Generációváltás a cégben

Ne siessük el a stafétaváltást!

Időpont: 2022. február 03. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Még csak tervezés alatt tart a cégátadás, vagy már papíron előre megtörtént? Menet közben jár a stafétaváltás? Vagy már a „hatalomátadás” is megvalósult? Családban marad, vagy idegené lesz? A vagyon és öröklés biztonságba helyezése, elrendezése, valamint a cég új „parancsnokának” megtalálása nem egyszerű és nem biztos, hogy egy kalap alatt megoldható feladat. Eddig háromból egy első generációs hazai cégnek sikerült a családi céget átadni az utódnak, ezzel megalkotni az azt követő családi generációváltások mintáját, sikerét is.

Tapasztalatok már bebizonyították, hogy a sikeres váltást, az alapító hátralépését az elődök és utódok pár éven át tartó együtt dolgozása előzi meg. A lassú, finoman hangolt folyamatban, a cég megtanulása és az értékrendek átvétele fokozatosan történik. Az alapítók döntő többsége csak akkor engedi el a stafétabotot, ha már biztonságban tudja az utód kezében a céget és az általa vallott értékek fennmaradását.  Az okosak azt mondják, hogy 3-5 év időt rá kell szánni. Időben el kell kezdeni! Mert ha a tartóoszlop – az alapító – hirtelen kidől, a cég összeomolhat. Márpedig előd és utód egyet akar: a cég tovább élését, virágzását.

Az ötödik Generációváltás témájú PP Konferencián is, bármilyen fázisában tart az ön cégében a generációváltás, még biztosan tudunk sok hasznos tanácsot adni, ahhoz, hogy a hazai gazdaság tartó oszlopaként az ön családi cége is sikeresen vegye ezt az akadályt.

Várjuk a stafétát átadni szándékozó cégalapítókat és az ambiciózus generációváltókat! Közös szándékuk megvalósításában sokat tudnak segíteni az előadók, a sorstársak, a jó és a rossz példák, tanácsadó szakemberek, jogászok, adószakértők, befektetők. 

Még earlybird kedvezménnyel!

800x210

Generációváltás a cégben

Ne siessük el a stafétaváltást!

 

Időpont: 2022. február 3. 9.30–16.00

Helyszín a személyes résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Helyszín a távolról résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.

 

Szánjunk időt az értékek átadásához, átvételéhez, a hatalom elengedéséhez!

Ott sikeres a váltás, ahol az átvevő tiszteli és becsüli a rá bízott értékeket.

Még a stafétaátadás előtt gondoskodjunk a megteremtett vagyon sorsáról!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

Program

9.00 Regisztráció a helyszínen, illetve a videóközvetítés felületén.

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető

9.35–9.55 A családi vállalkozások megmaradását támogató intézményrendszerre, szabályozásra van szükség!
Rudas László
 elnök, Családi Vállalkozások Országos Egyesülete (CSVOE)

9.55–10.15 Az utódok és alapítók generációs különbségének pozitív és negatív hozadékai.
Zsabka Zsolt
alelnök, BKIK

10.15–10.35 Cégeladás a személyes kötődésen túl. Beszéljenek a számok!
Csorbai Hajnalka
stratégiai igazgató, Opten Kft.

10.35–10.55 A szellemi vagyon és az egyedi tudás fellelése és átadása. Hogyan bánjunk a rejtett kincsekkel?
Glósz Andrea
ügyvezető, Glósz és Társa Kft.

10.55–11.15 Segítség! Egyedül maradtam! Van-e kiút a hirtelenül jött végzetes kimenetelű csapdahelyzetekből?
Noszkay Erzsébet egyetemi tanár, a VOE tiszteletbeli elnöke

11.15–11.40 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.40–12.00 Fazonigazítás cégeladáshoz. Az átvilágítható szervezet ismérvei. Tőkebefektető, mint utód.
Kocsis Szabolcs
szenior befektetési menedzser, Hiventures

12.00–12.25 Gondolkodjunk családi cégcsoportban! Alakítsuk öröklésbiztossá a cégszerkezetünket!
Csővári István ügyvéd, Csővári Ügyvédi iroda

12.25–12.45 Az alapító biztonsága. Bizalmi vagyonkezelés praktikus megközelítésből.
Simon Stella
ügyvéd, partner, AegisLegal

12.45–13.20 Az Euronics utódlási sztorija. Színpadon az előd és utód, apa és fia.
Demcsák Zsuzsa
interjúja Fazekas Zsolt ügyvezetővel és fiával, Fazekas Bálint kereskedelmi ügyvezetővel.

13.20–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

13.50–14.10 Kiszállási stratégia tervezése a gyakorlatban. Megnyugtató állapot megteremtése az örökösök és a tulajdonostársak felé.
Domokos Olivér üzleti igazgató, Klassis Z Kft.

14.10–14.30 Hogyan csökkentsük az üzletfolytonossági kockázatokat tulajdonosváltás esetén?
Kelemen Viktor
 ügyvezető, Bureau Veritas Magyarország Kft

14.30–14.50 Mit tehet a cég tulajdonosa a zökkenőmentes utódlás érdekében a szabályozás adta lehetőségek segítségével?
Weidinger Péter
LL.M., act Bán és Karika Ügyvédi Társulás partnere

14.50–15.10 Utódlás – fenntartható értékteremtés.
Veisz Ákos
vezérigazgató, Danube Capital R&A Zrt.

15.10–15.30 Tanácsadó, coach vagy idegorvos? A külső segítség szerepe és határai a cégátadásban.
Borbély László
 executive coach, agydizajn.hu

15.30–15.50 Példák a sikeres generációváltásra. Miben rejlik a titkuk?
Salzmann Zoltán
 utódlási tanácsadó

15.50–16.10 Konzultáció az előadókkal

16.00–17.00 Grátisz Networking program a helyszínen résztvevőknek


Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

Maszkhasználat és érvényes védettségi igazolás felmutatása kötelező!

Még earlybird kedvezménnyel!

PP - Konf - Részvételi díjak_nagy

button_regisztracio

Figyelem!

  1. Személyes részvételt is tartalmazó jelentkezést csak a kormány aktuális rendelkezéseit figyelembe véve fogadunk. Ha az aktuális szabályok előírják, csak védettségi igazolvánnyal rendelkező személyek tartózkodhatnak a helyszínen. Ilyen jellegű korlátozások nélkül természetesen oltást igazoló dokumentumok nélkül látogathatók a PP konferenciák.
  2. Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát,illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
  3. Helyszíni rendezvények tiltása esetén a megváltott jegyek automatikusan érvényesek az élő videókonferenciára, annak összes jogosítványával együtt. Regisztrációt lemondási időn túl a kormányzati tiltásra hivatkozva nem fogadunk el, ugyanis a meghirdetett konferenciát minden körülmények között megtartjuk. Erről és a díjkülönbségekről a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.

    __________________________________________________

    Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2022 I. féléves konferenciáira!

     16 üzleti témában akár 35 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!

     Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

     P

    rendezok

    Szakmai támogatók:

szakmai-tamogatok

Prezentációt tartó támogatók:

logók ptt

Szakmai partnerek:

allando-szakmai-partnerek-3

oposzmvisz

Médiatámogatók:

 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát!
8. A kormány aktuális rendelkezései szerint, ha a konferenciákon való részvétel védettségi igazolványhoz kötött, a rendezvényszervező kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
9. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínesre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.


A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.

A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.



Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.


Fontos tudnivaló rendezvénytiltás esetén!


1. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.


A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.


A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.


A helyszíni rendezvények tiltására, ellehetetlenülésére hivatkozva lemondást nem fogadunk el. A konferencia programján távoli részvétel teljesített szolgáltatásnak számít.


2. Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.


Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

További konferenciák