Cégmarketing trendek – 2022
Felkészülés a sütik nélküli világra!
Időpont: 2022. június 9. 9.30–16.40
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Távolról résztvevőknek interneten keresztül jelszóval.
2023-ban már egy cookie nélküli világban kell eredményesnek lennünk!
Sokkal nagyobb marketingköltéssel számoljunk! Több bevétel kell hozzá!
Fejlett marketingtechnológia nélkül esélyünk sincs a piaci versenyben!
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!
Program
9.00– Regisztráció nyitása a helyszínen és a videóközvetítésben jelszóval
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető köszöntője
9.35–10.00 Erősödik a szigor az adatok körül. Vége a cookie-világnak?
Dr. Szalai Anita LL.M. ügyvéd, infokommunikációs szakjogász.
10.00–10.20 Süti helyett torta? Mi lesz a marketingünkkel a Metaverzumban?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
10.20–10.40 Hirdetési és kommunikációs trükkök, egy cookie-k nélküli világban. Hol kell biztosan tágítani a marketingbüdzsét?
Klausz Melinda marketingspecialista, (kozossegi-media.com)
10.40–11.00 Nélkülözhetetlen, profitot hozó marketingtechnológiák. Az MI (AI) felpörgeti a sikereket.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség
11.00–11.20 360 fokos pénztermelő marketingkampányok 2022-ben.
Berta Gergő ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft.
11.20–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.50–12.10 Az alacsony ár a legjobb érved? Akkor ideje végre BRAND-et tenni a fejekbe! Hogyan lehet a konkurenciánál magasabb áron többet értékesíteni?
Gyimesi László márkatanácsadó, Brandesfiú, brandesfiu.hu
12.10–12.30 Smarketing. XXI. századi love story a marketing és a sales harmóniájáról.
Kováts Péter, nemzetközi értékesítési és marketing igazgató, AnimalSoft
12.30–12.50 Hogyan kommunikáljunk „raftingolás” közben? Ilyen krízishelyzetekre még nem volt példa!
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald Kft.
12.50–13.10 A papír alapú DM-levelek második aranykora.
Kovács Dóra cégvezető, Hibridlevél Kft.
13.10–13.30 Az offline megjelenés sikert hozó területei a fogyasztóknál és a B2B világában. Offline mix tanácsok kkv-knak.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
13.30–14.10 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
14.10–14.30 Hogyan SEO-zzunk eredményesen?
Csabai Ádám SEO szakértő, @ The Pitch,
14.30–14.50 Webshop mesterfogások: A legnagyobb webáruházi SEO hibák.
Szabó Csaba Head of SEO, Klikkmánia
14.50–15.10 Hogyan érjük el, hogy a célcsoportunknak mi ugorjunk be, ne a versenytársunk? Mitől lesz szerethető a cégünk és a személyiségünk?
Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.
15.10–15.30 Az előadási stílus, a kommunikációképesség, a tartalom és a meggyőzés összhangja. Tanuljunk meg beszélni, előadni!
Demcsák Zsuzsa televíziós műsorvezető, kommunikációs tréner, PP Konferenciaközpont
15.30–15.50 Konzultáció az előadókkal
15.40–16.40 Networking Különprogram
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Figyelem!
- A személyes részvétel a kormány aktuális rendelkezései értelmében korlátozások nélkül lehetséges.
- A helyszíni és videóközvetítéses részvétel átváltásáról a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.
__________________________________________________
Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2022 I. féléves konferenciáira!
3 üzleti témában jelentős előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
Rendezők:
Szakmai támogatók:
Prezentációt tartó támogató:
A PP konferenciák céginformációs partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók:
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a
konferencia@regi.ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes videóközvetítési díj összegében rögzített. A catering átszámlázás miatt minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében esetében is a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a
konferencia@regi.ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk.
A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
Személyes részvétel a kormány aktuális rendelkezései értelmében korlátozások nélkül lehetséges.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.