Szervezetfejlesztési trendek – 2022

Most megdőlhet a cég, ha nem stabilizáljuk!

időpont:
2022. szeptember 15.

helyszín:
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.


Ne várjuk meg, míg a teljes profitot elviszi az infláció! Készítsük fel a vállalat szervezetét a megpróbáltatásokra!
Most olyan világot élünk, amelyben az eddig jól működő, stabil globális és helyi rendszerek sorra megdőlnek, instabillá válnak. Ez a veszély a cégünket sem kerülheti el. Percenként újabb és újabb katasztrófahelyzetekkel találhatjuk szembe magunkat. A károk gyors elhárítása közben már kezdjük el a felkészülést a váratlan külső csapásokra, a cég szervezetét a lehető leggyorsabban stabilizáljuk, állítsuk katasztrófaálló üzemmódba. Ha nem tesszük, törvényszerűen bekeletkezik a káosz.
3 területen kell az alappilléreket megerősítenünk: bevételnöveléssel és költségcsökkentéssel, hatékonyságjavítással, kihagyhatatlan a szervezet rugalmasságának, változásképességének, rezilienciájának erősítése is. De nem kevésbé fontos a humán erőforrások, a menedzsment és a vállalati kultúra paradigmaváltása, a régi teljes cseréje.
Ha tudatosan készülünk rá, sikerülni fog! Mit tegyünk másként?


A Szervezetfejlesztés – 2022 konferencián sok-sok gyakorlati tennivaló, azonnal hasznosítható tudás, jó tanács hangzik el a legjobb szakemberek tolmácsolásában, melyből minden kkv-döntéshozó töltekezni tud.

800x210

Szervezetfejlesztési trendek – 2022

Most megdőlhet a cég, ha nem stabilizáljuk!

 

Időpont: 2022. szeptember 15. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín személyesen résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Távolról résztvevőknek interneten keresztül jelszóval.

 

Nagy veszélyben van a céged a stabil külső rendszerek összeomlása miatt?

3 területen kell azonnal megerősíteni a vállalat alappilléreit!

Tudatosan építsünk folyamatos külső katasztrófákat álló szervezetet!

p

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

p

Program

9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre belépés jelszóval

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–10.00 Sebezhető vállalkozás vagy ütésálló vállalat? Az ön cége melyik?
Krausz Zoltán vállalatépítési szakértő, Vállalatépítés.hu

10.00–10.20 A vállalati hatékonyság Boda féle törvényei és különös aktualitásai.
Láncz Gábor partner, Láncz & Partners Kft., Változás- és Válságmenedzserek Országos Egyesülete

10.20–10.50 A sokkok éve – mérj, hogy élj!
Két szakember beszélget: Békési Gábor HR vezetési tanácsadó, egyetemi mesteroktató (BGE), Borbély László szervezetfejlesztő, üzleti coach, S.P.A.Tudásbázis Kft.

10.50–11.10 Térjünk át sürgősen adatvezérelt cégirányításra! Ezzel gyorsítjuk a döntéshozatalt.
Jagodics Tamás CEO, Cégmenedzser Szoftver Kft.

 

11.10–11.35 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

 

11.35–12.00 Gazdálkodjunk okosan adóoptimalizálással társasági formaváltással, ingatlanjainkkal!
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

12.00–12.20 A kiszámíthatatlan gazdaság mellett kiszámítható üzletmenet és IT biztonság, de hogyan?
Fekete Attila ügyvezető, vezető ISMS auditor, igazságügyi szakértő, ProCons Kft.

12.20–12.40 Hogyan csoportosíthatjuk át költségeinket robotok segítségével?
Kardos Gábor értékesítési menedzser, Goodroid Kft.

12.40–13.00 Csak mentálisan és testi szinten is egészséges munkatársakkal lehetünk sikeresek! Jól tervezett egészségügyi juttatások.
Balázs Iván egészségbiztosítási szakértő, Balazsivan.hu

13.00–13.20 Új HR-szemlélet és gyakorlat a munkatársak megtartásában.
Csaposs Noémi, az OHE elnökségi tagja

 

13.20–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

 

13.50–14.10 A szervezeti kultúra erős alapjai változás és káosz idején.
Ruzsa Ágota szakmai igazgató, SOL Intézet

14.10–14.35 Hogyan működhet egy megtartó és fenntartható felelős vállalat, vállalkozás? A kultúra formálásában mi a vezetők felelőssége, szerepe.
Szatmáriné Balogh Mária munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft.

14.35–14.55 Félelem és reszketés a fejünkben és a cégünkben.
Földi Miklós Dániel reklámpszichológus, neurokommunikációs szakértő

14.55–15.15 Ahol a fókusz, ott az energia, a teljesítmény és eredmény. Három eszköz a mindennapokra amit azonnal alkalmazni tudsz a szervezetedben.
Katona Melinda ügyvezető, Borealis Consulting Kft.

 

15.15–15.30 Konzultáció az előadókkal

 

15.30–16.30  Networking különprogram

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

 

p

Részvételi lehetőségek és díjak a hibrid konferencián (helyszíni és távoli részvétel)

  1. Helyszínen személyes részvétel
  2. Távoli részvétel (videóközvetítésen keresztül)
  3. Kombinált részvétel (helyszín és utólagos videómegtekintés)
  1. Helyszínen személyes részvétel  díja

Regisztrációs díj: 15 500 Ft + áfa 

Grátisz! Networking különprogramon részvétel.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:  

– Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
– Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.) 

 

  1. Távoli részvétel díja

Regisztrációs díj: 17 500 Ft + áfa 

Grátisz! A konferencia élő videóközvetítése aznap és a szerkesztett videófilm még további 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető.  

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:  

– Élő videókonferenciába bekapcsolódás aznap, illetve utána még 6 napon keresztül a videófilm megtekintése. 
– Előadókkal szakmai konzultáció emailen keresztül.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez. (A részvételi díj tartalmazza a videotechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!) 

 

  1. Kombinált részvétel  (helyszíni és videófilm) díja

Regisztrációs díj: 23 500 Ft + áfa 

Grátisz!  A konferencia szerkesztett videófilmje a konferenciát követő naptól 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető. A helyszínen networking különprogramon részvétel.

Kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe: 

– Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
– Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Frissítők, szendvicsebéd. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.)
– A konferenciát követő napon megkapott konferencia-videófilm jelszóval megtekintésének joga és az előadókkal emailes konzultáció még 6 napon keresztül. 
– Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.  

button_regisztracio

Figyelem!

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
A változtatások miatt keletkezett jegyárkülönbségeket pluszban nem számoljuk be, csak ha visszatérítés jár.
Erről részletesebben tájékozódhatnak a program kép felett, a „Feltételek” fülre kattintva.

__________________________________________________

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA őszi konferenciáira!

10 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor akár 29 %-kal alacsonyabb díjak!

 Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Rendezők:

rendezok

Szakmai támogató:

szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek:

prez. támogató jó

A PP Konferenciák Céginformációs Partnere:

opten-logo-uj

Szakmai partnerek:

SZP szervezetfejlesztés

Médiatámogatók:

mediatamogatok - szervezetfejl.