Adógazdálkodás okosan!
Miért fizetünk többet, ha a kevesebb is szabályos?
Időpont: 2021. november 4. 9.30–16.00
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont. (Szentmihályi út 171. 3. emelet.)
Részvételi feltételek: helyszínen és távolról és mindkettőn
Sok-sok milliót spórolhatunk az adófizetésnél, ha élünk a lehetőségekkel!
Kiváló szakértőink sok variációval és ötlettel segítenek a gondolkodásban!
Novemberben már a NAV készítheti az áfa-bevallásokat. Élsz vele?
p
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Siessen a hely foglalásával, a létszám korlátozott!
Helyszínen kívül választhatja a videóközvetítést vagy mindkettőt!
p
Program
9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője
9.35–10.00 Milyen új adókönnyítésekre számíthatunk a jövő évtől? A minimálbér és garantált bérminimum növelése miatt mennyivel csökkenti a kormány a munkáltatók terheit?
Besesek Botond adószabályozásért felelős helyettes államtitkár
10.00–10.10 Azonnali kérdések és válaszok
10.10–10.35 Az adótervezés biztonsági és anyagi hozadéka. Rengeteg adómegtakarítási lehetőség rejlik a hazai adórendszerben és társasági formákban. Mikor melyik az előnyösebb?
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.
10.35–10.45 Azonnali kérdések és válaszok
10.45–11.05 Mit csináljunk, ha kopogtat a NAV? Adóvizsgálat a gyakorlatban.
Barta Péter ügyvéd, adótanácsadó, Jalsovszky Ügyvédi Iroda
11.05–11.15 Azonnali kérdések és válaszok
11.15–11.40 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal.
11.40–12.00 Más országok, más adózási rendszerek. Mire figyeljünk nemzetközi környezetben? Jó tanácsok a külpiacon lévőknek.
Magyar Csaba LL.M, TEP, managing partner, Crystal Worldwide Law Firm
12.00–12.10 Azonnali kérdések és válaszok
12.10–12.35 Novemberben már a NAV készítheti a havi áfás társaságok áfa-bevallását? Milyen mizériák várhatóak?
Harkai István elnök, Minősített Könyvelők Egyesülete
12.35–12.45 Azonnali kérdések és válaszok
12.45–13.05 Értékes adóforintok és támogatások a kutatás-fejlesztéssel foglalkozó vállalkozásoknak.
Kuslics Judit, a Kutatás-fejlesztési és Innovációs Osztály osztályvezető-helyettese, SZTNH
13.05–13.15 Azonnali kérdések és válaszok
13.15–13.45 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal.
13.45–14.05 Milyen béren kívüli juttatásokat preferálnak a cégek? Miért?
Király Ágnes ügyvezető, TOP Cafeteria Kft.
14.05-14.15 Azonnali kérdések és válaszok
14.15–14.40 Adóoptimalizálás és a józan ész.
Kovács Attila vezető ügyvéd, Dean & St. Üzleti Tanácsadó Iroda,
14.40–14.50 Azonnali kérdések és válaszok
14.50–15.10 Személyes konzultáció az előadókkal.
15.00–16.00 Grátisz networking program a helyszínen résztvevőknek
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
A helyszínre kérjük, hozza magával a védettséget igazoló okmányát!
Figyelem!
- Személyes részvételt is tartalmazó jelentkezést csak a kormány aktuális rendelkezéseit figyelembe véve fogadunk. Ha az aktuális szabályok előírják, csak védettségi igazolvánnyal rendelkező személyek tartózkodhatnak a helyszínen. Ilyen jellegű korlátozások nélkül természetesen oltást igazoló dokumentumok nélkül látogathatók a PP konferenciák.
- Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
- Helyszíni rendezvények tiltása esetén a megváltott jegyek automatikusan érvényesek az élő videókonferenciára, annak összes jogosítványával együtt. Regisztrációt lemondási időn túl a kormányzati tiltásra hivatkozva nem fogadunk el, ugyanis a meghirdetett konferenciát minden körülmények között megtartjuk. Erről és a díjkülönbségekről a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.
__________________________________________________
Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2021 II. féléves konferenciáira!
6 üzleti témában akár 35 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
P
Kiemelt Szakmai támogató:
Szakmai támogató:
Prezentációt tartó támogatók:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók:
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát!
8. A kormány aktuális rendelkezései szerint, ha a konferenciákon való részvétel védettségi igazolványhoz kötött, a rendezvényszervező kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
9. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínesre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Lemondási feltételek
1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk.
A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Fontos tudnivaló rendezvénytiltás esetén!
1. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
A helyszíni rendezvények tiltására, ellehetetlenülésére hivatkozva lemondást nem fogadunk el. A konferencia programján távoli részvétel teljesített szolgáltatásnak számít.
2. Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (Szentmihályi út 171. 3. emelet.)
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (Szentmihályi út 171. 3. emelet.)