Munkaerőhiány! Vészhelyzet

Válasszuk inkább a növekedést!

Időpont: 2018. október 17. , Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (3. emelet)

A magyar munkáltatók átlagosan 23 %-kal emelnék a foglalkoztatást, ha lenne munkaerő. Mondjunk le a növekedésről? Emeljük a csillagokba a béreket? Honnan vegyünk munkaerőt, ha nincs?

Az idők szavára hallgatók a digitalizáció, robotizáció, folyamatautomatizálás, komplex szoftverrendszerek adta megoldásokat választották. Óriási költségcsökkentés, hatékonyságnövekedés lett a jutalmuk! Még senkinek sem késő! A termelékenység növekedését választóknak ugyanakkor számolniuk kell a szervezet és vezetési, motiválási módszerek váltásával is! A változás más felkészültségű munkaerőt igényel. És támogatott, olcsó pénzforrásokat is.

A kihívásokra és pénzszerzésre rengeteg meggyőző, a gyakorlatban már bizonyított, jó válaszokat ismerhetünk meg a Piac & Profit előadóitól!

 

 

fejlec_800x210

Munkaerőhiány! Vészhelyzet

Válasszuk inkább a növekedést!

 

Időpont: 2018.október 17. (szerda), 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. 3. emeleti konferenciaterem 

Váltsuk ki a munkaerőt technológiával vagy szervezzük termelékenyebbé!

Bérháború helyett inkább a folyamatok automatizálására költsünk!

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

9.35–10.05 Gazdasági növekedés, kontra munkaerőhiány! Csak foglalkoztatottság kérdése?
Előadó: Marczinkó Zoltán István munkaerőpiacért  és vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, PM

10.05–10.25 Munkaerőhiány-megoldások. Ami rajtunk múlik.
Előadó: Szűts Ildikó elnök, OHE

10.25–10.45 Az Ipar 4.0  főként szemléletváltás. Emeljük a stratégiánkba!
Előadó: Andorka Miklós operatív igazgatóhelyettes, MAPI Zrt.

10.45–11.00 Orrunk előtt a munkaerő-tartalék.
Előadó: Hegedűs Márta ügyvezető, CMC, Homo Regius Tanácsadó Iroda

11.00–11.20 EU-s finanszírozási projektek: Út a munkaerőpiacra. Ifjúsági Garancia Program.
Előadó: Dr. Varga Katalin projektvezető, Pest Megyei Kormányhivatal

11.20–11.45 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.45–12.05 Átalakuló cafeteria. Juttatás-sokk.
Előadó: Balázs Krisztián ügyvezető, Edenred Magyarország Kft.

12.05–12.25 Mit akar a Z generációs munkavállaló? Avagy a vezető brandje mindent visz.
Előadó: Borbély László ügyvezető, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft.

12.25–12.45 Van valami a levegőben. Munkahelyi megbecsülés és hatékonyságnövelés.
Előadó: Pataki Gábor üzletfejlesztési vezető, Fellowes Hungary Kft.

12.45–13.00 Minőségirányítás – avagy hogyan csökkentsük a munkaerőhiány kockázatait?
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető Bureau Veritas Hungary

13.00–13.20 Hogyan lehet elszúrni a munkáltatói márkát? Kockázatok és mellékhatások.
Előadó: Lakatos Zsófia elnök, Magyar PR Szövetség (MPRSZ)

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00–14.20 Már az irodában is, nem csak a gyártásban. Munkaerőhiány ellen digitalizációval, folyamatban gondolkodással.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group Kft.

14.20–14.40 Gyakorlatban bevált válaszok a munkaerő-piaci kihívásokra?
Előadó: Kovács Viktor Zoltán  Kkv marketing igazgató, K&H Bank

14.40–14.55 A generációváltásban rejlő lehetőségek.
Előadó: Drahos Gábor szervezetfejlesztési szakértő, Magyarok a Piacon Klub

14.55–15.15 Pénz technológiafejlesztésre. Nulla kamatszinttel is.
Előadó: Rostás Krisztián vezető fejlesztési tanácsadó, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

15.15–15.30 Madarat tolláról, céget irodájáról. A munkakörnyezet mint megtartó erő 
Előadó: Fodor Dániel projektmenedzser, Az Év Irodája verseny, ingatlan.com

15.30–16.00 Konzultáció az előadókkal

16.00–17.00  Networking Különprogram.
Moderált plenáris cégbemutatkozás az üzletkötés szándékával, névjegyalbummal.  Külön regisztráció szükséges!

 

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa.

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio

 
Különprogram: Piac & Profit Networking

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag az Munkaerőhiány! Vészhelyzet konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking programra regisztrációt nem fogadunk.
  • A konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni! (Eltérő jelentkezés esetén a konferencia@regi.ppkonferencia.hu emailcímre írjon!)

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

PIAC & PROFIT NETWORKING KÜLÖN PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

A Piac & Profit Networking részvételi díja: 6 000 Ft + áfa

button_regisztracio

(a konferenciára külön, valamint a Networking programra és konferenciára együtt)

g

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa.


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio


 



Különprogram: Piac & Profit Networking


Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.




  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.

  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.

  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

  • Kizárólag az Munkaerőhiány! Vészhelyzet konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking programra regisztrációt nem fogadunk.

  • A konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni! (Eltérő jelentkezés esetén a konferencia@regi.ppkonferencia.hu emailcímre írjon!)


Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.




Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. október 5. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (3. emelet)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (3. emelet)

Rendező

Szakmai támogatók

Kiállító

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák