Július 1-től kötelező! Készen állunk rá?

Online számlaadat-szolgáltatási kötelezettség

Időpont: 2018. június 21. , Helyszín: Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Július 1-től a csak belföldi adóalanyoknak (B2B) kibocsátott, 100 ezer forint és annál nagyobb áfa-értékű számláinkat azonnal  látni szeretné a NAV. Kikre, milyen számlákra vonatkozik az online számla-szolgáltatási kötelezettség? Hogyan regisztráljunk, tegyünk eleget a kötelezettségeinknek akár bonyolultabb ügyletek esetén is? Számlázási programunkat hogyan állítsuk át, milyen előírásoknak kell megfelelnie számlázóprogramjainknak és számláink tartalmának? Egyáltalán érdemes-e számláinkból e tételeket kiválasztani, vagy mindegyiket küldjünk be automatikusan? A NAV így is elfogadja.

Kitérünk arra is, milyen kötelezettségeknek kell megfelelnie most és a jövőben az étel- és italautomatákat üzemeltetőknek, hogy értékesítési adataikat online módon szolgáltassák a NAV-nak?

Konzultációval egybekötött konferencia a július első napján életbe lépő új kötelezettségekről.

Nem csak egyszerű kötelezettség! Szervezeti, adminisztrációs többletterhek is!

800x210 fejléc Saldóval

Július 1-től kötelező! Készen állunk rá?

Online számlaadat-szolgáltatási kötelezettség

Konferencia és konzultáció

Időpont: 2018. június 21. 10.00–15.35

Helyszín: Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Rendezők:  Saldo Zrt. és Piac & Profit

 

Tudunk már mindent? Felkészültünk?

Változások az étel- és italautomatát üzemeltetőknél is!

 

Regisztráció: 9.30–10.00

Program

10.00-10.40 Az online számlázás jogszabályi háttere, adatszolgáltatással érintett számlák, adóhivatali szolgáltatások az adatszolgáltatás rendszerében.
Előadó: Czöndör Szabolcs főosztályvezető, NAV KAVIG

10.40–11.10 Online számla – Rakjunk rendet! Új fogalmak, az eddigiektől eltérő adatkommunikáció a NAV-val.
Előadó: Holczer Péter ügyvezető igazgató, Mind System Consulting Kft.

11.10–11.40 Az adatszolgáltatásra való felkészülés a cégek oldaláról. Mit kell másként? Több idő, nagyobb odafigyelés, bonyolultabb számlázások miatt felvetendő kérdések, arra válaszok.
Előadó: Varga Erika alelnök, Minősített Könyvelők Egyesülete

11.40–12.10 Interaktív fórum az előadókkal. Kérdések, válaszok. Moderált program

12.10–12.30  Személyes konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.30–13.00 Az étel- és italautomaták NAV- hoz történő bekötése és az új adatszolgáltatás.
Előadó: Mizsányi Attila osztályvezető, NAV Központi Irányítás, Ellenőrzési Főosztály

13.00–13.30 Az online számlázáshoz tartozó áfa-kérdések. Az ingyenes ügyletek áfájának kezelése.
Előadó: Vira Sándor igazgató helyettes, Saldo Zrt.

13.30–13.45 Interaktív fórum az előadókkal. Kérdések, válaszok. Moderált program

13.45–14.25 Személyes konzultáció az előadókkal, ebéd

14.25–14.45 Digitalizáld a számlákat! A digitalizálással nyert előnyök.
Előadó: Jósvai Tamás ügyvezető igazgató OTP eBIZ Ltd.

14.45–15.00 Gondolkodjunk folyamatokban. Egy száma nem csak egy számla. Kis és mikrocégek számára testre szabva.
Előadó: Csiba András vezérigazgató  SDS Dokumentumközmű Zrt.

15.00–15.15 Mire kell figyelnünk, ha számlázási programot választunk?
Előadó: Marosi György ügyvezető, Multi Informatikai Kft.

15.15–15.35 Személyes konzultáció az előadókkal

button_regisztracio

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft+áfa.

 

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft+áfa.

button_regisztracio


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. június 8 - ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Regisztrációja során megadott személyes adatait a GDPR elveinek megfeleően kezeljük, vonatkozó adatvédelmi tájékoztatóinak itt találja:

Konferenciatájékoztató regisztráció okán történő adatkezelésről


Konferenciatájékoztató a konferenciát követő megkereséshez kapcsolódó adatkezelésről


Adatvédelmi tájékoztató a Piac & Profit konferenciák hírlevélre feliratkozók részére



Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. június 8-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu

Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Rendező

Szakmai támogatók

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák