Szervezetfejlesztési trendek – 2022

Most megdőlhet a cég, ha nem stabilizáljuk!

Időpont: 2022. szeptember 15. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Ne várjuk meg, míg a teljes profitot elviszi az infláció! Készítsük fel a vállalat szervezetét a megpróbáltatásokra!
Most olyan világot élünk, amelyben az eddig jól működő, stabil globális és helyi rendszerek sorra megdőlnek, instabillá válnak. Ez a veszély a cégünket sem kerülheti el. Percenként újabb és újabb katasztrófahelyzetekkel találhatjuk szembe magunkat. A károk gyors elhárítása közben már kezdjük el a felkészülést a váratlan külső csapásokra, a cég szervezetét a lehető leggyorsabban stabilizáljuk, állítsuk katasztrófaálló üzemmódba. Ha nem tesszük, törvényszerűen bekeletkezik a káosz.
3 területen kell az alappilléreket megerősítenünk: bevételnöveléssel és költségcsökkentéssel, hatékonyságjavítással, kihagyhatatlan a szervezet rugalmasságának, változásképességének, rezilienciájának erősítése is. De nem kevésbé fontos a humán erőforrások, a menedzsment és a vállalati kultúra paradigmaváltása, a régi teljes cseréje.
Ha tudatosan készülünk rá, sikerülni fog! Mit tegyünk másként?

A Szervezetfejlesztés – 2022 konferencián sok-sok gyakorlati tennivaló, azonnal hasznosítható tudás, jó tanács hangzik el a legjobb szakemberek tolmácsolásában, melyből minden kkv-döntéshozó töltekezni tud.

800x210

Szervezetfejlesztési trendek – 2022

Most megdőlhet a cég, ha nem stabilizáljuk!

 

Időpont: 2022. szeptember 15. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín személyesen résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Távolról résztvevőknek interneten keresztül jelszóval.

 

Nagy veszélyben van a céged a stabil külső rendszerek összeomlása miatt?

3 területen kell azonnal megerősíteni a vállalat alappilléreit!

Tudatosan építsünk folyamatos külső katasztrófákat álló szervezetet!

p

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

p

Program

9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre belépés jelszóval

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–10.00 Sebezhető vállalkozás vagy ütésálló vállalat? Az ön cége melyik?
Krausz Zoltán vállalatépítési szakértő, Vállalatépítés.hu

10.00–10.20 A vállalati hatékonyság Boda féle törvényei és különös aktualitásai.
Láncz Gábor partner, Láncz & Partners Kft., Változás- és Válságmenedzserek Országos Egyesülete

10.20–10.50 A sokkok éve – mérj, hogy élj!
Két szakember beszélget: Békési Gábor HR vezetési tanácsadó, egyetemi mesteroktató (BGE), Borbély László szervezetfejlesztő, üzleti coach, S.P.A.Tudásbázis Kft.

10.50–11.10 Térjünk át sürgősen adatvezérelt cégirányításra! Ezzel gyorsítjuk a döntéshozatalt.
Jagodics Tamás CEO, Cégmenedzser Szoftver Kft.

 

11.10–11.35 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

 

11.35–12.00 Gazdálkodjunk okosan adóoptimalizálással társasági formaváltással, ingatlanjainkkal!
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

12.00–12.20 A kiszámíthatatlan gazdaság mellett kiszámítható üzletmenet és IT biztonság, de hogyan?
Fekete Attila ügyvezető, vezető ISMS auditor, igazságügyi szakértő, ProCons Kft.

12.20–12.40 Hogyan csoportosíthatjuk át költségeinket robotok segítségével?
Kardos Gábor értékesítési menedzser, Goodroid Kft.

12.40–13.00 Csak mentálisan és testi szinten is egészséges munkatársakkal lehetünk sikeresek! Jól tervezett egészségügyi juttatások.
Balázs Iván egészségbiztosítási szakértő, Balazsivan.hu

13.00–13.20 Új HR-szemlélet és gyakorlat a munkatársak megtartásában.
Csaposs Noémi, az OHE elnökségi tagja

 

13.20–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

 

13.50–14.10 A szervezeti kultúra erős alapjai változás és káosz idején.
Ruzsa Ágota szakmai igazgató, SOL Intézet

14.10–14.35 Hogyan működhet egy megtartó és fenntartható felelős vállalat, vállalkozás? A kultúra formálásában mi a vezetők felelőssége, szerepe.
Szatmáriné Balogh Mária munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft.

14.35–14.55 Félelem és reszketés a fejünkben és a cégünkben.
Földi Miklós Dániel reklámpszichológus, neurokommunikációs szakértő

14.55–15.15 Ahol a fókusz, ott az energia, a teljesítmény és eredmény. Három eszköz a mindennapokra amit azonnal alkalmazni tudsz a szervezetedben.
Katona Melinda ügyvezető, Borealis Consulting Kft.

 

15.15–15.30 Konzultáció az előadókkal

 

15.30–16.30  Networking különprogram

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

 

p

Részvételi lehetőségek és díjak a hibrid konferencián (helyszíni és távoli részvétel)

  1. Helyszínen személyes részvétel
  2. Távoli részvétel (videóközvetítésen keresztül)
  3. Kombinált részvétel (helyszín és utólagos videómegtekintés)
  1. Helyszínen személyes részvétel  díja

Regisztrációs díj: 15 500 Ft + áfa 

Grátisz! Networking különprogramon részvétel.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:  

– Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
– Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.) 

 

  1. Távoli részvétel díja

Regisztrációs díj: 17 500 Ft + áfa 

Grátisz! A konferencia élő videóközvetítése aznap és a szerkesztett videófilm még további 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető.  

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:  

– Élő videókonferenciába bekapcsolódás aznap, illetve utána még 6 napon keresztül a videófilm megtekintése. 
– Előadókkal szakmai konzultáció emailen keresztül.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez. (A részvételi díj tartalmazza a videotechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!) 

 

  1. Kombinált részvétel  (helyszíni és videófilm) díja

Regisztrációs díj: 23 500 Ft + áfa 

Grátisz!  A konferencia szerkesztett videófilmje a konferenciát követő naptól 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető. A helyszínen networking különprogramon részvétel.

Kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe: 

– Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
– Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Frissítők, szendvicsebéd. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.)
– A konferenciát követő napon megkapott konferencia-videófilm jelszóval megtekintésének joga és az előadókkal emailes konzultáció még 6 napon keresztül. 
– Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.  

button_regisztracio

Figyelem!

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
A változtatások miatt keletkezett jegyárkülönbségeket pluszban nem számoljuk be, csak ha visszatérítés jár.
Erről részletesebben tájékozódhatnak a program kép felett, a „Feltételek” fülre kattintva.

__________________________________________________

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA őszi konferenciáira!

10 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor akár 29 %-kal alacsonyabb díjak!

 Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Rendezők:

rendezok

Szakmai támogató:

szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek:

prez. támogató jó

A PP Konferenciák Céginformációs Partnere:

opten-logo-uj

Szakmai partnerek:

SZP szervezetfejlesztés

Médiatámogatók:

mediatamogatok - szervezetfejl.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@regi.ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@regi.ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.


Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

További konferenciák