Csapatépítési trendek – 2022
Hogyan vezessünk nyerő hibrid csapatot?
Időpont: 2022. január 27. csütörtök, 9.00–16.20
Helyszín: személyesen résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99, távoli résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.
2022-ben a csapattagok és a csapatvezetők új együttélést tanulnak!
Szaporodnak a konfliktusok a fiatal generációval?
Egyik otthon, a másik az irodában. Hogyan lesz ebből csapat?
p
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!
Program
8.30 Regisztráció a helyszínen, illetve belépés a videóközvetítés felületére
9.00–9.05 Demcsák Zsuzsa műsorvezető
9.05–09.30 Krízishelyzet a csapatépítésben. Új együttélési normák születőben.
Borbély László executive coach, agydizajn.hu
09.30–09.55 A munkatársak közötti feszültségek oldása a hibrid munka világában. Felerősödött bizonytalanság, félelem, sérelmek, konfliktusok.
Asbóth Hedvig life és business coach, mediátor
10.00–11.00 Zöld Blokk
Elindult a Zöld Minősítési Díj
10.00–10.05 A díjat bemutatja Király Nóra a Zöld Követ Egyesület és a FICSAK alapítója
10.05–10.10 Zsabka Zsolt a BKIK alelnöke a díj népszerűsítésében segítő szerepről
10.10–10.30 Magyarország zöld politikája.
Steiner Attila zöldforgásos gazdaság fejlesztéséért, energia- és klímapolitikáért felelős államtitkár ITM
10.30–10.50 Pályázati lehetőségek 2022-ben.
Dobos Balázs gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkár ITM
10.50–11.15 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.15–11.35 Ne csak a céged vezesd, hanem a csapatod is! A csapatfejlesztés jelentősége kis- és középvállalatoknál.
Kosztra Balázs ügyvezető partner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.
11.35–11.55 Vezetői gondok a home-office, a hibrid munkavégzés, a generációs problémák és a munkaerőhiány miatt.
Czagler Zsuzsa motivációs szakértő, VIP Coaching Center
11.55–12.20 Jó csapatot akarsz? Építs inkább közösséget!
Körmendi Anita Turnaround Manager
12.20–12.45 Hibrid munkakultúra, agilis csapatvezetés? Igen!
Hegedűs Márta vezetési tanácsadó, ügyvezető, Homo Regius Tanácsadó Iroda
12.45–13.10 2022 ideális csapata. Hogyan lesz a “nem tökéletes” az ideális egy gyorsan változó világban?
Cser Alexandra ügyvezető, Skilltogo Kft.
13.10–13.35 Ebédszünet, személyes konzultáció az előadókkal
13.35–13.55 Hogyan motiváljunk online és vegyes (hibrid) működésben?
Bíró Nóra kommunikációs szakember, értékesítési tréner, Master of Sales Training (MOST)
13.55–14.15 Digitális koktél. Eszköztár online csapatépítéshez.
Szirtesi-Nagy Réka tréner, megoldásfókuszú coach, mediátor és a DFT-Hungária Zrt. szervezetfejlesztési igazgatója
14.15–14.35 Kampányszerű csapatépítés helyett legyél a saját csapatod szervezetfejlesztője!
Máté Barbara szervezetfejlesztő, társtulajdonos, Ascon Consulting Kft.
14.35–14.55 A válságtűrő, gyorsan alkalmazkodó, összetartó közösség elérésének módszerei.
Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.
14.55–15.30 Kerekasztal-beszélgetés: Beszéljünk őszintén a generációk közötti különbség problémájáról! A 30 körüliek kezelése, csapatba illesztése, motiválása a munkaerőhiány környezetében.
Résztvevők:
Asbóth Hedvig life és business coach, mediátor,
Cser Alexandra ügyvezető, Skilltogo Kft.
Kosztra Balázs ügyvezető partner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.
Szirtesi-Nagy Réka tréner, megoldásfókuszú coach, mediátor és a DFT-Hungária Zrt. szervezetfejlesztési igazgatója
15.30–15.50 Személyes konzultáció az előadókkal
15.40–16.20 Grátisz Networking program a helyszínen résztvevőknek!
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
Maszkhasználat és érvényes védettségi igazolás felmutatása kötelező!
Meghagytuk az earlybird kedvezményt!
Figyelem!
- Személyes részvételt is tartalmazó jelentkezést csak a kormány aktuális rendelkezéseit figyelembe véve fogadunk. Ha az aktuális szabályok előírják, csak védettségi igazolvánnyal rendelkező személyek tartózkodhatnak a helyszínen. Ilyen jellegű korlátozások nélkül természetesen oltást igazoló dokumentumok nélkül látogathatók a PP konferenciák.
- Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát,illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
- Helyszíni rendezvények tiltása esetén a megváltott jegyek automatikusan érvényesek az élő videókonferenciára, annak összes jogosítványával együtt. Regisztrációt lemondási időn túl a kormányzati tiltásra hivatkozva nem fogadunk el, ugyanis a meghirdetett konferenciát minden körülmények között megtartjuk. Erről és a díjkülönbségekről a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.
__________________________________________________
Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2022 I. féléves konferenciáira!
17 üzleti témában akár 35 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
P
Szakmai támogató:
Szakmai partnerek:
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát!
8. A kormány aktuális rendelkezései szerint, ha a konferenciákon való részvétel védettségi igazolványhoz kötött, a rendezvényszervező kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
9. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínesre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Lemondási feltételek
1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk.
A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Fontos tudnivaló rendezvénytiltás esetén!
1. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
A helyszíni rendezvények tiltására, ellehetetlenülésére hivatkozva lemondást nem fogadunk el. A konferencia programján távoli részvétel teljesített szolgáltatásnak számít.
2. Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!