Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2020

Hogyan indítsuk újra az üzleti életet?

Időpont: 2020. június 25. , Helyszín: Élő videókonferencia

Rengeteg cégvezetői tapasztalat gyűlt össze a koronavírus-járvány kitörése óta. A cégek zöme túl van a krízis kezelésén és az újraindítás első lépésein. A cégmentő gazdasági program testreszabott konstrukcióit is már igénybe vették a gyorsabbak. A Cégvezetők Csúcstalálkozója idén mi másról szólna, mint az üzleti élet újraindításáról. Ekkora világválságot az aktív üzletemberek közül még senki sem élt meg. Csak egymás példájából gondolataiból, gyakorlatából tanulhatnak, okulhatnak a hazai cégvezetők.

A Piac & Profit élő videókonferenciáján természetesen szó lesz a globális és hazai piacgazdasági előrejelzésekről, a járvány okozta válság tanulságaiból keletkezett rövid távú üzleti trendekről is. Új  szervezeti, működési modellek válnak ismertté. Tapasztalatok cserélődnek. A közeli jövő – mert messzebbre még nem lát senki ezen a világon – az újrakezdés biztonságos alapokra építéséről és a teljes modellváltásról szól. Ez most a legfőbb tennivalója minden kicsi, közepes és nagyvállalat döntéshozóinak.

Cégvezetők őszinte vallanak arról, hogyan élték meg a válságot. Folytatják-e ott, ahol kényszerűen abbahagyták? Megváltoztatták-e a  gondolkodásukat, céljaikat, a fejlesztési irányt, a munkaerő-gazdálkodást, a működési modellt, struktúrát, vezetési módszerüket?

Bárhonnan lehetőség van a beszélgetésehez kapcsolódásra, csak internetközelben kell lenni.  S a tanulás, töltekezés mellett ne szalasszuk el a legfontosabbat: az üzleti kapcsolatok építését, új üzleti partnerek megismerését.

Az üzleti élet kiválóságai vallanak a megéltekről és a tanulságokról.

Networking különprogram!

fejléc_800x210

Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2020

Hogyan indítsuk újra az üzletet?

 

Élő videókonferencia Networking különprogrammal

Időpont: június 25. csütörtök, 9.00–17.30

Helyszín: Élő videókonferencia (7 napig visszanézhető a program)

 

Ne habozz a több éve halogatott modellváltások meglépésével!

Köztünk lesz Ürge-Vorsatz Diána, Palkovics László, Bojár Gábor, Chikán Attila, Kürti Sándor, Várdy Zoltán, Pomázi Gyula…..

Várjuk az elmaradhatatlan Networking programon is!

p

9:00–15:05 Plenáris előadások

9.00–9.20 A magyar gazdaság erőforrásai a gazdaság újraindítására.
Palkovics László miniszter, ITM

9.20–9.40 Újraindítás: teljes gőzzel hátra?
Ürge-Vorsatz Diana alelnök, IPCC WGIII, az Academia Europaea tagja

9.40–10.00 Az ember megtanul ott viszketni, ahol vakaródzik.
Kürti Sándor elnök, Kürt Zrt.

10.00–10.20 Állandósított karantén? A home office marad? Mi lesz az irodaházakkal, irodabérletekkel?
Bojár Gábor elnök, Graphisoft Park

10.20–10.40 Nyitás a külpiacok felé. Esélyünk és hozzá a feltételek.
Várdy Zoltán alapító, ügyvezető, The Launch Code

10.40–11.00 Magyar versenyképesség a koronavírus után.
Chikán Attila professzor, az MTA rendes tagja

11.00–11.30 Szünet

11.30–11.50 A hivatal, amely a digitalizációba menekül a vírus elől.
Pomázi Gyula elnök, Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

11.50–12.05  Válságbiztos alapok: folyamatalapú cégszervezés
Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group

12.05–12.25 A szellemi vagyon, amit azonnal értékelni kell.
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Kft.

12.25–12.45 A vállalkozások stabilizálásának pénzügyi eszközei gazdasági megtorpanás idején.
Szőcs Gábor
 igazgató, Vezérigazgatói Kabinet, Exim

12.45–13.05 Járványhelyzet egy cégcsoport életében – tapasztalatok, stratégia újragondolás és tanácsok az újrakezdéshez.
Harsányi Gábor alapító, Goodwill Csoport

13.05–13.20 Kötelezzük el a munkatársakat, akár veszteség nélkül, és helyezzük biztonságba a tulajdonosok vagyonát.
Domokos Olivér prémium vállalati tanácsadó, Klassis Z Kft.

13.20–13.40 Adatvagyon vagy átláthatatlan költség? Mit gondoljunk az informatikáról?
Szpisják Tibor kereskedelmi igazgató, Hewlett Packard Enterprise (HPE)

 

13.40–14.10 Szünet

14.10–14.25 Hogyan fejlődjünk a válság alatt?
Szabó Lajos alapító tulajdonos, iData Kft.

14.25–14.45 Szociális távolságtartás és üzleti közeledés. Az üzleti és társadalmi bizalom változása karantén alatt.
Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.

14.45–15.05 Gyors újratervezés a fizetési kockázatok mérlegelésével. Sietni, de nem elsietni.
Csorbai Hajnalka stratégiai igazgató, Opten Informatikai Kft.

 

15.10–16.30 Interaktív beszélgetések (a közönség bevonásával)

15.10–15.50 Egy csapásra megváltozott a munkaaerőpiac. A munkaerővel és a vezetővel szembeni új elvárások. Home-office forradalom?

Beszélgetőpartnerek:

Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft., Domokos Olivér prémium vállalati tanácsadó, Klassis Z Kft., Legeza Dénes főosztályvezető, SZTNH,  Kass Róbert marketing vezető, New Wave Media Group Kft., Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.

15.50–16.30 Válságbiztonságosabb, stabilabb alapokon kell állni. Meg lehet-e védeni a céget a világkatasztrófáktól?

Beszélgetőpartnerek:

Csorbai Hajnalka stratégiai igazgató, Opten Informatikai Kft., Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Kft.,Jankovics Péter KKV szektor igazgató, Hewlett Packard Enterprise (HPE), Szabó Lajos Tulajdonos, alapító, iData Kft., Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group.

p

16.40–17.40  Networking különprogram

Zártkörű, max. 40 fő létszámú networking különprogram az erre a programra is regisztráló konferencia-résztvevők számára. Távolról bekapcsolással moderált bemutatkozás, névjeggyel névjegyalbummal. A részvétel feltételeiről részletesen az alábbiakban.

 

Részvételi díjjak: 

A videókonferencia részvételi díja (Networking program nélkül):14.000 Ft. + áfa 

A Networking különprogram részvételi díja: 6000 Ft.+ áfa 

button_regisztracio

 (a videókonferenciára külön, vagy a Networking különprogramra és konferenciára együtt)

 

A videókonferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen), utána 7 napig használhatóságot;
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;
  • a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig tartó használatát.
  • A beszélgetésprogramokba bekapcsolódás lehetőségét (real time kérdések, vélemények írásban feltevését az előadóknak).

 

A Networking programon részvétel feltételeiről részletesebben

Zártkörű, maximált létszámú Networking program.

  • Műsorvezető irányította, zoomszobában egyenkénti bemutatkozások (egy-egy perc, a bemutatkozó neve és névjegykártyája a videón látható) előre megismert forgatókönyv és technikai feltételek szerint (segítség a bejelentkezéshez). A bemutatkozások után a kapcsolatfelvétel egyéni, programon kívüli. A zoomszobába csak a Networking programra  külön regisztráltak kapnak meghívást.
  • A Networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő hallja és látja a bemutatkozókat. A szervezőktől előzetesen megkapja a networkingen részt vevők névjegyét tartalmazó névjegyalbumot.
  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2020 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
  • Külön, csak a Networking programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Csak a videókonferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networking programra jelentkezni! Ha ez nem sikerül, akkor a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mailcímen várjuk a jelentkezést.

 

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING Programra is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

Részvételi díj

A videókonferencián részvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa

button_regisztracio

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen), utána 7 napig használhatóságot;

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;

  • a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig tartó használatát.

  • A beszélgetésprogramokba bekapcsolódás lehetőségét (real time kérdések, vélemények írásban feltevését az előadóknak).


A Networking programon részvétel feltételeiről részletesebben

Zártkörű, maximált létszámú Networking program.

  • Műsorvezető irányította, zoomszobában egyenkénti bemutatkozások (egy-egy perc, a bemutatkozó neve és névjegykártyája a videón látható) előre megismert forgatókönyv és technikai feltételek szerint (segítség a bejelentkezéshez). A bemutatkozások után a kapcsolatfelvétel egyéni, programon kívüli. A zoomszobába csak a Networking programra  külön regisztráltak kapnak meghívást.

  • A Networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.

  • Minden résztvevő hallja és látja a bemutatkozókat. A szervezőktől előzetesen megkapja a networkingen részt vevők névjegyét tartalmazó névjegyalbumot.

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2020 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!

  • Külön, csak a Networking programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Csak a videókonferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networking programra jelentkezni! Ha ez nem sikerül, akkor a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mailcímen várjuk a jelentkezést.


 

A Networking Koktélparti részvételi díja: 6 000 Ft. + Áfa

 

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING Programra is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

button_regisztracio

 (a konferenciára külön, vagy a Networking különprogramra és konferenciára együtt)



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  4. Lemondást csak írásban (e-mailen) fogadunk el 2020. június 12. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  6. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést aznap, valamint 7 napon belül nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



Élő videókonferencia

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Élő videókonferencia

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák