Helyezd biztonságba a cégvagyont!
Készüljünk a háború okozta válságra is!
Időpont: 2022. április 7. csütörtök. 9.30–16.00
Helyszín személyesen résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.
Távolról résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel 7 napon át.
Ne tegyük ki kockázatos, váratlan körülményeknek a cégvagyont!
Hol van manapság biztonságban a pénz, a tudás és a fizikai vagyon?
A legfőbb értékünk mindig legyen velünk! Tudod mi az?
p
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!
p
Program
9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre jelszóval
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője
9.35–10.00 Ingatlanban a vagyon! Biztonsági és befektetési szempontok az infláció, a háború és a béke szempontjából.
Osadcow Gergely elnök, Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége
10.00–10.25 Mennyire krízisálló a céged? Hogyan teheted még jobban válságállóvá?
Eperjesi Ferenc ügyvezető, Avondale Central Europe Kft.
10.25–10.50 A szellemi vagyon, a láthatatlan kincs feltárása, értékelése. Nem árt, ha nem csak fejben létezik!
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Kft.
10.50–11.15 A jelenleg legbiztonságosabb cégstruktúra a vagyon szempontjából. Adózásra optimalizáltan.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.
11.15–11.40 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.40–12.00 Mi lesz a cégvagyonnal, ha én kiesek a munkából 3-6 hónapra?
Krausz Zoltán professzionális vállalatépítő, Vállalatépítés.hu
12.00–12.20 Milyen cégekkel és okok miatt célszerű cégcsoporttá alakítani a vállalkozást? Biztos védelem generációváltás esetére is.
Csővári István ügyvéd, Csővári Ügyvédi iroda
12.20–12.40 Hol vannak a legbiztonságosabb külföldi helyszínek? A vagyon nemzetköziesítése. Mit jelent a geoarbitrázs és földrajzi diverzifikáció a vagyonvédelem során?
Magyar Csaba TEP, LL.M managing partner, Crystal Worldwide Ügyvédi Iroda
12.40–13.00 Kiszállási stratégiák különböző élethelyzetekben.
Kovács István Attila vezető ügyvéd, Dean & St. Üzleti Tanácsadó Iroda
13.00–13.20 Az informatikai rendszerekben tárolt vagyon biztonsága.
Fekete Attila ügyvezető, vezető ISMS auditor, igazságügyi szakértő, ProCons Kft.
13.20–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
13.50–14.15 Válaszd a biztosat, vagy merj kockáztatni! Műkereskedelmi trendek bizonytalan időkben.
Fertőszögi Péter művészeti igazgató, BÁV Zrt.
14.15–14.35 Vagyonmentés, -megőrzés cégátalakulásokkal. Optimalizáljuk a társasági jog eszközeivel a változásokat.
Bognár Ivett ügyvédjelölt, act legal | Bán és Karika Ügyvédi Társulás
14.35–15.00 Cégmegszüntetés, felszámolás, öncsőd. Mi történik a vállalkozás szellemi vagyonával?
Molnár István ügyvezető, magyar és európai szabadalmi ügyvivő, Danubia IP Innovációs Tanácsadó Kft.
15.00–15.25 Hogyan kezeljük reziliens módon a háborús helyzet miatt kialakult, válságba sodró szituációkat?
Láncz Gábor alelnök, VOE
15.25–15.45 Konzultáció az előadókkal
15.35–16.20 Networking Program
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Figyelem!
- A személyes részvétel a kormány aktuális rendelkezései értelmében korlátozások nélkül lehetséges.
- A helyszíni és videóközvetítéses részvétel átváltásáról a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.
__________________________________________________
Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2022 I. féléves konferenciáira!
10 üzleti témában akár 35 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
Rendezők:
Szakmai támogatók:
Prezentációt tartó támogató:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók:
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a
konferencia@regi.ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes videóközvetítési díj összegében rögzített. A catering átszámlázás miatt minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében esetében is a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a
konferencia@regi.ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk.
A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
Személyes részvétel a kormány aktuális rendelkezései értelmében korlátozások nélkül lehetséges.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.