Üzleti kockázat csúcsra járatva!

Biztonságkeresés a fenyegetettségben

Időpont: 2022. május 19. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.

Erre nem voltunk felkészülve. A rugalmasságra, a problémamegoldásra, a kríziskezelésre, és az alkalmazkodásképességre most nagyobb szükségünk van, mint valaha. Kiszámíthatatlan veszélyek, fenyegető jövő, napi rutinok összedőlése, a pénzek értékének hektikus változása, drasztikus költségnövekedések egyik-napról a másikra. Most legyünk okosak!

Az eddig biztonságosnak, kiszámíthatónak tűnt világ felborult. És még hol van a vége?

Az biztos, hogy fel kell készülnünk a nyersanyaghiányra, a földrajzi optimalizációra épült logisztikai rendszerek összeomlására, az élelmiszerhiányra, a kétszámjegyű inflációra, a világgazdasági krízisre, a hazai költségvetési problémák miatti fenyegetettségre, az EU-s támogatások elmaradására, a magas, kigazdálkodhatatlan kamatszintekre, és az energiaárak elszabadulására. Ilyen körülmények között kell tovább működtetnünk cégeinket! A megmaradás, a növekedés, de a tönkremenés is benne van a pakliban.

Az „Üzleti kockázat csúcsra járatva” című konferencia előadói a megmaradás útját segítik építeni tanácsaikkal, aktuális információk átadásával, minden oldalról megközelítve adnak azonnal hasznosítható tanácsokat a kkv-döntéshozóknak ebben a veszélyes gazdasági helyzetben.

800x210

Üzleti kockázat csúcsra járatva!

Biztonságkeresés a fenyegetettségben

 

Időpont: 2022. május 19. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.

Távolról résztvevőknek: interneten keresztül jelszóval belépés.

 

Kiszámíthatatlanságban, fenyegetettségben kell biztonságot találnunk!

A tönkremenés, a megmaradás és a növekedés is benne van a pakliban!

Elszabadult árak, nyersanyaghiány, lebénult logisztika. Működni kell!

p

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

p

Program

9.00– Regisztráció nyitása a helyszínen és a videóközvetítésre jelszóval belépéssel

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető köszöntője

9.35–10.00 Az orosz-ukrán háború gazdasági hatásai a magyar cégvilágban.  A VOE felmérésének eredményei, konklúziók.
Magyari Katinka
gazdasági tanácsadó, EMBA Turnaround Szakértő, Interim Menedzser Magyari-Audit Kft., és Varga Zsuzsanna üzletfejlesztési stratéga, CEE Igazgató, EMBA Turnaround szakértő, Interstuhl Büromöbel GmbH Co&KG.

10.00–10.25 Hogyan lehet a cégvagyont megóvni a kockázatoktól? Több cég, nagyobb biztonság!
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

10.25–10.45 Nem az a cég él túl, amelyik a legerősebb, hanem amelyik a legjobban alkalmazkodik. Önjáró céggel biztosabb!
Krausz Zoltán vállalatépítési szakértő, Vállalatépítés.hu,

10.45–11.05 Személyes és szervezeti erőforrásaink káosz idején. Amikor kicsúszik a lábunk alól a talaj.
Ruzsa Ágota
szakmai igazgató, SOL Intézet, Global SOL Inspirational Counsil tag.

11.05–11.30 Az üzleti kockázatok hátterében lévő, vagy éppen azokkal keletkező informatikai kockázatok kezelése.
Fekete Attila
ügyvezető, vezető ISMS auditor, igazságügyi szakértő, ProCons Kft.

11.30–12.00 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

12.00–12.20 Céges kockázatok csökkentése a Covid-19 és a háború hatásai alatt
Csigai Szandra key account manager, Opten Informatikai Kft.

12.20–12.40 Kockázatmenedzsment nélkül nincs biztonság! Miért fontos és hogyan érhetjük el, hogy mindenki részt vegyen benne?
Doszpod Dénes
ügyvezető, RiGoCon Kft.

12.40–13.00 Hogyan biztosítsuk be akár már a szerződésekben a tartozások gyors behajtását?
Kovács Krisztián
ügyvéd, KLAW

13.00–13.20 Eseti bizalmi vagyonkezelés – előnyök a vagyonvédelemben és adózásban.
Csővári István
ügyvéd, Csővári Ügyvédi iroda.

13.20–14.00 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

14.00–14.20 Jó lépés egy nagy kockázati tényező, a munkaerő megtartására
Kravalik Gábor
főtikár, ÖPOSZ.

14.20–14.45 A kockázatos környezet cseréje biztonságosabbra. Vannak még ilyen országok?
Magyar Csaba
 TEP, LL.M managing partner, Crystal Worldwide Ügyvédi Iroda

14.45–15.05 Hogyan növelhető alkalmazkodóképességünk, jövőbiztosságunk veszélyes időkben is?
Katona Melinda
ügyvezető, Borealis Consulting Kft.

15.05–15.25 Döntés – kockázat – ember. A szervezet belső védelmének hangsúlya.
Borbély László
szervezetfejlesztő, üzleti coach, S.P.A. Tudásbázis Kft.

15.25–15.45 Konzultáció az előadókkal

15.35–16.30 Networking Különprogram

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

 

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

PP - Konf - Részvételi díjak_nagy-early nélkül

button_regisztracio


Figyelem!

  1. A személyes részvétel a kormány aktuális rendelkezései értelmében korlátozások nélkül lehetséges.
  2. A helyszíni és videóközvetítéses részvétel átváltásáról a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.

__________________________________________________

Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2022 I. féléves konferenciáira!
5 üzleti témában jelentős előregisztrációs kedvezménnyel!

 Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Rendezők:

rendezokSzakmai támogatók:

proconsopten

Prezentációt tartó támogatók:

krauszíriszklaw

Szakmai partnerek:

szakmai-partnerek-1

Médiatámogatók:

mediatamogatokpropeller

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@regi.ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes videóközvetítési díj összegében rögzített. A catering átszámlázás miatt minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében esetében is a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@regi.ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.

Személyes részvétel a kormány aktuális rendelkezései értelmében korlátozások nélkül lehetséges.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.

További konferenciák