Social Media – 2020

Adj ütős szakmai tartalmat!

Időpont: 2020. szeptember 10. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

A Covid mindent átírt és mindenkit átcsoportosított a digitális térbe. Egyetlen tegnapi mondat, hívó szó nem működik holnap. Írd át naponta az üzeneteidet! Legyél a szakmád  hírmondója.  Rohamosan változnak a reakciók és az igények. Hogyan és hol szólítsuk meg a célcsoportjainkat? Facebookról generációk tüntek el, a TikTok-on él a Z-generáció.

10. alkalommal rendezzük meg a Social Media nagy konferenciát a közösségi oldalak üzleti célú használatának legújabb trendjeiről. A social media legjobb szakértői, a szakma legkiválóbbjai, visszatérő és új előadóink várnak benneteket, hogy megosszák a koronavírus által teljesen átszabott közösségi marketing gyakorlatot. Üzleti bevételt generáló gyakorlati tanácsokat, tudásokat osztanak meg veletek.

Találkozzunk ismét a Sugár mozi hatalmas mozivászna alatt! De ha otthon maradsz, videón is nézheted.

Az idei őszi konferencia fókuszában a social media elsődleges hírforrás szerepe és a mindent elsöprő szakmai tartalom diadala áll. Készülj fel az új hangra, stílusra, megszólításra, és a célcsoport teljesen megváltozott ízlésére, reakcióira, igényeire. Rá fogsz jönni, hogy minden szöveget, tartalmat újra kell írnod.

socialmedia_800x210

Social Media – 2020

Adj ütős szakmai tartalmat!

 

Időpont: 2020. Szeptember 10. csütörtök, 9.00–16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont, Rendezvénycsarnok, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

 

A COVID a digitális színtérre kényszerítette a világot. Válaszoljunk rá!

Blogolj, írj saját tartalmat! Ez hozza most a legtöbb üzletet.

Választhatsz helyszín és videónézés között.

 

p

Figyelem! (A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.)

p

Kiemelt témák

8.30­–Regisztráció  (helyszínen és videón)

9:00- 9:20 Az első vírushullám kegyeltje a digitalizáció és a virtuális tér. És a másodiké mi lesz?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Facebook Marketing Partner

9:20- 9:40 A tartalom, a szöveg vált a legjobb forgalomnövelési módszerré. Ne sajnáld rá az időt!
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

09:40- 10:00 Márkastratégia lekövetése közösségi média kommunikációval. 
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség. Co-ceo, PROGmasters

10:00- 10:20  Az e-kereskedelem alakulása válsághelyzet idején. Mi történt eddig és mi várható még?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

10:20- 10:40 A jó social tartalom receptje.
Mészáros Martina social media manager, Positive Adamsky

10.40–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése

11:20- 11:40 Válj valóra! Jól bevált lifehackek és márkaépítési trükkök.
Szántó Péter alapító, SpringTab

11:40- 12:00 Így használd a legújabb Instagram funkciókat!
Bognár Anna social media vezető, Eazy Digital

12:00- 12:20 Mit hozott a koronavírus? 2020 a mikroinfluencerek éve?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

12:20- 12:40 Hatékony profil és tartalomgyártás a LinkedIn-en?
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

12:40- 13:00 Hogyan váltsuk pénzzé a posztokat automatizációval?
Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

13.00–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése

13:50- 14:10 A legveszélyesebb drog ellen digitális detox. Kapcsold le magad!
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

14:10- 14:30 Változások az automatizációban COVID-ra szabva.
Damjanovich Nebojsa ügyvezető, Resend Agency

14.30-14:50 A megváltozott fogyasztói trendek hatása az ecommerce-re.
Simon Illés senior kampánymenedzser Evolut Agency

14:50- 15:10 A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra.
Dr. Pintér Dániel GergőPR-stratéga és válságmenedzser, az MPRSZ kríziskommunikációs tagozatának elnöke

15:10- 15:30 TikTok a nagy titok.
Sáringer Viktória (közösségi-media.com)

 

p

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)

1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 12 000 Ft + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,
  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.

 

A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 

p

button_regisztracio

p

Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA  2020 őszi konferenciáira

10 témában 140 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

 

 

Részvételi díj

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)


1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa


Helyszínen részvétel earlybird kedvezményes részvételi díja: 12 000 + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),

  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),

  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Élő videókonferencián részvétel earlybird kedvezményes díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,

  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.


A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 


 

button_regisztracio


 

 

Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondástcsak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.


 

Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@regi.ppkonferencia.hu



Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

Rendező

Kiemelt szakmai támogatók

Szakmai támogatók

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák