Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Üzleti Etikai Díj – 2021. Pályázatra felkészítés

Időpont: 2021. szeptember 21. , Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)

Várjuk feltétlenül, ha meg szeretné tudni, melyek azok a tettek, cselekedetek, konkrétumok, melyek bizonyítják az Ön cégének etikusságát, tisztességét, felelős jelenlétét szűkebb, tágabb környezetében?  Mely szempontok szerint ítéli oda a díjat az eddigi díjazottakból álló zsűri? Hogyan építse fel pályázatát? Milyen hangsúlyokra térjen ki feltétlenül?

Nincs leírt normarendszere az etikusságnak, tisztességes üzleti magatartásmódnak. De mégis vannak nagyon is egyértelmű szempontrendszerek, gyakorlatok, és folyamatosan változó egyre magasabb etikai szintek, elvárások, pontos jelzőrendszerek. A konzultáció segítségével rájuk fog ismerni saját cégében!

üed800x210

Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Üzleti Etikai Díj – 2021.  Pályázatra felkészítés

 

Időpont: 2021. szeptember 21. 13.30–16.00

Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)

p

A pályázat megírása előtt érdemes megismerni az etikus cég írott vagy íratlan normáit!

Az etikai díjat eddig kapott cégek tisztességes, felelős gyakorlatából sokat tanulhatunk!

A konzultáció után biztosan felismeri, érdemes-e  cégével pályázni a díjért!

p

A konzultációt tartja: Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója
p

A konzultáció részvételi díja: 29 000 Ft + áfa

A konzultáció teljes anyagát a résztvevők megkapják!
pp

Mielőtt regisztrálna a konzultációra, feltétlenül jelölje saját cégét a díjra!
A jelölési feltételekről részletesen itt tájékozódhat!
A helyszínre kérjük, hozza magával a védettséget igazoló okmányát!

button_jelentkezem-a-konzultaciora

 

Az üzleti etikai díjról, a jelölés és pályázat benyújtásának feltételiről

Az Üzleti Etikai Díjat idén 22. alkalommal adják át az alapítók. Mindmáig 112 élő, működő cég büszkélhethet az etikus jelzővel és a díjjal.

Az Üzleti Etikai Díjátadó Gála időpontja: 2021. november 25. (Budapest)

A jelölés határideje: szeptember 17.

A jelölés elfogadása és visszajelzés a pályázatra felkérésről: 2 napon belül.

A pályázatok beadási határideje: október 14.

Siessen a jelöléssel! Pályázatot csak a jelölés elfogadást és a pályázati feltételeket tartalmazó levéllel rendelkezőktől fogadunk el!

 

 Résztvevőket korlátozott számban fogadunk!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát!
8. A kormány aktuális rendelkezései szerint, ha a konferenciákon való részvétel védettségi igazolványhoz kötött, a rendezvényszervező kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
9. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínesre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.


A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.

A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.



Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Fontos tudnivaló rendezvénytiltás esetén!


1. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.


A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.


A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

A helyszíni rendezvények tiltására, ellehetetlenülésére hivatkozva lemondást nem fogadunk el. A konferencia programján távoli részvétel teljesített szolgáltatásnak számít.


2. Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)

További konferenciák