Social Media – 2020

Adj ütős szakmai tartalmat!

időpont:
2020. szeptember 10.

helyszín:
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)


A Covid mindent átírt és mindenkit átcsoportosított a digitális térbe. Egyetlen tegnapi mondat, hívó szó nem működik holnap. Írd át naponta az üzeneteidet! Legyél a szakmád  hírmondója.  Rohamosan változnak a reakciók és az igények. Hogyan és hol szólítsuk meg a célcsoportjainkat? Facebookról generációk tüntek el, a TikTok-on él a Z-generáció.


10. alkalommal rendezzük meg a Social Media nagy konferenciát a közösségi oldalak üzleti célú használatának legújabb trendjeiről. A social media legjobb szakértői, a szakma legkiválóbbjai, visszatérő és új előadóink várnak benneteket, hogy megosszák a koronavírus által teljesen átszabott közösségi marketing gyakorlatot. Üzleti bevételt generáló gyakorlati tanácsokat, tudásokat osztanak meg veletek.


Találkozzunk ismét a Sugár mozi hatalmas mozivászna alatt! De ha otthon maradsz, videón is nézheted.


Az idei őszi konferencia fókuszában a social media elsődleges hírforrás szerepe és a mindent elsöprő szakmai tartalom diadala áll. Készülj fel az új hangra, stílusra, megszólításra, és a célcsoport teljesen megváltozott ízlésére, reakcióira, igényeire. Rá fogsz jönni, hogy minden szöveget, tartalmat újra kell írnod.


socialmedia_800x210

Social Media – 2020

Adj ütős szakmai tartalmat!

 

Időpont: 2020. Szeptember 10. csütörtök, 9.00–16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont, Rendezvénycsarnok, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

 

A COVID a digitális színtérre kényszerítette a világot. Válaszoljunk rá!

Blogolj, írj saját tartalmat! Ez hozza most a legtöbb üzletet.

Választhatsz helyszín és videónézés között.

 

p

Figyelem! (A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.)

p

Kiemelt témák

8.30­–Regisztráció  (helyszínen és videón)

9:00- 9:20 Az első vírushullám kegyeltje a digitalizáció és a virtuális tér. És a másodiké mi lesz?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Facebook Marketing Partner

9:20- 9:40 A tartalom, a szöveg vált a legjobb forgalomnövelési módszerré. Ne sajnáld rá az időt!
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

09:40- 10:00 Márkastratégia lekövetése közösségi média kommunikációval. 
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség. Co-ceo, PROGmasters

10:00- 10:20  Az e-kereskedelem alakulása válsághelyzet idején. Mi történt eddig és mi várható még?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

10:20- 10:40 A jó social tartalom receptje.
Mészáros Martina social media manager, Positive Adamsky

10.40–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése

11:20- 11:40 Válj valóra! Jól bevált lifehackek és márkaépítési trükkök.
Szántó Péter alapító, SpringTab

11:40- 12:00 Így használd a legújabb Instagram funkciókat!
Bognár Anna social media vezető, Eazy Digital

12:00- 12:20 Mit hozott a koronavírus? 2020 a mikroinfluencerek éve?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

12:20- 12:40 Hatékony profil és tartalomgyártás a LinkedIn-en?
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

12:40- 13:00 Hogyan váltsuk pénzzé a posztokat automatizációval?
Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

13.00–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése

13:50- 14:10 A legveszélyesebb drog ellen digitális detox. Kapcsold le magad!
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

14:10- 14:30 Változások az automatizációban COVID-ra szabva.
Damjanovich Nebojsa ügyvezető, Resend Agency

14.30-14:50 A megváltozott fogyasztói trendek hatása az ecommerce-re.
Simon Illés senior kampánymenedzser Evolut Agency

14:50- 15:10 A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra.
Dr. Pintér Dániel GergőPR-stratéga és válságmenedzser, az MPRSZ kríziskommunikációs tagozatának elnöke

15:10- 15:30 TikTok a nagy titok.
Sáringer Viktória (közösségi-media.com)

 

p

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)

1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 12 000 Ft + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

 

A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 

p

button_regisztracio

p

Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA  2020 őszi konferenciáira

10 témában 140 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek