Értékesítési trendek – 2018

Kezelési útmutató a tudatos vásárlóhoz

Időpont: 2018. január 18. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Az egyre tudatosabb, igényes, tájékozott vásárlókat már nem lehet a tegnapi módon megszólítani, megnyerni. Mivel, hogyan kelthetjük fel az érdeklődésüket? Hol vásárolnak? Milyen értékek mentén döntenek?

Az értékesítés eredményessége már jobban múlik az értékesítő intelligenciáján, az ügyfél adatainak ismeretén, mint magának a terméknek az árán, minőségén, márkájának népszerűségén.

A 2018-ban nyerő értékesítési szemléletmódról, módszerekről, praktikákról a legfelkészültebb előadóktól hallunk azonnal hasznosítható tudásokat.

 

 

értékesítés fejlec_800x210

Értékesítési trendek – 2018

Kezelési útmutató a tudatos vásárlóhoz

Időpont: 2018. január 18. (csütörtök) 9.30–17.00

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Biztos sikert hozó értékesítési gyakorlatok a fiatal generáció megnyeréséhez is!

Hogyan készüljünk fel az ügyfélből? A személyesség receptje.

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

9.40–10.00 A fiatal generáció vásárlási szokásai, természete.

Előadó: Kurucz Imre kutatási igazgató,  NRC

10.00–10.20 Ügyfélélmény, a kötelező cégstratégia. Szeresd az ügyfelet!

Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató,  Develor

10.20–10.40 Generációk csak a közösségi oldalakon. A Social Media és az  értékesítés.

Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió

10.40–11.00 Az értékesítési tudás fejlesztésének legújabb trendjei.

Előadó: Almási Éva tanácsadó, tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS  szerződött partner

11.00–11.20 Kezelési útmutató a tudatos, igényes ügyfélhez.

Előadó: Oberfrank Zoltán irodavezető, IAAC

11.20–11.40 Storyselling. A személyes bemutatkozás, találkozás előnyei.

Előadó: Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor

11.40–12.10 Konzultáció az előadókkal,  kávészünet

12.10–12.30 Milyen az ideális személyiségű sales-es zseni?

Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner

12.30–12.50 Hideghívás és személyre szabottság eredményesen?

Előadó: Földi Miklós Dániel szakértő, Vállalkozások Fóruma

12.50–13.10 Még mindig az ár visz mindent? Nyerő árképzési praktikák . Hogyan érjük el, hogy a drágább termék vonzóbb legyen?

Előadó: Oberfrank Zoltán irodavezető, IAAC

13.10–13.25 Ügyfélről adatok szerzése, elemzése és használata. E nélkül nem megy?

Előadó: Krajnyák Zoltán kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.

13.25–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00–14.30 Új ügyfél szerzése hatékonyan. CRM-mel a legkönnyebb?

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

14.30–14.50 Mire jók a cégben keletkező adatok? Adathasznosítási gyakorlatok. Esettanulmányok.

Előadó: Barcza Enikő general manager, Research Center Consulting

14.50–15.10 Készülj fel az ügyfél személyiségére. Kilenc típus, különböző kommunikáció.

Előadó: Demcsák Mária alapító főszerkesztő, Piac & Profit

15.10–15.30 Az “Ügynök halála”, avagy mit tehetünk az értékesítők motivációvesztése (kiégése) ellen?

Előadó: Békési Gábor HR Partner, executive coach, VVI (Vállalati Vitalitás Index)

15.30–15.50 Modernkori leadgenerálás.

Előadó:  Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

16.00–16.50 Különprogram: Networking

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegycsomag, kötetlen beszélgetés.

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft+áfa.

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Különprogram: Networking

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program:

Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.

Maximált létszám 40 fő.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
  • A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
  • Kizárólag az Értékesítési trendek – 2018 konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6000 Ft + áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)

Dupla early bird  kedvezmény!

A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA  és az ÜZLETI TRENDEK témacsoport konferenciáira együttes, dupla early-bird kedvezménnyel lehet jelentkezni.

Több konferenciára együttes regisztrációról részletek 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa.


A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram: Networking


Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program:

Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.

Maximált létszám 40 fő.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.

  • A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.

  • Kizárólag az Értékesítési trendek – 2018 konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!




Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. január 5-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. január 5-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Rendező

Szakmai támogatók

Kiállító

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák