Cégmarketing – 2019

Legyen egy sztorid!

Időpont: 2019. május 23. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

2019 marketingtrendje: a SZTORI.  A legjobb szakemberek azt ajánlják, hogy legyen a cégnek, a vezetőnek, a portékának sztorija! Erről szóljon idén a marketing minden felületen, minden megnyilvánulásában! A személyességgel, érzelemkeltéssel, saját sztorival a szíveket lehet megérinteni, amit garantáltan megjegyeznek az üzenetet hallók, látók. Hassunk az érzelmekre szóban, látványban, írásban, saját személyes, így hiteles történetünkkel!

A megszemélyesített, érzelmekhez kötött marketing idén mindent visz. Marketingtrendekről, az új technológiákról, a nyerő megoldásokról szólnak idén is a marketingszakma legjobbjai.

 

fejlec_800x210

Cégmarketing – 2019

Legyen egy sztorid!

 

Időpont: 2019. május 23. (csütörtök) 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

 

A saját, személyes sztori mindent visz. Hass az érzelmekre, de hitelesen!

Love Brand és Placido Domingo. Hitted, hogy működik?

Legyen olyan történeted, ami a cégből és belőled is „fakad”!

l

Program

Regisztráció: 9.00­–

9.30–9.55 Ami a cégből és belőled „fakad”: a TÖRTÉNET.
Előadó: Tóth Tamás ügyvezető partner Personal Brand Institute

9.55–10.15 Sztoriból ügyfélélményt – hogyan teremtsünk értéket a történetekből.
Előadó: Kun Judit Strategic Design Lead partner, Boldx

10.15–10.35 Az adatközpontúság uralása és használata marketingcélokra.
Előadó: Huszics György Crane ügyvezető igazgató, elnök, DIMSZ (Adatvezérelt Marketing)

10.35–10.55 A B2B marketing hajnala.
Előadó: Farkas Zsolt B2B vezető, 7 Digits Growth

10.55–11.15 A munkaerő a legnagyobb problémád? Erősítsd a kötődést!
Előadó: Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

 11.15–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40–12.00 Építs tökéletes és egyszerű automatizált marketing rendszert. Kevés pénzből.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

12.00–12.20 Hirdess érzelmeket, élményt! A legújabb hirdetési trendek.
Előadó: Pásztor András monetizációs vezető, ADS Interactive

12.20–­12.40 A Roland Divatház esete Placido Domingoval.
Előadó: Dr. Berendi Péter alapító, Roland Divatház

12.40–13.00 A vezető és a marketing.
Előadó: Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia, MMSZ alelnök

 13.00–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.40–14.00 Kell a sztori a munkatársaidnak is! Építs Love Brandet B2B-ban is?
Előadó: Gyimesi László ügyvezető, Mystic Nails Hungary Bt.

14.00–14.20 Hálózatos kapcsolat az online és offline marketingcsatornák között.
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió

14.20–14.40 A tartalomközpontúság új értelmezése és gyakorlata.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

14.40–15.00 A sikeres márkaépítő cégvezető személyisége.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak  Kft.

 15.00–15.20 Konzultáció az előadókkal

 

d

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

button_regisztracio

a

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 


button_regisztracio


a



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. május 10. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu


 

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

Rendező

Kiállító

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák