Cégmarketing – 2020

Célkeresztben a home-office-osok

időpont:
2020. május 14.

helyszín:
élő videókonferencia


Hol van már az élményre, érzelmekre ható marketing kora? Egy perc alatt elsöpörte a világjárvány. Dominál a járványmarketing. Célkeresztben a home-office-ok fogyasztásra ösztönzése. 2020 új marketingtrendje:  a segítséget, tanulást, tanácsadást előtérbe helyező szakértői tartalom. Elárasztotta a netet, a social mediát, a levelezéseinket az ingyenes szakértői tartalom, a másokon segítő információk, az eddig pénzért adott, ingyenessé vált szolgáltatások kínálata.


De ebből nem lehet bevételt szerezni. Hogyan lehet most, a soha nem tapasztalt összeomlás alatt eladható értékeket varázsolni? Tényleg most a legjobb biznisz online kurzusokat indítani?

Cégmarketing ­– 2020. Tarts velünk! Vitassuk meg, hogy ez a kényszerűség hozta új irány hová visz? Mivel gazdagszik a marketing, ha már vége lesz a vészhelyzetnek?

 A konferenciaközvetítés 7 napig visszanézhető!


800x210

Cégmarketing – 2020

Célkeresztben a home-office-osok

 

Élő videókonferencia

Időpont: május 14. csütörtök  9.30–15.00

Helyszín: élő videókonferencia (aznap és 6 napig visszanézhető)

 

Hogyan egyeztessük össze a segítő járványmarketinget a bevételszerzéssel!

A hiteles szakértői tartalomra van ma a legnagyobb kereslet.

Mi hallatszik most ki az oktatástól, tréningtől hangos online térben?

p

Program

9.30-9.50 Most válik igazán közösségivé a marketing? ­Új, hiteles hang és tartalom.
Klausz Melinda marketingspecialista

9.50-10.10 A társadalmi felelősségvállalás és a marketing összeérése.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség

10.10- 10.30 A járványmarketing a segítségről szól. Ebből hogyan lehet megélni?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup

10.30- 10.50 A vírussal fertőzött személyes márka romboló hatása.
Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.

10.50- 11.10 Innováció és Social Distancing – a szellemi alkotások védelme az interneten.
Dr. Takács Nóra,
az SZTNH Szerzői Jogi Főosztályának munkatársa

11.10- 11.30 Blogok megszaporodása. Okoskodás helyett edukálás, tudásmegosztás.
Bende Máté cégvezető partner, Pro/Business Consulting

 

11.30–11.50 Konzultáció az előadókkal, szünet

 

11.50- 12.10 A PR átveszi a marketing szerepét?
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR

12.10- 12.30 Az ingyenesség visszaüt. Megszaporodó árcsökkentések, bújtatott eladások.
Sipos Zoltán stratégiai igazgató, Kreatív Kontroll

12.30- 12.50 Nem szabad a gazda! Válságban is csak törvényesen!
dr Bitai Zsófia LL.M reklámjogi szakjogász, a Collegium Bitai&Partners Ügyvédi Iroda alapítója

12.50- 13.10 Vásárlásösztönzés új hangon és stílussal. Új vásárlók megszólítása a neten.
Molnár Tamás ügynökségi vezető, EAZY Digital

13.10- 13.30 B2B marketing pandémia idején
Kováts Péter nemzetközi értékesítési és marketingvezető, Hungarocontroll

 

13.30–13.50 Konzultáció az előadókkal, szünet

13.50- 14.10 A belső marketing felértékelődése. Kommunikáció home office-ban.
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft

14.10- 14.20 Mi helyettesíti ma a legjobban a személyes kommunikációt?
Magó Botond értékesítési vezető, Onbox

14.20–14.40 Hogyan legyünk produktívak a vírushelyzetben?
Szántó Péter alapító, Springtab

14.40–15.00 A járványmarketing etikai kihívásai.
Vas Dóra etikai bizottsági tag, MPRSZ

 

Konzultáció az előadókkal

button_regisztracio

1

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk: