Smart Company – 2021
Kis céget is csak okosan!
Időpont: 2021. október 14. 9.30–17.00
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.
Részvételi lehetőségek: helyszínen, távolról és mindkettőn.
Csak egyforma technológiai fejlettségű részekkel működhet jól a céged!
A részek összekapcsoltságával elérheted a válságimmunitást. Tedd meg!
A kis cégek versenyelőnye a hatékonyságban és nem a sok pénzben van!
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Siessen a hely foglalásával, a létszám korlátozott!
Helyszínen kívül választhatja a videóközvetítést vagy mindkettőt!
Program
9.00–tól: Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítéshez
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető felvezetője
9.35–10.00 Komplex, folyamatba szervezett, minden részben smart. Csak ez hatékony!
Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Csoport
10.00–10.20 A beépített innovativitás. Hogyan valósítsuk meg?
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa System
10.20–10.40 Az okos cég 5 fő szabálya.
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft
10.40–11.10 Kutatás-fejlesztés és az utána járó kedvezmények a szoftverfejlesztés és digitalizáció területén.
Szmollár Katalin osztályvezető, SZTNH K+F Innovációs Osztály
11.10–11.30 A legmegbízhatóbb munkatárs. Építs az adatokra!
Gáspár László stratégiai igazgató, Cégmenedzser Kft
11.30–12.00 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
12.00–12.20 Mi a cégek jövője a virtuális világban?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
12.20–12.40 Szoftverrobotok az emberek szolgálatában. Érted dolgoznak, nélküled!
Balog Tamás szolgáltatás menedzser, Goodroid – Goodwill Cégcsoport
12.40–13.00 Jelenlét, távollét okosan! A home office napi munkaszervezési és adminisztrációs feladatai.
Danyi József, ügyvezető, Ixenit Kft.
13.00–13.20 Az elektronikus aláírás gyakorlati és jogi kérdései.
Pajor Dávid ügyvéd
13.20–13.40 Melyik kkv-k lesznek a digitális átalakulás nyertesei?
Balogh Levente kereskedelmi képviselő, Smartfront Kft.
13.40–14.20 Ebédszünet, Konzultáció az előadókkal
14.20–14.40 Irodai ügyvitel, adminisztráció okos módon.
Szabó Ervin vezérigazgató, Kulcs-Soft Nyrt.
14.40–15.00 Az online tér is lehet személyes.
Személyi László ügyvezető, Future Now
15.00–15.20 A GDPR várható új szabályozásai (ePrivacy, AI) szabályai és gyakorlatai az adatvezéreltséghez kapcsolódóan.
dr. Domokos Márton,a DIMSZ Adatvédelmi és Adatbiztonsági Tagozatának vezetője, szenior tanácsadó, CMS CameronMcKenna Nabarro ügyvédi iroda
15.20–15.40 A robottechnológia alkalmazásának realitása kis cégekben.
Dr. Sántha György elnökségi tag VTMSZ
15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal
15.50– 16.50 Grátisz networking program a helyszínen résztvevőknek
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
p
A helyszínre kérjük, hozza magával a védettséget igazoló okmányát!
Figyelem!
- Személyes részvételt is tartalmazó jelentkezést csak a kormány aktuális rendelkezéseit figyelembe véve fogadunk. Ha az aktuális szabályok előírják, csak védettségi igazolvánnyal rendelkező személyek tartózkodhatnak a helyszínen. Ilyen jellegű korlátozások nélkül természetesen oltást igazoló dokumentumok nélkül látogathatók a PP konferenciák.
- Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
- Helyszíni rendezvények tiltása esetén a megváltott jegyek automatikusan érvényesek az élő videókonferenciára, annak összes jogosítványával együtt. Regisztrációt lemondási időn túl a kormányzati tiltásra hivatkozva nem fogadunk el, ugyanis a meghirdetett konferenciát minden körülmények között megtartjuk. Erről és a díjkülönbségekről a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.
__________________________________________________
Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2021 II. féléves konferenciáira!
8 üzleti témában akár 35 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
P
Kiemelt Szakmai támogató:
Szakmai támogatók:
Prezentációt tartó támogató:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók:
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát!
8. A kormány aktuális rendelkezései szerint, ha a konferenciákon való részvétel védettségi igazolványhoz kötött, a rendezvényszervező kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
9. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínesre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Lemondási feltételek
1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk.
A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Fontos tudnivaló rendezvénytiltás esetén!
1. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
A helyszíni rendezvények tiltására, ellehetetlenülésére hivatkozva lemondást nem fogadunk el. A konferencia programján távoli részvétel teljesített szolgáltatásnak számít.
2. Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@regi.ppkonferencia.hu
BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.