Cégmarketing – 2020
Célkeresztben a home-office-osok
Élő videókonferencia
Időpont: május 14. csütörtök 9.30–15.00
Helyszín: élő videókonferencia (aznap és 6 napig visszanézhető)
Hogyan egyeztessük össze a segítő járványmarketinget a bevételszerzéssel!
A hiteles szakértői tartalomra van ma a legnagyobb kereslet.
Mi hallatszik most ki az oktatástól, tréningtől hangos online térben?
p
Program
9.30-9.50 Most válik igazán közösségivé a marketing? Új, hiteles hang és tartalom.
Klausz Melinda marketingspecialista
9.50-10.10 A társadalmi felelősségvállalás és a marketing összeérése.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség
10.10- 10.30 A járványmarketing a segítségről szól. Ebből hogyan lehet megélni?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup
10.30- 10.50 A vírussal fertőzött személyes márka romboló hatása.
Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.
10.50- 11.10 Innováció és Social Distancing – a szellemi alkotások védelme az interneten.
Dr. Takács Nóra, az SZTNH Szerzői Jogi Főosztályának munkatársa
11.10- 11.30 Blogok megszaporodása. Okoskodás helyett edukálás, tudásmegosztás.
Bende Máté cégvezető partner, Pro/Business Consulting
11.30–11.50 Konzultáció az előadókkal, szünet
11.50- 12.10 A PR átveszi a marketing szerepét?
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR
12.10- 12.30 Az ingyenesség visszaüt. Megszaporodó árcsökkentések, bújtatott eladások.
Sipos Zoltán stratégiai igazgató, Kreatív Kontroll
12.30- 12.50 Nem szabad a gazda! Válságban is csak törvényesen!
dr Bitai Zsófia LL.M reklámjogi szakjogász, a Collegium Bitai&Partners Ügyvédi Iroda alapítója
12.50- 13.10 Vásárlásösztönzés új hangon és stílussal. Új vásárlók megszólítása a neten.
Molnár Tamás ügynökségi vezető, EAZY Digital
13.10- 13.30 B2B marketing pandémia idején
Kováts Péter nemzetközi értékesítési és marketingvezető, Hungarocontroll
13.30–13.50 Konzultáció az előadókkal, szünet
13.50- 14.10 A belső marketing felértékelődése. Kommunikáció home office-ban.
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft
14.10- 14.20 Mi helyettesíti ma a legjobban a személyes kommunikációt?
Magó Botond értékesítési vezető, Onbox
14.20–14.40 Hogyan legyünk produktívak a vírushelyzetben?
Szántó Péter alapító, Springtab
14.40–15.00 A járványmarketing etikai kihívásai.
Vas Dóra etikai bizottsági tag, MPRSZ
Konzultáció az előadókkal
1
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen), utána 7 napig használhatóságot;
- az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;
- a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig tartó használatát.
élő videókonferencia
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!