Román-Magyar Üzleti Fórum

Mi a román piac vonzerejének titka?

Időpont: 2018. február 22. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Miért veszik az irányt Románia felé egyre többen a kkv-szektorból? Miért jó Romániában céget létrehozni, oda exportálni, ott képviselettel, partnerekkel jelen lenni? Mi a román piac vonzereje?

Sok kérdésre sok válaszunk lesz a konferencián a külpiacban gondolkodó cégvezetők számára.  Hasznos mondanivalónk van azoknak is, akik már ott vannak a román piacon, és azoknak is, akik  a jó hírét már hallották, s szívesen bővítenének az EU leggyorsabb növekedését produkáló, szomszédos ország felé.

A kinti piacot jól ismerő előadóink rengeteg, azonnal jó üzletre váltható, hasznos információt, tanácsot, tippet osztanak meg velünk. Ők már tudják a titkot.

fejlec_800x210

Román−Magyar Üzleti Fórum

Mi a román piac vonzerejének titka?

 

Időpont: 2018. február 22. (csütörtök), 10.00−15.20

Helyszín: Budapest,The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

A kkv-k piacbővítésének legnépszerűbb célpontjáról exkluzív információk!

Erősen támogatott térség, sok forráslehetőséggel!

Program

Regisztráció: 9.30–10.00

10.00–10.30 A Kárpát-medencei gazdasági kapcsolatok élénkítésének kormányzati programja.  Kinti, de hazai segítség a piac- és üzleti partnerszerzéshez.

Előadó: Skapinyec Péter ügyvezető igazgató, MNKH Közép-Európai Kereskedelemfejlesztési Hálózat

10.30–10.50 Vállalkozásfejlesztési támogatások Romániában.

Előadó: Nagy-Imecs Péter operatív igazgató, Goodwill Consulting Srl.

10.50–11.10 Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Kockázati Tőkealap nyújtotta lehetőségek.

Előadó: Mogyorósi Elvira senior befektetési menedzser, Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt.

11.10–11.30 Egy kisbefektető tapasztalatai. Nagyon közelről. Jó befektetési területek.

Előadó: László Miklós ügyvezető, Adix Technik Srl.

 

11.30–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.50–12.10 Tranzakcs tanácsadás és finanszírozás a határon átívelő üzletek esetben

Előadó: Hall Krisztián partner, SAXUM Corporate Finance SRL

12.10–12.30 Külpiacra lépés, magyar pályázatok.

Előadó: Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

12.30–12.50 Cég-, vegyesvállalat, képviselet? Ottani vagy hazai munkatársak?

Előadó: dr. Ütő-Siklódi Zoltán ügyvéd, Ütő-Siklódi Ügyvédi Iroda

12.50–13.10 Adózási és üzleti adminisztrációs sajátosságok. A telephelyek és kapcsolt vállalkozások speciális szabályozása.

Előadó: Vass Attila ügyvezető, Creative Account Srl.

13.10–13.30 A romániai piac sajátosságai. Üzleti kultúra, munkaerő. Hasznos információk piacra lépés előtt.

Előadó: Muzsnay Csaba ügyvezető, Muzsnay Consulting Kft.

 

13.30–14.20 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.20–15.20

Interaktív fórum az előadókkal

Romániai üzleti tapasztalatok megosztása

Beszélgetőpartnerek:

Nagy-Imecs Péter operatív igazgató, Goodwill Consulting Srl.

Vass Attila ügyvezető, Creative Account Srl.

Ütő-Siklódi Zoltán ügyvéd

László Miklós ügyvezető, Adix Technik Srl.

Skapinyec Péter ügyvezető igazgató, MNKH

Muzsnay Csaba ügyvezető, Muzsnay Consulting Kft.

Kérdések, válaszok

15.30–16.30 Networking Különprogram

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegy-csomag, kötetlen beszélgetés.


Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa.

 

(konferenciára külön és a networking programmal együtt is)

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Különprogram: Networking

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program:

Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.

Maximált létszám 40 fő.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
  • A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
  • Kizárólag a Román-Magyar Üzleti Fórum konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

_________________________________________________________________________________

A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

(konferenciára külön és a networking programmal együtt is)

 

A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA  és az ÜZLETI TRENDEK témacsoport konferenciáira együttes, dupla early-bird kedvezménnyel lehet jelentkezni.

Több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja Early bird kedvezménnyel 16.000 Ft+Áfa helyett 14.000 Ft+Áfa.


A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram: Networking


Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program:

Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.

Maximált létszám 40 fő.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.

  • A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.

  • Kizárólag a Román-Magyar Üzleti Fórum konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


_________________________________________________________________________________


A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)






Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. február 9-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. február 9-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Rendező

Szakmai támogatók

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák