Értékesítési trendek – 2018
Kezelési útmutató a tudatos vásárlóhoz
Időpont: 2018. január 18. (csütörtök) 9.30–17.00
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)
Biztos sikert hozó értékesítési gyakorlatok a fiatal generáció megnyeréséhez is!
Hogyan készüljünk fel az ügyfélből? A személyesség receptje.
Program
Regisztráció: 9.00–9.30
9.40–10.00 A fiatal generáció vásárlási szokásai, természete.
Előadó: Kurucz Imre kutatási igazgató, NRC
10.00–10.20 Ügyfélélmény, a kötelező cégstratégia. Szeresd az ügyfelet!
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor
10.20–10.40 Generációk csak a közösségi oldalakon. A Social Media és az értékesítés.
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió
10.40–11.00 Az értékesítési tudás fejlesztésének legújabb trendjei.
Előadó: Almási Éva tanácsadó, tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner
11.00–11.20 Kezelési útmutató a tudatos, igényes ügyfélhez.
Előadó: Oberfrank Zoltán irodavezető, IAAC
11.20–11.40 Storyselling. A személyes bemutatkozás, találkozás előnyei.
Előadó: Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor
11.40–12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.10–12.30 Milyen az ideális személyiségű sales-es zseni?
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner
12.30–12.50 Hideghívás és személyre szabottság eredményesen?
Előadó: Földi Miklós Dániel szakértő, Vállalkozások Fóruma
12.50–13.10 Még mindig az ár visz mindent? Nyerő árképzési praktikák . Hogyan érjük el, hogy a drágább termék vonzóbb legyen?
Előadó: Oberfrank Zoltán irodavezető, IAAC
13.10–13.25 Ügyfélről adatok szerzése, elemzése és használata. E nélkül nem megy?
Előadó: Krajnyák Zoltán kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.
13.25–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.00–14.30 Új ügyfél szerzése hatékonyan. CRM-mel a legkönnyebb?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.
14.30–14.50 Mire jók a cégben keletkező adatok? Adathasznosítási gyakorlatok. Esettanulmányok.
Előadó: Barcza Enikő general manager, Research Center Consulting
14.50–15.10 Készülj fel az ügyfél személyiségére. Kilenc típus, különböző kommunikáció.
Előadó: Demcsák Mária alapító főszerkesztő, Piac & Profit
15.10–15.30 Az “Ügynök halála”, avagy mit tehetünk az értékesítők motivációvesztése (kiégése) ellen?
Előadó: Békési Gábor HR Partner, executive coach, VVI (Vállalati Vitalitás Index)
15.30–15.50 Modernkori leadgenerálás.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.
16.00–16.50 Különprogram: Networking
A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegycsomag, kötetlen beszélgetés.
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 14 000 Ft+áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Networking
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program:
Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.
Maximált létszám 40 fő.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
- A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
- Kizárólag az Értékesítési trendek – 2018 konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6000 Ft + áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)
Dupla early bird kedvezmény!
A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA és az ÜZLETI TRENDEK témacsoport konferenciáira együttes, dupla early-bird kedvezménnyel lehet jelentkezni.
Részvételi díj
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Networking
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program:
Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.
Maximált létszám 40 fő.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
- A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
- Kizárólag az Értékesítési trendek – 2018 konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2018. január 5-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2018. január 5-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu