Social Media – 2016
Vegyünk részt a világjátékban!
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2016. április 21. (csütörtök) 10.00−15.10
Helyszín: Budapest, BKIK Székház. 1. ker. Krisztina körút 99.
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
REGISZTRÁCIÓ
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 A Facebook újdonsága – a reakciógomb. Az érzelmekről kapott információk felhasználásának területei.
Előadó: Lévai Richárd közösségi marketingspecialista
10.30−10.50 A Google+ és a SEO-trendek összefüggései. Saját üzleti érdekeink összehangolása a Google üzleti számításaival.
Előadó: Szinte Lóránd SEO-szakértő, Profitonline
10.50−11.10 Az élő, aktív közösség felhasználása üzletépítésre. A remarketing új fordulói.
Előadó: Klausz Melinda közösségi médiaspecialista, Klausz Social Group
11.10−11.30 Márkaépítés közösségi média segítségével.
Előadó: Bonyhádi Gábor tulajdonos, MarkMyProfessor.com
11.30−11.50 Konzultációs az előadókkal és kávészünet
11.50−12.10 Hogyan éri meg hirdetni a közösségi médiában? Számoljunk és figyeljünk. A hatékony pénzköltés titka a jó szövegezés. Eredménye a magas konverzió.
Előadó: Verdes János szakértő, Phoenix WEB Kft.
12.10−12.30 Linkedin: több mint 700 ezer magyar felhasználó! Miért? Érdemes használnunk? Mire, hogyan?
Előadó: Bánki Tamás DrLinkedin
12.30−12.50 Az aktivitás optimalizálása, a személyesség megjelenítése az üzleti felületeken. Esettanulmányok.
Előadó: Szántó Péter alapító partner, @ SpringTab.com // Productivity Hacker, @ Szanto.co
12.50−13.10 Új kommunikációs stílus a Social Mediában. A nyerő közösségi üzleti nyelv.
Előadó:Bedy Krisztina ügyvezető igazgató, Avantgarde Group
13.10−13.30 A kommentek szerepe a cég marketingjében. Irányítható-e és hogyan a cég megítélése, a like-olók szeretetének megnyerése?
Előadó: Nagy Barna ügyvezető, stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.
13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.10−14.30 A látvány, a képek, videók szerepe, használatuk fortélyai.
Előadó: Sallai Gábor ügyvezető igazgató, E-Content Solutions Kft.
14.30−14.50 Adatbázis-építés a Social Media segítségével. A tudatos vásárlói bázis paraméterei. Használati utasítás.
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, MTT Media
14.50−15. 10 A mobilalkalmazások, mint az üzleti életben egyre fontosabb szerepet betöltő eszközök. Az okostelefonokra szánt alkalmazások iránt folyamatosan nő az üzleti szereplők igénye: az appok egyszerűsíthetik az értékesítést, javíthatják az ügyfélkiszolgálást, növelhetik az ügyfélelégedettséget.
Eladó: Horváth Zoltán ügyvezető igazgató, PlixApp Informatikai Kft.
15.10−15.30 Konzultáció az előadókkal
15.20−15.50 Üzleti kézfogó. A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével)
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
REGISZTRÁCIÓ
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
Részvételi díj
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel! Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. április 8-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. április 8-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)