Smart company – 2019

Versenyképesség csak okosan

Időpont: 2019. október 24. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Építsünk okos céget! Irányítsuk okosan!  Ezt halljuk mindenhol. Tévhit azonban, hogy csak a nagy cégek válhatnak okossá, és csak hatalmas fejlesztésekkel.  A technológiai – digitális – alapokon, folyamatvezérelten, IoT-vel, mesterséges intelligenciát használva, adatvezérelten működés kicsiben is megvalósítható.  A lényeg nem a nagyságrendben, professzionalitásban van, hanem az innovatív szemléletben, gondolkodásban. A hajtóerőt ez adja.

Hogyan  alakuljunk okossá? Hogyan tartsuk meg az innovációs képességet? Hogyan kövessük a gyorsan változó technológiákat?

Kkv-döntéshozóknak szólunk.  Ismerjük meg és azonnal építsük be a cég üzletvitelébe, gondolkodásába a legújabb „okos” trendeket . Megéri a napot ráfordítani! Sehol nem megszerezhető tudások egyben, egy nap alatt a Smart company konferencián.

fejlec_800x210 új logóval

Smart company – 2019

Versenyképesség csak okosan

 

Időpont:  2019. október 24. (csütörtök), 9.30–15.25

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

 

Ismerjük meg és építsük be mindennapjainkba az „okos” trendeket!

Az átalakuláshoz nem kell feltétlenül lecserélnünk a teljes infrastruktúrát!

Nem választhatunk mást, mint a folyamatos okosodást!

k

Program

Regisztráció: 9.00–

9.40–10.00 Adatvezérelt cégműködés és benne az ember.
Előadó: Ladányi Richárd osztályvezető, Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Társaság

10.00–10.20 A digitális transzformáció hatása a kollaborációs munkafolyamatokra.
Előadó: 
Leveli András üzlet- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft.

10.20–10.40 Vállalatirányítás  smart company módra.  Intelligens, web alapú ügyvitel.
Előadó: 
Schramm Károly ügyvezető, SmartFront Kft.

10.40–11.00 Gondolkodj másként az innovációról!
Előadó: 
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Kft.

11.00–11.20 Adatokkal intelligensen vezetett vállalat és a versenyképesség.
Előadó: 
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.

11.20–11.35 Innováció menedzserek nélkül.
Előadó: 
Szabó András tulajdonos, ügyvezető, iData Kft.

11.35–12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00–12.20 Gazdaságot csak precíziósan!
Előadó: 
Gyuricza Csaba főigazgató, Nemzeti Agrárkutató és Innovációs Központ

12.20–12.40 Okos vezető, okos gépek. De ez még nem elég.
Előadó: 
Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.

12.40–12.55 Folyamatvezéreltség mesterfokon és hatékonyan.
Előadó: 
Csordás Imre kereskedelmi igazgató, xFLOWer Group Kft.

12.55–13.15 A beszállító megfelelés ISO és GDPR kérdései ma és holnap.
Előadó: 
Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.

13.15–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00–14.20 Költséghatékony 4.0 eszközök beillesztése a gyártás infrastruktúrájába.
Előadó: 
Masa Attila fejlesztésvezető, Robot-X Hungary Kft.

14.20–14.30 Első lépés az okos cég felé: egyszerű és átlátható kommunikáció.
Előadó: 
Augusztini Krisztián értékesítő és termékmenedzser, Magó Botond értékesítési vezető, Onbox,

14.30–14.50 Céggyorsító és költségcsökkentő technológiák.
Előadó: 
Szabó  Zoltán Kázmér elnök, VOSZ Informatikai Szekció

14.50–15.05 Tervezhető munkaerő-gazdálkodás. Fluktuációra megoldás.
Előadó: Domokos Olivér ügyvezető, Klassis Z Kft. Okos tanácsadó.

15.05–15.25 Konzultáció az előadókkal

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

button_regisztracio

 

Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

 

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 


button_regisztracio


Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 


Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!


 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 



A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek


Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. október 11. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák