Social Media–2019

Humor, edukálás, érzelem

Időpont: 2019. szeptember 11. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénycsarnok

2019 Social Media trendjét a call-to-actionért folyó harc határozza meg. Idén a szórakoztatás, az edukálás és az érzelmekre hatás mesterhármasa hozza a legtöbb konverziót. A videók tarolnak, az influencerek gazdagodnak. A marketingesek kevesebb elérésre egyre többet költenek. Az organikus elérések jelentős csökkenése ellenére még mindig a Facebookra költünk a legtöbbet. Az Instagram nagy tempóban erősödik, az aktivitás egyre jobban megéri. A LinkedIn végre felébredt. Dúl az automata, 4.0 adatvezérelt marketing.

Social Media trendek 2019. Idén se hagyjátok ki a tájékozódást, tanulást a legfelkészültebb Social Media szakértőktől specialistáktól!  

A konferenciára várjuk a kis-, közép- és nagyvállalati döntéshozókat, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereket.

fejlec_800x210

Social Media – 2019

Humor, edukálás, érzelem

 

Időpont: 2019. szeptember 11. (szerda), 9.00–16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénycsarnok, Örs vezér tere 24.

 

Legyen humoros, tanítson, hasson az érzelmekre. Ez hozza most a CTA-t!

Csökkentek az organikus eléréseid? Ne a marketingbüdzsét emeld!

Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn…

l

Program

Regisztráció: 8.15–

9.00–9.25 Ez mind marketing. Hang alapú keresés, az MI uralma, szenzoradatok, gépi tanulás?
Előadó: Bonyhádi Gábor CMO, Codecool

9.25–9.50 Mit kezdjünk a közösségi médiával üzleti szempontból az éveken át tartó hype és kiábrándulás után?
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió

9.50–10.10 Csökken az organikus elérésed? Ne a marketingbüdzsét emeld!
Előadó: 
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

10.10–10.30 Remarketing, FB-like gomb… GDPR-módra.
Előadó: dr. 
Teker Orsolya L.L.M adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, Liftup Kft.

10.30–11.00  Kávészünet

11.00–11.20 Marketingautomatizáció. –  Futurisztikus jelen és jövő.
Előadó: 
Korompai András üzletfejlesztési igazgató, Crane Ügynökség

11.20–11.40 Szórakoztatass, edukálj, hass az érzelmekre! Ma ez hozza a CTA-t!
Előadó: 
Müller-Váczi Lívia marketing tanácsadó, RG Stúdió

11.40–12.10 Storytelling adatokkal. Adatintegráltan a social medián.
Magyar Instagram Körkép.
Előadó: 
Kovács Zsófia Data Scientist, Szilágyi Diána Social Media Expert, Crane

12.10–12.30 Adatok és érzelem.
Előadó: 
Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

12.30–12.40 Hogyan hasznosítjuk a korábbi tudást egy új B2B termék bevezetésénél?
Előadó: Orosz Gábor fejlesztési vezető, Onbox

12.40–13.30 Ebédszünet

13.30–13.50 A jó konverziós kampány titka. Nyerő hirdetési kampányok.
Előadó: 
Lukács Ádám József digitális üzletág-vezető, Positive by Hinora Group

13.50–14.10 Google Shopping, az új platform. Megváltja-e a világot?
Előadó: 
Molnár Tamás ügynökségi vezető, MTT Digital

14.10–14.30 Chatelés mesterfokon.
Előadó: 
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

14.30–14.50 Nem elég az adat, nem elég a story. Esettanulmányok, ahol a minőségi tartalom  nyerő.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab

14.50–15.10 Az idei legjobb B2B példák és tanulságok.
Előadó: Udvarhelyi Ádám PPC senior kampánymenedzser, 7 Digits Growth

15.10–15.50

Beszélgessünk! Mi a véleményed?

A videó hatalmas erejéről, a mindent elnyelő nagyokról, az infografika divatjáról, az influencer-boom-ról, a LinkedIn hasznosságáról.

Színpadon az előadók: Novák Ferenc, Lukács Ádám József, Udvarhelyi Ádám, Szántó Péter.

15.50–16.00  Konzultáció

k

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa 

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

 

Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa 

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 



Regisztráljon a Piac & Profit KKV-AKADÉMIA több konferenciájára egyszerre, dupla earlybird kedvezménnyel! 


Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!


 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 



A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek


Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. augusztus 30. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénycsarnok

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénycsarnok

Rendező

Szakmai támogatók

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák