ügyvezető
Webáruházi trendek – 2018
A versenyben a technológiai háttér és az okosmarketing
Időpont: 2018. április 5. 9.30–16.00
Helyszín: Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3.emelet)
Jelentős versenyelőnnyel járó, exkluzív információk, tudások a legjobbaktól!
Tekintsük át együtt a legújabb e-kereskedelmi trendeket! Változtassunk!
Program:
Regisztráció: 9.00–9.30
9.40–10.00 A jövő kereskedelme. A mesterségesen teremtett valóság. Virtuális ügyfélélmény.
Előadó: Schmidt Zoltán szerkesztő, Kosárérték e-kereskedelmi magazin
10.00–10.20 Online-kereskedelem számokban. Növekedés, és ami mögötte van.
Előadó: Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital
10.20–10.40 Az okos webkereskedelmi üzleti folyamat.
Előadó: Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
10.40–11.00 A GDPR, speciálisan webáruházakra szabottan.
Előadó: Dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társa Ügyvédi Iroda,
11.00–11.20 Gyors, biztonságos fizetési, finanszírozási megoldások.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán KKV-Marketing igazgató, K&H Bank,
11.20–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.50–12.10 Hogyan tűnhet ki webáruházunk a tömegből? Maradandó élmények értékekre építve.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.
12.10–12.30 Az ügyfélélmény, ügyfélhűség magasiskolája.
Előadó: Boroznaki Gergő ügyfélkapcsolati igazgató, Crane
12.30–12.50 Érjed utol az ügyfelet! Remarketing 2018-ban.
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, MTT Média,
12.50–13.10 A nagykereskedők és viszonteladók megváltozott viszonya. Együttműködés.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető, AlphaSonic Kft
13.10–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.00–14.20 Új „growth hack” trükkök. Az adatalapú stratégia.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab
14.20–14.40 Újdonságok az online és mobil fizetési megoldásokban.
Előadó: Dr. Horváth Attila üzletágvezető, BIG FISH Payment Gateway
14.40–15.00 Az e-számlázás. Különös aktualitás: július 1. Áfa-adatszolgáltatás.
Előadó: Jakabos Árpád ügyvezető, First Businesspost Kft.
15.00–15.20 Workflow mindenhol. Megrendeléstől a panaszkezelésig.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group Kft.
15.20–15.40 A futárszolgálat új formációi.
Előadó: Bengyel Ádám vezérigazgató, Foxpost
15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal
16.00–17.00 Különprogram: Networking
A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegycsomag, kötetlen beszélgetés.
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja: 14 000 Ft+áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Networking
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program:
Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.
Maximált létszám 40 fő.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
- A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
- Kizárólag a Webáruházi trendek- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6000 Ft + áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)
Részvételi díj
A konferencia részvételi díja: 14 000 Ft+áfa
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Networking
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program:
Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.
Maximált létszám 40 fő.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
- A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
- Kizárólag a Webáruházi trendek- 2018 konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6000 Ft + áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2018. március 23-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2018. március 23-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu