Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2019

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

Időpont: 2019. május 09. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

Sok a megbeszélni valójuk a magyar gazdaság erős, fejlődőképes vállalatai vezetőinek idén is, a negyedik Cégvezetők Csúcstalálkozóján. A tempó felgyorsult, a fejlesztési iramot csak más gondolkodásmóddal lehet követni. A váratlan szabályozóváltozások, a globális katarzisok, a természeti károk, és a munkaerőhiány nehezebbé teszik a jövőre felkészülést.

2019 legnagyobb kihívásai: A teljesítménnyel nem alátámasztott bérköltség-növekedés, a globális gazdasági és társadalmi katarzisok,  a hatalmas aszály és annak kihatásai, a vadonatúj vezetési módszerekre áttérés, a tartóssá váló munkaerőhiány, a digitalizálás felgyorsult tempójának követése, az összekapcsolt rendszerekre áttérés,  az azonnali  fizetésre átállás, és még sorolhatnánk.

Várjuk ismét Magyarország vállalatvezetőit, döntéshozóit, akik fejlődésorientált, változóképes, erős, piacképes cégeket vezetnek, s a jó üzleti döntések meghozatala érdekében elsők között akarják megismerni a trendeket. Nem csak követői, hanem irányítói is cégük jövőjének. Az országos találkozó egyben rendkívül jó lehetőség az üzleti kapcsolatrendszer bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére és a mások jó gyakorlatából tanulásra.

 

fejlec_800x210

Cégvezetők Csúcstalálkozója − 2019

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

 

Időpont: 2019. május 9. csütörtök, 9.00−17.30
Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

 

Digitalizációs kényszer, munkaerőhiány, aszály, Brexit! Válaszoljunk rá!

A tempó felgyorsult. Hamarabb kell felkészülnünk a jövőre!

Gazdag szakmai program Networking Koktélpartival!

 

A Csúcstalálkozó fővédnöke: Kürti Sándor

Keynote speakerek

Dávid Ferenc közgazdász, volt VOSZ főtitkár
Hetesi Zsolt tudományos főmunkatárs, NKE
Kürti Sándor a Kürt Zrt. elnöke
Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.

 

Regisztráció: 8.20-tól

Délelőtti program 9.00–13.10 

9.00–9.20 Globális átrendeződés és Magyarország.
Előadó: Vértes András 
elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.

9.20–9.40 Okos embernek nagyapja ültet diófát.
Előadó: Kürti Sándor a Kürt Zrt. elnöke

9.40–10.00 Bérfolyamatok, várható munkaerő-piaci tendenciák a versenygazdaságban.
Előadó: Dávid Ferenc 
közgazdász , munkaügyi szakértő, volt VOSZ főtitkár

10.00–10.20 A digitális technológiai forradalom mindent átír! Gyorsaságkövetési versenyben.
Előadó: 
Juhász Zsolt kereskedelmi igazgató, partner,  REVOLUTION Software Kft.

10.20–10.40 Gondolkodjunk rendszerben. Így vezessük cégünket hatékonyabban!
Előadó: Egerszegi Krisztián 
cégvezető, MiniCRM Zrt.

10.40–11.00 Magyar kkv-k a világgazdaság tengerében, Mit tegyünk, ha magasra csapnak a hullámok.
Előadó: Győr Tamás KKV üzletág igazgató, CIB Bank Zrt.

11.00–11.30 Kávészünet

11.30–11.50 Alkalmazkodó mezőgazdaság a szélsőséges időjárás korában. Aszály!
Előadó: Hetesi Zsolt 
tudományos főmunkatárs, NKE

11.50–12.10 Az IT-biztonság kulcskérdéssé vált. Vigyázzunk az adatra!
Előadó: Borbás Sándor 
cégvezető, SERCO Informatika Kft.

12.10–12.30 A felértékelődött személyes adat. Az első GDPR-büntetések tanulságai.
Előadó: Sándor Zsolt András
 partner, Gill & Murry

12.30–12.50 A teljesítményfokozó új motivációs eszköztár.
Előadó: Czagler Zsuzsa 
ügyvezető, VIP Coaching Center  

12.50–13.05 Mi a baj az ösztönös cégvezetéssel a mesterséges intelligencia korában?
Előadó: Kelkó Tamás tanácsadó,  Dyntell Magyarország Kft.

13.05–14.00 Ebédszünet

 

Délutáni program 14.00–17.30

Technológiával, mesterséges intelligenciával, új vezetési stílussal, szakképzéssel?

14.10–16.00  Kerekasztal-beszélgetés.

Tapasztalat- és véleménycsere a munkaerő-probléma megoldásáról.

Témafelvezetők:

14.10–14.25  Ebben a cégben nincs munkaerőhiány. Hogyan csinálják? – MiniCrm Zrt.

14.25–14.40 Vállalatirányítási rendszerVálasztási know-how. – REVOLUTION Software  Kft.

14.40–14.55 Egy multinacionális bank válaszai a munkaerőpiaci helyzetre. – CIB Bank Zrt.

A beszélgetés résztvevői:

Borbás Sándor cégvezető, SERCO Informatika Kft.,  Egerszegi Krisztián cégvezető, MiniCRM Zrt., Farkas Tünde régióvezető, Pannon-Work Zrt., Győr Tamás KKV üzletág igazgató, CIB Bank Zrt., Juhász Zsolt kereskedelmi igazgató, partner,  REVOLUTION Software Kft.,  Kelkó Tamás tanácsadó, Dyntell Magyarország Kft.

16.00–17.30 Networking Koktélparti a különprogramra jelentkezőknek.

m

Várjuk a Cégvezetők Csúcstalálkozóján 2019-ben is!

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 16 000 Ft + áfa

button_regisztracio

 

A konferencián résztvevők a következő szolgáltatásokra jogosultak:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását az előadó kifejezetten erre a célra engedélyezi),
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel. 

 

Networking Koktélparti!

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2019 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, vehet rajta részt!
  • Külön, csak a Networking Koktélpartira regisztrációt nem fogadunk.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networking programra jelentkezni! Ha ez nem sikerül, akkor a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mailcímen várjuk a jelentkezést.

_______________________________________________________________________________________


PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Koktélparti részvételi díja: 9 000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

button_regisztracio

(a konferenciára külön, valamint a Networking Koktélparti különprogramra és konferenciára együtt)

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 16 000 Ft + áfa

 



button_regisztracio


 


A konferencián résztvevők a következő szolgáltatásokra jogosultak:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását az előadó kifejezetten erre a célra engedélyezi),

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel. 

Networking Koktélparti!


Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.

  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.

  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója- 2019 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, vehet rajta részt!

  • Külön, csak a Networking Koktélpartira regisztrációt nem fogadunk.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networking programra jelentkezni! Ha ez nem sikerül, akkor a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mailcímen várjuk a jelentkezést.


_______________________________________________________________________________________



PIAC & PROFIT NETWORKING KOKTÉLPARTI PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI


a Piac & Profit Networking Koktélparti részvételi díja: 9 000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING KOKTÉLPARTIRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.


button_regisztracio


(a konferenciára külön, valamint a Networking Koktélparti különprogramra és konferenciára együtt)



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. április 26. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu


 

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

Rendező

Kiemelt szakmai támogatók

Szakmai támogatók

Kiállító

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák