Cégkommunikáció–2019

Megoldásról beszélj, de hitelesen!

Időpont: 2019. november 13. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.

A jó cégkommunikációtól függ minden. A hírnevünk, a jövőnk, az értékesítési eredményeink, az ügyfélkapcsolataink.  Hiába minden erőfeszítés, ha nem használjuk egyszerre, egy időben az összes kommunikációs csatornát és eszközöket magas színvonalon. Ha nem vesszük komolyan, ha nem tartjuk a legfontosabb, stratégiai feladatnak. Ki ne érezte volna már, hogy belefullad a temérdek adatba, információba,  a mindenhol jelen levés, reagálás egyre szaporodó feladatába. Nincs menekvés. Egyetlen út van. Megtanulni kézben tartani, uralni a kommunikációnkat.

Építsük be az új kommunikációs eszköztárat a mindennapjainkba!

A BKIK és Piac & Profit előadói azonnal hasznosítható tudásokat osztanak meg a résztvevő kkv-döntéshozókkal, kommunikációs vezetőkkel, szakemberekkel.

 

fejlec_800x210 új logóval

Cégkommunikáció – 2019

Megoldásról beszélj, de hitelesen!

 

Időpont: 2019. november 13. (szerda), 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.

 

Minden kommunikációs csatornán egyszerre, egy időben ott lenni?

Ömlenek az információk, nem győzzük kezelni? De e nélkül nincs tovább!

Ott légy, ahol a célcsoportod tartózkodik! Ne mindenütt!

l

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

9.40–10.00 A verbális és nem verbális kommunikáció harmóniája az üzleti életben.
Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia

10.00–10.20 Megragadó ÉLMÉNYT adjunk!
Tóth Tamás ügyvezető partner Personal Brand Institute

10.20–10.40 Multitasking és ami mögötte vanKorunk betegsége és ellenszerei.
Nardai Brigitta szervezetfejlesztő, tréner coach, System Bridges Kft.

10.40–11.00 Így építsd fel az értékközvetítő vállalati sztoribankodat!
Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.

 11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.20–11.40 A belső kommunikáció tízparancsolata. Mérgezés ellen orvosság.
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

11.40–12.00 Megoldást, hatást kommunikálj, ne tevékenységet.
Vavrek Balázs direct response copywriter

12.00–12.20 Csak hiszed, hogy megúszod! Hogyan éljük túl a válságot?
Lakatos Zsófia Válság 112.hu

12.20–12.40 Hogyan érjük el, hogy azt tudják rólunk, amit mi szeretnénk?
Ferling József alapító, Ferling Ügynökség

12.40–13.00 Hitelesség és jogszabályi megfelelés. Kommunikáció a GDPR elvárásai szerint.
Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.

 13.00–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.50–14.10 Ott légy jelen, ahol a célcsoportod van! De ott nagyon!
Pribék Márton tanácsadó, SmartHub Consulting

14.10–14.30 A digitális kommunikáció mindent visz. Csak összekapcsoltan!
Lévai Richárd közösségi marketing specialista

14.30–14.40 NETIKETT: Belső kommunikáció a gyakorlatban.
Magó Botond értékesítési vezető, Augusztini Krisztián értékesítési és termékmenedzser, Onbox

14.40–15.00 Nem figyelek rád. Tartalmat adj, ne termékleírást!
Berze Márton operatív vezető Kreatív Kontroll

15.00–15.20 Saját blog vagy/és sajtóban megjelenés? A sajtó csapdái.
Dr. Bende Máté cégvezető partner, Pro/Business Consulting

15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal

 

button_regisztracio

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

f

Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 

Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!

 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 

A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek

Részvételi díj

 

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa 

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

fbutton_regisztracio

 

Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel! 


Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!


 Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is! 



A témákról és több konferenciára együttes regisztrációról részletek


Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. november 1. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@regi.ppkonferencia.hu



Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.

Rendező

Szakmai támogatók

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák