Biznisz a virtuális térben

Lépjünk be az új valóságba!

időpont:
2021. június 17.

helyszín:
Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)


Tedd virtuálissá az üzletedet, ahol csak tudod! A világjárvány eltüntette életünk minden területén a személyes érintkezést, kommunikációt. Az üzleti szektor rohamosan digitalizált, s fokozatos átvált a virtuális megoldásokra. Sokan már a virtuális térbe helyezték, amit lehetett: az üzletkötést, bankolást, ügyvitelt, kommunikációt, marketinget, vállalatirányítást, vásárlást, eladást, tanulást, képzést, HR-t, ügyfélkapcsolatot stb.
De ne csak a pandémia miatt  cseréljük le vagy egészítsük ki a helyhez kötött működést a virtuálisra! Lássuk meg a hatalmas előnyeit is! A digitalizálással, automatizálással  és a VR (virtuális valóság)-, AR (kiterjesztett valóság)- technológiákkal  jelentősen kitágítható a szolgáltatási palettánk, óriási emberi és fizikai erőforrást szabadíthatunk fel, felgyorsíthatjuk az üzletkötéseket, megrendeléseket, hatékonyabbá tesszük a megbeszéléseket, rengeteg időt és költséget spórolunk meg.
A  digitális és VR-technológia nagyságrendekkel növeli meg a vásárlói, felhasználói élményt. A virtuális térben ugyanis sokkal többet lehet egyszerre megmutatni, megélni, mint a fizikai világban.


Használjuk az új valóságot! Csak az a cég marad versenyben, amelyik a legkorszerűbb technológiákkal, a virtuális térbe teljesen vagy részben áttett működéssel lesz jelen a piacon. Ma már könnyen és olcsón beemelhetők a mindennapok bizniszébe a VR-technológiák. Tegyük meg minél hamarabb!

800x210 (3)

Biznisz a virtuális térben

Lépjünk be az új valóságba!

 

Időpont: Június 17. csütörtök 9.30–15.00 (aznap és még 6 napig nézhető)

Helyszín: Országos élő videókonferencia (mobilon, tableten, PC-n követhető)

 

Használjuk ki a virtuális térben működés előnyeit! Másként lemaradunk!

Nagyságrendekkel növelhető az ügyfélélmény, felgyorsul az üzlet!

Nem pénz kérdése a valós és virtuális világ eredményes összekötése!

p

A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!

p

 

Program

9.00– Regisztráció a videóközvetítési felületre jelszóval aznap és még 6 napig

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető

9.35–10.00 A valóság virtuális leképezése. Így találkozunk a szép új világban!
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft.

10.00–10.25 Kiterjesztett valóság? Virtuális valóság? Milyen eszközöket és platformokat használhatsz már most a virtuális üzlethez?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

10.25–10.45 Bankolás, pénzügyek intézése, pénzügyi folyamataink irányítása időigény nélkül.
Mózes Tamás, kkv szegmens menedzser, K&H Bank

10.45–11.05 Ügyfélszolgálat felsőfokon. Kommunikáció az online térben hibrid munkarendben.
Gombár György ügyvezető, Avaya Magyarország Kft.

11.05–11.25 B2B. Ésszel csapjunk a digitális lecsóba! Pontosan mire van nekünk és mire van az ügyfélnek szüksége?
Gyimesi Laci márkatanácsadó, Brandesfiú, brandesfiu.hu

 

11.25–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

 

11.50–12.15 Szükségből előny. A digitális csatorna egyik napról a másikra kizárólagossá vált. Az Euronics tapasztalatai és tanulságai.
Fazekas Bálint ügyvezető, Euronics

12.15–12.40 Értékeink az erősségeink a virtuális térben is. Egy offline szervezet online tapasztalatai.
Lakatosné Lukács Zsuzsanna  elnök, SEED Kisvállalkozásfejlesztési Alapítvány

12.40-13.00 Szoftverrobotok az emberek szolgálatában. Érted dolgoznak, nélküled!
Nagy-Imecs Péter ügyvezető, Goodroid-Goodwill Srl, Kolozsvár

13.00–13.20 Mérd, értsd, változtass! Az ember és szoftver az adatvezérelt vállalatvezetés hajnalán.
Nagy Eszter ügyvezető igazgató, Crosssec Solutions Kft.

 

p

13.20–13.40 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

 

13.40–14.05 A kriptopénzzel történő fizetés jelene és jövője a gyakorlatban.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

14.05–14.30 Milyen a profi online tárgyalástechnika? 5 tipp a digitális testbeszéd elsajátítására.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

14.30–14.55 Az ember az email cím mögött. Ügyfélközpontú email marketingben rejlő lehetőségek a pandémia után is.
Párkányi Anna hírlevél és automatizálás divízió vezető, HD marketing,

 

 

14.55– Konferencia visszanézése és előadókkal konzultáció további 6 napon keresztül.

Figyelem!

Az előadókkal személyes konzultációs lehetőség 7 napon át a videóközvetítés felületén, az előadók fotója alatt. A videóközvetítés aznap és még 6 napig visszanézhető!

Az élő videókonferencia részvételi díja 12.000 Ft + áfa

button_regisztracio

p

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

 rendezok

Szakmai támogatók:

kiemelt szakmai partner_opten1

szakmai-partnerek-1-1

szakmai2

mediatamogatok