Szervezetfejlesztési trendek – 2020

Rendezkedjünk be a bizonytalanságra!

Időpont: 2020. szeptember 17. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Nem tudod, mi lesz holnap? Bármelyik pillanatban újra leállhat a céged a koronavírus miatt? A jövőben csak egy a biztos: a BIZONYTALANSÁG. A feladat nem könnyű: stabil, válságbiztos, rugalmas, katasztrófa-tűrő, folyamatosan alkalmazkodó, biztos alapokon álló vállalati szervezet építése. Menni fog?

Lehet előre menekülni, ehhez fejlesztési hiteleket felvenni, bízni abban, hogy a kölcsönforrások visszafizetésére képesek leszünk. Lehet a meglévő vagyonunkat biztos alapokra helyezni és túlélő üzemmódra kapcsolni. Egy biztos: a trendek a rohamos digitalizáció, automatizáció felé mutatnak. A home-office új, költséghatékony foglalkoztatási mintákat adott. Tehát biztosan velünk marad. A döntéshozókra új terhek, más vezetői képességeket, készségeket előhozó gigászi feladatok hárulnak. A szabályozók percenként változnak. Előre csak azt lehet tudni, hogy a krízishelyzetek szaporodnak, de annak mértékét megbecsülni sem lehet. Válságmenedzserré kell válniuk a cégvezetőknek.  Mindezt hogyan lehet sikeresen megvalósítani? Ehhez adnak segítséget, technológiákat, módszereket a Szervezetfejlesztés – 2020 előadói.

A BKIK és PP Konferenciaközpont közös konferenciáján nagy tapasztalatú és felkészültségű szervezetfejlesztési szakértők segítenek a kkv-döntéshozóknak abban, hogy ez a gigászi feladat sikerüljön.

fejlec_800x210

Szervezetfejlesztési trendek ­– 2020

Rendezkedjünk be a bizonytalanságra!

 

Időpont: 2020. szeptember 17. csütörtök. 9.30–16.00

Helyszín:  Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

 

A bizonytalanság velünk marad. Erre építs biztos alapokat!

Döntsd el, előre futsz vagy túlélő üzemmódra kapcsolsz!

Választhatsz: helyszín vagy videó.

p

P

Figyelem! A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.

 

Program

Regisztráció 9.00–

9.30–9.50 Szervezetfejlesztés nem hagyományos úton. Legyen igazán válságálló!
Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resourcing Kft.

9.50–10.10 Több, mint túlélés, több, mint reziliencia. Újjászületés.
Ruzsa Ágota igazgató, SOL Intézet

10.10–10.30 Új normalitás. Vezetői változásképesség támogatása a „NEW Work” – új munka világa – eszközeivel.
Csoknyay László vezető tanácsadó, ECA mester coach, szervezetfejlesztő tréner,  HILL International

10.30–10.50 Digitális térbe kényszerítve. A távmunkától az újfajta értékesítésig. A Digiméter koronavírus kutatásának tapasztalatai.
Pintér Róbert üzletfejlesztési igazgató, Reacty Digital Kft.

10.50–11.10 Ember vagy munkavállaló? Milyen hatással lehet a koronavírus-járvány a személyiségfejlesztésre?
Dr. Zavagyil Zoltán befektetési igazgató, CFI Hungary Zrt.

11.10–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40–12.00 Agydizájn. Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot?
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

12.00–12.20 Ne érjen váratlanul a második hullám! Tervezd meg és decentralizáld a folyamatot.
Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.

12.20–12.40 Vírushullámok kivédése túlélésbiztos vállalatirányítási rendszerrel.
Korvin B. Bence tulajdonos, Cégmenedzsment.com

12.40–13.00 Vírus megy, home-office marad. A munkavégzés színtere véglegesen megváltozik.
Kaposvári Anna HR igazgató-helyettes, Duna–Dráva Cement Kft.,

13.00–13.20 A vírusálló szervezet új motivációs eszköztára.
Czagler Zsuzsa motivációs szakértő, VIP Coaching Center

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00–14.20 A jövő szervezete. Merre tartunk?
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember, MOST (Master of Sales Training)

14.20–14.40 Az egészségügy szervezetfejlesztési lehetőségei egy tanácsadó szemével.
Mezei Szabolcs elnök, Vezetési Tanácsadók Magyarországi Szövetsége (VTMSZ)

14.40–15.00 A sikeres hibrid szervezet: emberség, rugalmasság, tanulás.
Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

15.00–15.20  Vírusválságban legjobb mankó: a rendszer. Mivel tedd a szervezeted ellenállóvá?
Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Magyarország Kft.

15.20–15.40 Van már válságterved a második és sokadik járványhullámra?
Láncz Gábor alelnök, Változás- és Válságmenedzserek Országos Szövetsége

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

p

d

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)

1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 12 000 Ft + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,
  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.

A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 

p

button_regisztracio

p

Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA  2020 őszi konferenciáira

10 témában 140 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi díj

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)


1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 12 000 Ft + áfa


A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),

  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),

  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,

  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.


A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 


p



Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondástcsak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@regi.ppkonferencia.hu



Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Rendező

Kiemelt szakmai támogatók

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák