Social Media – automatizálva

Smart marketing

Időpont: 2019. február 14. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

Hihetetlenül gyors és kiterjedt, hálószerű változások zajlanak a Social Mediában. Követni, kezelni ma már csak automatizált rendszerekkel, programokkal lehet. A cégek nem maradhatnak ki a közösségi terekből. Hiszen üzleti partnereik és a fogyasztóik is ott tartózkodnak. Ott élik üzleti és magánéletüket, ott informálódnak, ott vásárolnak, és ott szórakoznak. Ám nem maradnak egy helyben. Rohamosan változtatják kedvenc helyeiket, ízlésüket, igényeiket.

Főleg az Y és a Z-generáció válik hagyományos eszközökkel követhetetlenné. Automatizált követőrendszerek, profi technológiák, alkalmazások képesek csak arra, hogy elérjék őket, bárhol vannak. És arra is, hogy személyesen szólítsák meg, tudjanak róluk mindent, és még az érzelmeikre is hassanak.

A Social Media a perszonalizált automatizáltság korát éli.

Ez már nem az amatőrség tere.

Merre megy a Social Media világa, s hogyan használjuk üzleti célokra? A konferencián világos pillanatképet vázolunk. A megvalósításhoz pedig szakemberek segítségét ajánljuk.

A konferenciára várjuk a kis-, közép- és nagyvállalati döntéshozókat, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereket.

 

 

fejlec_800x210szöveggel

Social Media – automatizálva

Smart marketing

 

Időpont: 2019. február 14. (csütörtök), 9.00–16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

 

Szeretnéd, ha az automaták posztolnának és szereznének vevőket helyetted?

Kövesd az ügyfeleidet mindenhová! De hol vannak éppen?

Regisztráció: 8.15–9.00

Program

9.00–9.20 Smart marketing. Social Media trendek 2019-ben.
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió

9.20­–9.40 Hogyan és mit posztolj automatán? Messenger, mint sales funnel.
Előadó: Bártfai Balázs
ügyvezető, Netlight Consulting

9.40–10.00 Machine learning és automatizmus a sikeres Google Ads kampányok mögött.
Előadó: 
Szaladják Linda AdWords hirdetési specialista, Lindcom Marketing

10.00–10.20 A legjobb felületek és módszerek üzleti célú használatra.
Előadó: 
Kéri Gábor digital managing partner, Positive by Hinora Group

10.20–10.40 #instahype: releváns és hiteles tartalom az Instagramon.
Előadó: 
Boroznaki Gergő ügyfélkapcsolati igazgató, Crane

10.40–11.10 Kávészünet

11.10–11.30 A marketingautomatizált weboldal. Nem csak drágán lehet!
Előadó: 
Bonyhádi Gábor CMO, Codecool

11.30–11.50 Brandtrendek 2019-ben közösségi médiában.
Előadó: Mészáros Róbert 
branding tanácsadó, látványügynök, BrandBirds

11.50–12.10Hol beszélgetnek egymással a fiatalok? Snapchat, WhatsApp, Viber, …?
Előadó: Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

12.10–12.30 A cookie-biznisz.
Előadó: 
Szutor Ferenc ügyvezető, DataMe Kft.

12.30–12.50 10 tipp és eszköz 2019-re.
Előadó: 
Szántó András marketingmenedzser, Codecool

 12.50–13.40 Ebédszünet

13.40–14.00 A hirdetésszöveg-írás pszichológiája.
Előadó: Kormos Nikolett
Facebook-specialista, szövegíró, 7 Digits Growth

14.00–14.20 Social commerce. Közösségi média webáruházakra szabva.
Előadó: 
Kukoly Dávid marketingszakértő, Shoprenter

14.20–14.40 SEO-trendek 2019.
Előadó: 
Szinte Lóránd online marketing szakértő

14.40–15.00 A Social Media (SM-) marketing 4.0. Kövesd mindenhová!
Előadó:  Vavrek Balázs
 marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

15.00–15.20 Szaporodnak a Facebook-gondok? Hogyan járjunk túl az FB eszén?
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab

15.20–15.40 Influencer marketing. Z-generációs kedvencek profiljai.
Előadó: Berki Zsolt online marketing tanácsadó, MBM Solvers

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio

a

Regisztráljon a  Piac & Profit   KKV-AKADÉMIA   több konferenciájára egyszerre, dupla earlybird kedvezménnyel!

 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!

 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

 

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 


button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. február 1. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

További konferenciák