Digitális iroda tér nélkül
Ügyviteli trendek – 2022
Az iroda fogalmát, funkcióját teljesen átírta a Covid. A rugalmas munkavégzés eluralkodott, tér nélkülivé tette a munkahelyeket, felhőbe űzte az adminisztrációt és a kommunikációt. Felgyorsította az adminisztráció és dokumentálás technológiaváltását. Gyökeresen megváltoztatta az információáramlást, a külső-belső kommunikációt, a szervezet folyamatokat, az ügyintézési szokásokat. Kiirtódott az irodai munkákból az aktatologatás, a papírhelyek.
Az érintés nélküli ügyintézés kényszere miatt a hatóságok, államigazgatási szervek is villámgyorsan váltottak. Szinte minden ügyintézés áttevődött a digitális térbe. Az ügyviteli partnerek: bankok, hatóságok, könyvelés, számlázás, ügyfelek, bevallások, fizetési rendszerek adatai hálózatban, láncban kapcsolódnak össze. Adatrobbanás következett be, hatalmas távlatokat nyitva a metaverzum felé.
Az adat- és kibervédelemnek fel van adva a lecke, ha nem akar csak követője lenni a megnövekedett veszélyeknek.
A cégek az elmúlt két évben informatikai, technológiai fejlesztésre költötték beruházásaik kétharmadát. Nem, lesz ez másként a jövőben sem. A technológiaváltás diktálta kényszerpályán van ugyanis minden üzleti szereplő.
Előadóink bemutatják a legújabb és leghatékonyabb technológiákat, megoldásokat. A leghasznosabb, leghatékonyabb és minden ügyviteli problémára optimális megoldásokkal készültek. Egy nap alatt teljes rálátást és a gyors döntéshozáshoz segítséget kapnak a folyamatos fejlesztési kényszert értő és abban érdekelt kkv-döntéshozók
A kiállítói standokon értékes voucherek, kedvezmények várják az érdeklődőket!
Digitális iroda tér nélkül
Ügyviteli trendek – 2022
Workshop, kiállítás, networking
Időpont: 2022. március 24. 9.30–16.30
Helyszín személyes résztvevőknek: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet
Távolról résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.
Érintésmentes, papír nélküli, hibrid munkahely és felhőben működik.
Technológiai fejlesztésre kell költenünk továbbra is minden pénzünket!
Papírhegyek helyett adatfulladás veszély? Hogyan védekezzünk?
p
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!
A helyszínen korlátozás nélkül mindenkit fogadunk!
Program
9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre belépés jelszóval
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője
9.35–9.55 Digitális ügyviteli rendszerekbe ágyazható diszruptív fintech megoldások egy kattintásra. Van-e ebben szerepe a blockchain hitelesítésnek?
Dén Mátyás András vezérigazgató, Proptech Digital Investment Zrt.
9.55–10.20 (Bemutató, kiállító) A digitális transzformáció harca a globális chiphiánnyal.
A hibrid munkavégzést támogató konkrét technológiai megoldások, mint a hatékonyság és a produktivitás eszközei.
Leveli András üzlet- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft.
10.20–10.40 Folyamatban a projektek.
Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Kft
10.40–11.00 (Bemutató, kiállító) Papírmentes iroda, papírmentes home office.
Kovács Dóra cégvezető, Hibridlevél Kft.
11.00–11.20 (Bemutató, kiállító) A vállalatirányítási rendszerek új funkciói, melyek megnyugtatják, a home office-ban dolgozó cégek vezetőit.
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.
11.20–12.05 Kávészünet, kiállítás megtekintése, konzultáció
12.05–12.25 Az új technológiák és a hibrid munkavégzés új biztonsági kihívásai.
Hirsch Gábor informatikai és biztonsági szakember, Thales
12.25–12.45 (Bemutató, kiállító) A digitális iroda alapja az elektronikus aláírás – Írjunk alá hitelesen bárhol, bármikor!
Burik Lajos Marketing Manager, Microsec zrt.
12.45–13.05 (Bemutató) Proaktív informatikai támogatás a digitális irodákban.
Hoffmann Zsolt ügyvezető és Öskü Dávid kereskedelmi vezető, Smart Digital Kft.
13.05–13.25 (Bemutató, kiállító) Hogyan lehet „SMART” a tevékenységek nyilvántartása?
Mátyus Lilla Tanácsadási szakmai vezető – Crosssec Solutions Kft.
13.25–14.10 Ebédszünet, kiállítás megtekintése, konzultáció
14.10–14.30 A szupervájzor halála.
Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft
14.30-14.50 BEC (Business Email Compromise) visszaélések felismerése és megelőzése a kkv szektorban.
Róth Dénes vezető tanácsadó, Vestigo
14.50–15.10 Eredeti aláírás helyett elektronikus, szkennelt, digitális? A hatóságok, a jog és a gyakorlat által elfogadott korszerű hitelesítések. Okos szerződések.
Pajor Dávid ügyvéd
15.10–15.30 Kell-e fizikailag az iroda? Mi van ha nincs? A digitális munkavégzés 5. szintje.
Személyi László ügyvezető, Future-Now Consulting Kft.
15.30–15.50 Milyen irányba mozdultak az iroda kialakítások a hibrid munkavégzés miatt? Fókuszban a közösségi tér.
Pók Enikő senior belsőépítész, ügyvezető, Környezettervezés.hu Kft
15.50–16.10 Kiállítás megtekintése, konzultáció az előadókkal
16.00–17.00 Networking különprogram
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
Figyelem!
- A személyes részvétel a kormány aktuális rendelkezései értelmében korlátozások nélkül lehetséges.
- A helyszíni és videóközvetítéses részvétel átváltásáról a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.
__________________________________________________
Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2022 I. féléves konferenciáira!
11 üzleti témában akár 35 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
Bemutatkozó:
Prezentációt tartó:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: