Online adatszolgáltatás a NAV-nak

Július 1-től mindenkinek kötelező

Időpont: 2020. június 18. , Helyszín: élő videókonferencia

Július 1-től valós időben, tehát azonnal látni akar a NAV minden belföldi adóalanynak kiállított számlát. Nem számít, van-e áfatartalma vagy sem. Tehát a katásokat is érinti. Sőt, 2021-től a magánszemélyeknek kiállítottakra is kiterjeszti a NAV a kíváncsiságát. A vállalkozókra, vállalkozásokra erős digitalizációfejlesztési kényszer nehezedik ezekben a napokban. Épp ésszel csak a számlázóprogramok jöhetnek szóba.  De egy jó számlázóprogram még önmagában nem elegendő. A többi ügyviteli munkát is érdemes lesz összehangolni, egységes, automatizált rendszerbe fűzni. Az elektronikus bankolás, a könyvelés, a különböző ügyviteli programok lecserélését, integrált rendszerbe fűzését is egyszerre célszerű megoldani. Felkészülve a 2021. januári kötelezettségkiterjesztésre is. Ehhez a cégnek jóval fejlettebb információtechnológiai háttérre van szüksége. Mi lesz a nyugta és a számlatömb sorsa?

A  kötelezettséget teljesíteni kell. Pénz kell hozzá és szervezés. A kényszerből azonban sok haszon is származik: gyorsabb, olcsóbb lesz az irodai adminisztráció.

Várjuk az online adatszolgáltatásra kötelezett, de még arra nem felkészült kkv-vezetőket. Még van pár napunk arra, hogy megoldjuk, illetve a hiányos információkat beszerezzük, és felkészüljünk az indulásra. Előadóink sok megoldással, jó tanáccsal készülnek. Tegyék fel kérdéseiket időben!

Az élő videókonferencia 7 napig visszanézhető

fejléc_800x210

Online adatszolgáltatás a NAV-nak

Július 1-től mindenkinek kötelező

 

Időpont: 2020. június 18. csütörtök, 9.30–12.30

Helyszín: élő videókonferencia (7 napig visszanézhető)

 

Minden számlát látni akar a NAV, ha áfás, ha nem. Ez csak az első lépés.

Katásokra is vonatkozik a kötelezettség. Nincs kivétel.

Milyen szempontok szerint válasszunk számlázó programot?

p

Program

9.30–10.00 A kör lassan bezárul. Az online számlaadat-szolgáltatási kötelezettség legújabb változásai. Kinek kiállított és milyen tartalmú számlákra vonatkozik az online, valós idejű számlaadat-szolgáltatási kötelezettség? Minden számlát be kell adni. 2021-ben jön a kiterjesztés. Az online számla követelményei és a NAV-komformosság. Büntetni is fog a NAV? Lesz kegyelmi időszak a bevezetéskor?
Dr. Balogh Ákos vezérigazgató, Vira Sándor tanácsadó igazgató-helyettes, Saldo Zrt.

10.00–10.10 Facebook-on feltett  hallgatói kérdésekre plenáris  előadói válasz

10.10–10.40 Mi is az az elektronikus számla? A PDF, a távnyomtatásos és az e-számla értelmezése, elfogadottsága. Milyen technikai háttérre van szükség a kötelezettség teljesítéséhez. Számítsunk arra, hogy az elektronikus követelmények folyamatosan erősödnek. Mit tud egy jó számlázóprogram a számlázáson kívül?
Kalaidzisz Nikosz ügyfélszolgálati vezető, Kulcs-Soft Nyrt.

10.40–10.50 Facebook-on feltett  hallgatói kérdésekre plenáris  előadói válasz

10.50–11.20 Le kell cserélni a számlázási/vállalatirányítási, könyvelési rendszerünket a NAV megfelelés miatt? Nem. De megbízható automatizált kiegészítő szofvermegoldást kell választani a meglévő vállalatirányítási és könyvelés rendszerekhez. Mit jelent és milyen elemei vannak a teljes digitális ügyviteli ökoszisztémának?
Németh Lilla vezető menedzser adóüzletág,  RSM Hungary Zrt.

11.20–11.30 Facebook-on feltett  hallgatói kérdésekre plenáris  előadói válasz

11.30­–11.45 Elektronikus számlaküldés és –fogadás a gyakorlatban. Cél a teljes automatizáció.
Sághy Balázs Értékesítés és szállító aktiválás vezető, First Businesspost Kft.

11.45–11.55 Facebook-on feltett  hallgatói kérdésekre plenáris  előadói válasz

11.55–12.15 A banki utalások és a kiállított számlák szinkronizálásának előnyei.
Mózes Tamás szenior szegmens menedzser, K&H Bank Zrt.

12.15–12.25 Facebook-on feltett  hallgatói kérdésekre plenáris  előadói válasz

button_regisztracio

1

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja  earlybird kedvezménnyel: 12.000 Ft. + áfa 

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen), utána 7 napig használhatóságot;
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;
  • a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig tartó használatát.

Részvételi díj

button_regisztracio

l

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen), utána 7 napig használhatóságot;

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;

  • a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig tartó használatát.




Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  4. Lemondást csak írásban (e-mailen) fogadunk el 2020. június 5. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  6. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést aznap, valamint 7 napon belül nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



élő videókonferencia

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

élő videókonferencia

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák