Social Media – 2020
Adj ütős szakmai tartalmat!
A Covid mindent átírt és mindenkit átcsoportosított a digitális térbe. Egyetlen tegnapi mondat, hívó szó nem működik holnap. Írd át naponta az üzeneteidet! Legyél a szakmád hírmondója. Rohamosan változnak a reakciók és az igények. Hogyan és hol szólítsuk meg a célcsoportjainkat? Facebookról generációk tüntek el, a TikTok-on él a Z-generáció.
10. alkalommal rendezzük meg a Social Media nagy konferenciát a közösségi oldalak üzleti célú használatának legújabb trendjeiről. A social media legjobb szakértői, a szakma legkiválóbbjai, visszatérő és új előadóink várnak benneteket, hogy megosszák a koronavírus által teljesen átszabott közösségi marketing gyakorlatot. Üzleti bevételt generáló gyakorlati tanácsokat, tudásokat osztanak meg veletek.
Találkozzunk ismét a Sugár mozi hatalmas mozivászna alatt! De ha otthon maradsz, videón is nézheted.
Az idei őszi konferencia fókuszában a social media elsődleges hírforrás szerepe és a mindent elsöprő szakmai tartalom diadala áll. Készülj fel az új hangra, stílusra, megszólításra, és a célcsoport teljesen megváltozott ízlésére, reakcióira, igényeire. Rá fogsz jönni, hogy minden szöveget, tartalmat újra kell írnod.
Social Media – 2020
Adj ütős szakmai tartalmat!
Időpont: 2020. Szeptember 10. csütörtök, 9.00–16.00
Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont, Rendezvénycsarnok, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)
A COVID a digitális színtérre kényszerítette a világot. Válaszoljunk rá!
Blogolj, írj saját tartalmat! Ez hozza most a legtöbb üzletet.
Választhatsz helyszín és videónézés között.
p
Figyelem! (A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.)
p
Kiemelt témák
8.30–Regisztráció (helyszínen és videón)
9:00- 9:20 Az első vírushullám kegyeltje a digitalizáció és a virtuális tér. És a másodiké mi lesz?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Facebook Marketing Partner
9:20- 9:40 A tartalom, a szöveg vált a legjobb forgalomnövelési módszerré. Ne sajnáld rá az időt!
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.
09:40- 10:00 Márkastratégia lekövetése közösségi média kommunikációval.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség. Co-ceo, PROGmasters
10:00- 10:20 Az e-kereskedelem alakulása válsághelyzet idején. Mi történt eddig és mi várható még?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
10:20- 10:40 A jó social tartalom receptje.
Mészáros Martina social media manager, Positive Adamsky
10.40–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése
11:20- 11:40 Válj valóra! Jól bevált lifehackek és márkaépítési trükkök.
Szántó Péter alapító, SpringTab
11:40- 12:00 Így használd a legújabb Instagram funkciókat!
Bognár Anna social media vezető, Eazy Digital
12:00- 12:20 Mit hozott a koronavírus? 2020 a mikroinfluencerek éve?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive
12:20- 12:40 Hatékony profil és tartalomgyártás a LinkedIn-en?
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)
12:40- 13:00 Hogyan váltsuk pénzzé a posztokat automatizációval?
Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting
13.00–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése
13:50- 14:10 A legveszélyesebb drog ellen digitális detox. Kapcsold le magad!
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)
14:10- 14:30 Változások az automatizációban COVID-ra szabva.
Damjanovich Nebojsa ügyvezető, Resend Agency
14.30-14:50 A megváltozott fogyasztói trendek hatása az ecommerce-re.
Simon Illés senior kampánymenedzser Evolut Agency
14:50- 15:10 A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra.
Dr. Pintér Dániel Gergő, PR-stratéga és válságmenedzser, az MPRSZ kríziskommunikációs tagozatának elnöke
15:10- 15:30 TikTok a nagy titok.
Sáringer Viktória (közösségi-media.com)
p
Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)
1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 12 000 Ft + áfa
A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
- az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
- frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa
Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,
- az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,
- telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.
A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.
FONTOS!
Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja.
p
p
Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA 2020 őszi konferenciáira
10 témában 140 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek