Cégkommunikáció – 2019
Megoldásról beszélj, de hitelesen!
Időpont: 2019. november 13. (szerda), 9.30–16.00
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.
Minden kommunikációs csatornán egyszerre, egy időben ott lenni?
Ömlenek az információk, nem győzzük kezelni? De e nélkül nincs tovább!
Ott légy, ahol a célcsoportod tartózkodik! Ne mindenütt!
l
Program
Regisztráció: 9.00–9.30
9.40–10.00 A verbális és nem verbális kommunikáció harmóniája az üzleti életben.
Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia
10.00–10.20 Megragadó ÉLMÉNYT adjunk!
Tóth Tamás ügyvezető partner Personal Brand Institute
10.20–10.40 Multitasking és ami mögötte van. Korunk betegsége és ellenszerei.
Nardai Brigitta szervezetfejlesztő, tréner coach, System Bridges Kft.
10.40–11.00 Így építsd fel az értékközvetítő vállalati sztoribankodat!
Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.
11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.20–11.40 A belső kommunikáció tízparancsolata. Mérgezés ellen orvosság.
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.
11.40–12.00 Megoldást, hatást kommunikálj, ne tevékenységet.
Vavrek Balázs direct response copywriter
12.00–12.20 Csak hiszed, hogy megúszod! Hogyan éljük túl a válságot?
Lakatos Zsófia Válság 112.hu
12.20–12.40 Hogyan érjük el, hogy azt tudják rólunk, amit mi szeretnénk?
Ferling József alapító, Ferling Ügynökség
12.40–13.00 Hitelesség és jogszabályi megfelelés. Kommunikáció a GDPR elvárásai szerint.
Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.
13.00–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebéd
13.50–14.10 Ott légy jelen, ahol a célcsoportod van! De ott nagyon!
Pribék Márton tanácsadó, SmartHub Consulting
14.10–14.30 A digitális kommunikáció mindent visz. Csak összekapcsoltan!
Lévai Richárd közösségi marketing specialista
14.30–14.40 NETIKETT: Belső kommunikáció a gyakorlatban.
Magó Botond értékesítési vezető, Augusztini Krisztián értékesítési és termékmenedzser, Onbox
14.40–15.00 Nem figyelek rád. Tartalmat adj, ne termékleírást!
Berze Márton operatív vezető Kreatív Kontroll
15.00–15.20 Saját blog vagy/és sajtóban megjelenés? A sajtó csapdái.
Dr. Bende Máté cégvezető partner, Pro/Business Consulting
15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
f
Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel!
Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!
Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
f
Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel!
Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!
Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!
Részvételi feltételek
- A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
- A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
- Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
- Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. november 1. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
- Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.
Lemondási feltételek
- A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
- Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.