Smart company – 2019
Versenyképesség csak okosan
Időpont: 2019. október 24. (csütörtök), 9.30–15.25
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Ismerjük meg és építsük be mindennapjainkba az „okos” trendeket!
Az átalakuláshoz nem kell feltétlenül lecserélnünk a teljes infrastruktúrát!
Nem választhatunk mást, mint a folyamatos okosodást!
k
Program
Regisztráció: 9.00–
9.40–10.00 Adatvezérelt cégműködés és benne az ember.
Előadó: Ladányi Richárd osztályvezető, Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Társaság
10.00–10.20 A digitális transzformáció hatása a kollaborációs munkafolyamatokra.
Előadó: Leveli András üzlet- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft.
10.20–10.40 Vállalatirányítás smart company módra. Intelligens, web alapú ügyvitel.
Előadó: Schramm Károly ügyvezető, SmartFront Kft.
10.40–11.00 Gondolkodj másként az innovációról!
Előadó: Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Kft.
11.00–11.20 Adatokkal intelligensen vezetett vállalat és a versenyképesség.
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.
11.20–11.35 Innováció menedzserek nélkül.
Előadó: Szabó András tulajdonos, ügyvezető, iData Kft.
11.35–12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.00–12.20 Gazdaságot csak precíziósan!
Előadó: Gyuricza Csaba főigazgató, Nemzeti Agrárkutató és Innovációs Központ
12.20–12.40 Okos vezető, okos gépek. De ez még nem elég.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.
12.40–12.55 Folyamatvezéreltség mesterfokon és hatékonyan.
Előadó: Csordás Imre kereskedelmi igazgató, xFLOWer Group Kft.
12.55–13.15 A beszállító megfelelés ISO és GDPR kérdései ma és holnap.
Előadó: Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.
13.15–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.00–14.20 Költséghatékony 4.0 eszközök beillesztése a gyártás infrastruktúrájába.
Előadó: Masa Attila fejlesztésvezető, Robot-X Hungary Kft.
14.20–14.30 Első lépés az okos cég felé: egyszerű és átlátható kommunikáció.
Előadó: Augusztini Krisztián értékesítő és termékmenedzser, Magó Botond értékesítési vezető, Onbox,
14.30–14.50 Céggyorsító és költségcsökkentő technológiák.
Előadó: Szabó Zoltán Kázmér elnök, VOSZ Informatikai Szekció
14.50–15.05 Tervezhető munkaerő-gazdálkodás. Fluktuációra megoldás.
Előadó: Domokos Olivér ügyvezető, Klassis Z Kft. Okos tanácsadó.
15.05–15.25 Konzultáció az előadókkal
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel!
Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!
Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel!
Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!
Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!
Részvételi feltételek
- A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
- A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
- Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
- Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. október 11. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
- Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.
Lemondási feltételek
- A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
- Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.