Csapatépítési trendek – 2019

Hogyan értsük meg egymás szavát?

Időpont: 2019. február 07. , Helyszín: Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.

A generációk intelligenciája és kultúrája közötti különbség egyre nagyobb. Hogyan értsük meg egymás szavát? Hogyan kommunikáljunk? Nagyon különböző térben tudnak otthonosan mozogni a huszonévesek, a negyven fölöttiek és az azon túliak?  Mégis, hogyan alkothatnak egy csapatot? Mi a közös nevező, közös nyelv 2019-ben, amivel egy cél érdekében együtt tudnak dolgozni? S, ha végre megtörténik, elmennek, újak jönnek, és kezdődik minden elölről. A munkaerőhiányos világban inkább örüljünk az érzelemkötődések hiányának? Egyáltalán, mi számít összetartó erőnek egy nyerő csapatban 2019-ben? Mi a nyerő motiváció?

A technológiai, digitalizációs intelligencia mindent visz a csapatban is? Más már nem is számít? 2019 nagy kérdéseire azonnal használható válaszok a Piac & Profit konferencián.

Az új kihívásokra az új válaszokat megkapjuk a konferencia előadóitól. Azonnal hasznosítható tanácsokat, tudásokat osztanak meg a csapatépítés fontosságával tisztában levő cégvezetőkkel.

fejlec_800x210

Csapatépítési trendek – 2019

Hogyan értsük meg egymás szavát?

 

Időpont: 2019. február 7.  (csütörtök) 9.30 –­ 16.00

Helyszín: Budapest, Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

 

Nem egy nyelvet beszélünk? Akkor mi tarthatja össze a csapatot?

Áthidalhatatlannak látszanak a generációk közötti kulturális különbségek?

Mi tartja össze a nyerő csapatot 2019-ben?

g

Keynote Speaker, szakmai vezető: Dr. Ludvigh Károly, Stratego

 

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

9.40–10.10 A ma ideális csapatösszetétel a generációváltás tükrében. Értékek szinkronizálása. (X, Y, Z)
Előadó: Kincses Szilvia coach & tréner,  Coachcard

10.10–10.30 A mai vezető csapatépítési problémái. Miért kérünk segítséget?
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor Tanácsadó Zrt.

10.30–11.00 Személytelen teljesítményelvárások és személyre szabott vezetés.
Előadó: 
Ludvigh Károly ügyvezető, Stratego

11.00–11.20 A nyerő  motivációs eszköztár? Munkaerőhiány ellenében.
Előadó: 
Czagler Zsuzsa motivációs szakértő, VIP Coaching Center

11.20–11.40 Előbb képezzünk, aztán motiváljuk? Mitől maradnak tovább a cégnél?
Előadó: 
Bíró Nóra tréner, MOST

11.40– 11.50  Összegzés, továbbgondolás

11.50–12.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.20–12.45 A csapat vezetőjének elengedhetetlen képességei. Az eltérő kultúrák integrálása.
Előadó: 
Braun Katalin coach tréner, Coaching Humana Kft.

12.45–13.10 Keresd meg a csapat véleményvezérét! A romboló munkatárs is influencer?
Előadó: 
Nardai Brigitta ügyvezető, System Bridges Kft.

13.10–13.35 Verseny és együttműködés-egyszerre. Hatékonyságnövelő megoldás.
Előadó: 
Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft.

13.35–13.45 Összegzés, továbbgondolás

13.45–14.30 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.30–14.50 Meglepő motivációk az Y-generációnál. Meglepődsz, ha megismered a valóságot!
Előadó: 
Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

14.50–15.10 Teljesítményértékelés. Teljesítménymenedzsment vagy fejlesztés?
Előadó: 
Horváth Soma ügyvezető, KKV-Műhely

15.10–16.00 Talk-show: Süketek párbeszéde? Vendégeink a különböző generációk képviseletében. – Habermajer Marcell középiskolás, Balogh Barbara marketingasszisztens, Demcsák Mária ügyvezető, Borbély László executive coach.

Zárszó, a közönség véleménye

á

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio

á 

Regisztráljon a  Piac & Profit   KKV-AKADÉMIA   több konferenciájára egyszerre, dupla earlybird kedvezménnyel!

 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!

 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

button_regisztracio



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. január 25. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.

Rendező

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák