Figyelem!
Mindenki biztonsága érdekében áttértünk a videókonferenciákra!
Nem kell ott lenned, hogy ott legyél!
Tudtad, hogy a dokumentumok keresésével a munkaidő 40 %-a elmegy? Érzékelted, hogy a munka alapját képező információ mennyisége 2013-2020 között a 44-szeresre nőtt? Kiszámoltad már, hogy a rosszul iktatott, rendszerezetlen dokumentumok, adatok keresése mekkora költséggel jár? Úgy érzed, hogy egyre több idő megy el az adatok, iratok keresésével és a rendetlen, szervezetlen belső kommunikációval?
Papíron vagy/és digitálisan dokumentáljunk és tároljuk az adatokat? Mindkettőre szükség van. De biztosan ki kell nyomtatnunk a digitális dokumentumok 81 %-át? Az iratok 79 %-át papíron kell tárolnunk? Irdatlan helyigénnyel? Adatfulladás helyett jelentős költségcsökkentés lesz a következménye.
Az irodákban a belső rendszereken zajlik a kommunikáció és információáramlás is. Digitális csatornákon folyik a csapatmunka. Mégis, az irodai környezet hozza ki a legtöbbet az emberekből. A külső adat- és iratkommunikációban még rengeteg költségcsökkentési lehetőség van. Gondoljunk a könyveléssel, az értékesítéssel, a NAV-val, banki műveletekkel kapcsolatos adat, iratmennyiség összekapcsolásában rejlő, hatalmas tartalékokra.
Sok újat tudunk mondani a folyamatosan fejlesztésre szoruló digitális iroda működtetéséről, a jól szervezettség előnyeiről, a költségmegtakarításról. Várjuk a vállalati döntéshozókat!