Kkv Smart Company

Az okossá válás az egyetlen jó válasz!

időpont:
2022. szeptember 29.

helyszín:
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.


Az okos céggé válás ma már létkérdés. A folyamatot már nem a covid, hanem a világválság sürgeti. Csak a digitalizálás és az innováció menti át a kkv-kat a globális válságok okozta megpróbáltatásokon. A smart (okos) company jelző nem a nagy cégek privilégiuma, s nem csak a gyártó cégek lehetnek okosak. A kkv-k kezében erős eszközök vannak az okossá váláshoz, ami versenyelőnyt hozhat a nagyokkal szemben. A kisebbek előnye a technológia gyorsabb beépítésében, megújításában, az innovativitás és a hatékonyabb működésben, valamint a gyorsabb reakcióképességében mutatkozik leginkább meg. És ennek semmi köze a háborús környezethez.

Sajnos a hazai kkv-k nagyon lemaradtak a digitalizációban a nagyokhoz és a nemzeti mezőnyhöz képest is.  Ha ez továbbra is így marad, veszélyes helyzetbe sodródnak a globális válság mélyülésével. Az okosodáshoz nagyon kevés dolgot kell tudatosítani. Mindenekelőtt adatalapúvá kell tenni a cég működését minden területen!

A különböző fejlettséggel rendelkező rendszerek technológiáját, szervezettségét egy szintre kell hozni, s hálózatban működtetni. A gyártók pedig nem mondhatnak le a termelést felgyorsító robotizációról.

A workshop-konferencián várjuk azokat a kis- és középvállalati döntéshozókat, akik megértették, hogy jobban fel kell zárkózniuk technológiai fejlettségben, mert a kicsik versenyelőnyeit csak így tudják érvényesíteni a nagyokkal szemben a globális válságban. A workshopon a leghasználhatóbb, legújabb, kkv-kra szabott megoldások mutatkoznak be.

800x210

Kkv Smart Company

Az okossá válás az egyetlen jó válasz!

 

Workshop-konferencia, kiállítással, networkinggel

 

Időpont: 2022. szeptember 29. 9.15–16.30

Helyszín: személyesen résztvevőknek Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet, távoli résztvevőknek interneten keresztül jelszóval.

 

Egyforma szintre fejleszd a cég minden tevékenységét! Csak így lesz okos!

A kkv-k lemaradtak a digitális transzformációval. Létkérdés a felzárkózás!

Erősítsük biztonságunkat kis cégekre szabott okosító megoldásokkal!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program

8.45­– Regisztráció a helyszínen és interneten távolról

9.15–9.20 Moderátor bevezetője

9.20–9.45 A digitális innováció a kkv-k megmentője. Nem pénz, hanem szemléletváltozás kérdése. Lépjük át sürgősen az akadályokat!
Vicze Gábor az IVSZ KKV tagozat vezetője

9.45–10.05 A Digiméter legfrissebb kutatási adatai a kkv-k digitális versenyképességéről.
Pintér Róbert
adjunktus, Corvinus Egyetem.

10.05–10.25 Bemutatkozó: Az innováció kiterjesztése a gondolkodásmódra, vezetői, menedzsmenti rendszerünkre.
Glósz Andrea
ügyvezető, Glósz és Társa System

10.25–10.45 Bemutatkozó: Okos cég, kockázatosabb működés? A folyamatba szervezésben hatalmas segítség a jó minőségirányítási rendszer.
Kelemen Viktor
ügyvezető, Bureau Veritas Kft.

10.45–11.05 Bemutatkozó: Hogyan építsük fel a hibrid munkavégzés 3. evolúciós szintjét és annak kihívásait támogató hatékony munkakörnyezetet?
Leveli András
üzlet- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft.

11.05–11.25 Bemutatkozó: Gyártásautomatizálás a kkv-knél: rugalmas megoldások együttműködő robotokkal.
Dömötör Ákos
ügyvezető, Vulcan Automation Kft.

11.25–11.50 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal, kávészünet

11.50–12.10 Intelligens, innovatív, digitális. A jövő vállalkozása a ma döntése.
Czimbalmos Levente
projekt szakmai vezető, Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, Modern Vállalkozások Programja

12.10–12.30 A megbeszélések 50 árnyalata. Generációváltás a hibrid élményben.
Személyi László ügyvezető, Future-Now Consulting Kft.

12.30–12.45 Bemutatkozó: Szoftverrobotok a vállalkozások szolgálatában. Hogyan csoportosíthatjuk át költségeinket a robotok segítségével?
Kardos Gábor 
értékesítési menedzser, Goodroid Kft.

12.45–13.05 Bemutatkozó: Iránytű a cégtengerben. Hogyan segíti munkánkat az intelligens céginformáció?
Ézsiás Tünde
Key Account Manager, Opten Kft.

13.05–13.30 SEED-beszélgetés: A smart company-vá váláshoz csak a jó vezetői/vállalkozói és a megfelelő digitális készségeken át vezet az út.
Lakatosné Lukács Zsuzsanna
ügyvezető, Sós András vállalkozás-digitalizáció szakértő, tréner, Szabó Zsófia vállalkozói készségszint felmérő, elemző, szupervizor, SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány

13.30–14.05 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal, ebédszünet

14.05–14.25 Bemutatkozó: Növeld az árbevételed és szabadíts fel kapacitást egyszerűen, okos vállalati felhőmegoldásokkal!
Csősz András
CEO, hivatalos Pipedrive CRM szakértő, Sales and WorkFlow Lab

14.25–14.45 Vállalati digitalizáció és adatvédelem. Kinek a kezébe adjuk önként a céges adatainkat?
Dén Mátyás András
vezérigazgató, Proptech Digital Investment Zrt

14.45–15.05 Innovatív marketing okos cégeknek
Lévai Richárd
közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.

15.05–15.25 Térjünk át sürgősen adatvezérelt cégirányításra! Ezzel gyorsítjuk a döntéshozatalt.
Jagodics Tamás CEO, Cégmenedzser Szoftver Kft.

15.25–15.45 Konzultáció az előadókkal

15.35–16.30 Networking Program

Networking Program

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

 (P)

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

(P)

Részvételi lehetőségek és díjak a hibrid konferencián (helyszíni és távoli részvétel)

  1. Helyszínen személyes részvétel
  2. Távoli részvétel (videóközvetítésen keresztül)
  3. Kombinált részvétel (helyszín és utólagos videómegtekintés)

 

  1. Helyszínen személyes részvétel  díja

Regisztrációs díj: 15 500 Ft + áfa

Grátisz! Networking különprogramon részvétel.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:  

– Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
– Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.)

 

  1. Távoli részvétel díja

Regisztrációs díj: 17 500 Ft + áfa

Grátisz! A konferencia élő videóközvetítése aznap és a szerkesztett videófilm még további 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető.  

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:  

– Élő videókonferenciába bekapcsolódás aznap, illetve utána még 6 napon keresztül a videófilm megtekintése. 
– Előadókkal szakmai konzultáció emailen keresztül.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez. (A részvételi díj tartalmazza a videotechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!) 

 

  1. Kombinált részvétel  (helyszíni és videófilm) díja

Regisztrációs díj: 23 500 Ft + áfa

Grátisz!  A konferencia szerkesztett videófilmje a konferenciát követő naptól 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető. A helyszínen networking különprogramon részvétel.

Kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe: 

– Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
– Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Frissítők, szendvicsebéd. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.)
– A konferenciát követő napon megkapott konferencia-videófilm jelszóval megtekintésének joga és az előadókkal emailes konzultáció még 6 napon keresztül. 
– Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.  

 

button_regisztracio

Figyelem!

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
A változtatások miatt keletkezett jegyárkülönbségeket pluszban nem számoljuk be, csak ha visszatérítés jár.
Erről részletesebben tájékozódhatnak a program kép felett, a „Feltételek” fülre kattintva.

__________________________________________________

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA őszi konferenciáira!

10 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor akár 29 %-kal alacsonyabb díjak!

 Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Rendezők:rendezokSzakmai támogatók:

szakmai tám

Prezentációt tartó támogatók:

Szakmai partnerek:

smart company SZP logók

Médiatámogatók:

mediatamogatokpropeller