A nyerő csapat
Csapatépítési trendek 2018 – Kkv-knak
Időpont: 2018. február 1. (csütörtök) 9.30–15.20
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont
A jó csapat megteremti, a rossz csapat megakadályozza a sikert!
Gyorsan eredményt hozó módszerek, gyakorlatok a legjobbaktól!
Keynote Speaker:
Borbély László
szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.
Program
Regisztráció: 9.00–9.30
9.40–10.00 Generációk együttműködésének kulcsai (X,Y és mi).
Előadó: Csongovai Tamás tanácsadó, Delega Management Technologies Kft.
10.00–10.20 Milyen vezetési stílus a nyerő 2018-ban?
Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.
10.20–10.40 Belbin újratöltve – a csapatszerepek teóriája 2018-ban.
Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.
10.40–11.00 Az innovativitás felszínre hozása és fenntartása.
Előadó: Horváth Soma ügyvezető, KKV Műhely
11.00–11.20 A személyiség nem változtatható, de a viselkedés igen. Kommunikációs készségfejlesztés.
Előadó: Kovács Eszter ügyvezető, tréner, Profil Training Kft.
11.20–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.50–12.10 A csapat vitalitása. A motiváltság megteremtése és fenntartása. A motivációvesztés.
Előadó: Békési Gábor HR-partner, executive coach, VVI (Vállalati Vitalitás Index)
12.10–12.30 A szankció, mint motiváció. Működik? Teljesítménymenedzsment a csapatban.
Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.
12.30–12.50 A kiégés jelei, fázisai, Kezelni, amíg lehet.
Előadó: Tánczos Sándor ügyvezető, Team Training Társaság
12.50–13.10 DISC. A magatartás természetes és felvett értékeinek jelentősége.
Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.
13.10–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.00–14.20 A csapatkohézió érzékeny területeinek irányítása (intrika, cinizmus, kritika).
Előadó: Nardai Brigitta ügyvezető, System Bridges Kft.
14.20–14.40 A virtuális team – és annak vezetése.
Előadó: Braun Katalin coach-tréner, Coaching Humana Kft.
14.40–15.00 Konfliktuskezelés. A konfliktusok haszna.
Előadó: Nagy Zoltán gazdasági tanácsadó, Kontikon
15.00–15.20 A csapat fejlődésének szakaszai, azok vezetői eszköztára.
Előadó: dr. Ludvigh Károly ügyvezető igazgató, Stratego
15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal
15.40–16.30 Külön Networking Program
A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegycsomag, kötetlen beszélgetés.
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Networking
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program:
Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.
Maximált létszám 40 fő.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
- A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
- Kizárólag a Nyerő csapat konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
_________________________________________________________________________________
A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)
Dupla early bird kedvezmény!
A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA és az ÜZLETI TRENDEK témacsoport konferenciáira együttes, dupla early-bird kedvezménnyel lehet jelentkezni.
Részvételi díj
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Networking
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program:
Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.
Maximált létszám 40 fő.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
- A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
- Kizárólag a Nyerő csapat konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
_________________________________________________________________________________
A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2018. január 19-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2018. január 19-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu