Webáruházi trendek – 2020
Csak az e-kereskedelemnek van esélye?
Amíg vírusveszély van, áttértünk a videókonferenciákra!
Nem kell ott lenned, hogy ott legyél!
Ráadásul visszanézhető 7 napig!
Ha van a cégednek webes értékesítése, e-commerce tevékenysége, azonnal helyezzétek át a teljes vevőkiszolgálásotokat a netre! Ha nem volt ilyen, villámgyorsan szervezzétek meg! A cég túlélését jelenti a járványkatasztrófa idején. Nem kevés beruházást, átalakítást kell elvégezni, de nincs más megoldás. Az áru csomagolása, eljuttatása a megrendelőhöz, a fizetési rendszer teljes átalakítása nagy próbatétel, de nem megoldhatatlan.
Új vásárlók tömegével kell számolni, olyanokkal, akik egyáltalán nem gyakorlottak az online vásárlásokban. A marketing és a leegyszerűsített, átlátható, gyors és kényelmes megrendelés, áruátvétel hatalmasra növő igényét éljük meg hosszú hónapokig. Azután pedig biztosan nem lesz visszarendeződés.
A vásárlók megmaradnak, ha sikerült jó élményeket szerezniük
Várjuk az élő videókonferenciára a webáruházakat üzemeltető vállalkozások döntéshozóit. Segítünk felkészülni a váratlan, elemi erejű változásokra!
Webáruházi trendek – 2020
Csak az e-kereskedelemnek van esélye?
Élő videókonferencia
Időpont: 2020. április 16. 9.30-15.00
Helyszín: élő videókonferencia (A konferencia 7 napig visszanézhető!)
p
Az online kereskedelem nem tiltott, sőt! Ajánlott.
Helyezd át, akár a teljes vevőkiszolgálást villámgyorsan a netre!
Kulcskérdés az áru eljuttatása a vevőhöz.
p
Program
9.30–9.40 Moderátori felvezető
9.40–10.10 Személyre szabott kereskedelem. Hogyan adunk el és vásárolunk 2020-ban?
Nagy Sándor elnök, Ecommerce Hungary
10.10–10.35 Hol áll az e-kereskedelem a térfoglalásban? És a hazai piaci szereplők?
Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital
10.35–11.00 A webshoplogisztika paradigmaváltásának kora.
Rácz Péter ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.
11.00–11.25 Dropshipping – nincs saját áru, és logisztika. Fullfilment – van saját áru, nincs logisztika. Melyiket érdemes választani?
Perényi András tulajdonos, Dropshippy, Webshippy,
11.25–11.55 Pihenő
p
11.55–12.15 Felkészültél már a PSD2 azonnali átutalás rendszerére? Nem olyan könnyű, mint gondolnád!
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway
12.15–12.35 Rajongók és vevők termelése 4+4 lépésben. Automatizált vevőgyár webshopoknak.
Csepregi Balázs ügyvezető, SalesAutopilot
12.35–12.55 Érdeklődők szerzése tömegesen a honlapon. Az eredményes eDM.
Jagodics Rita ügyvezető igazgató, Kereskedelmi Marketing Trendek
12.55–13.15 Webshopok kibervédelme. Kihívások, kockázatok, megoldások.
Gerner Viktor technológiai szaktanácsadó, Invitech ICT Services Kft.
13.15–13.40 Pihenő
13.40–14.00 Terméktrendek 2020-ban.
Mezei Zsanett webáruház indítási szakértő, Shoprenter
14.00–14.20 Virtuális és valóságos boltok összekapcsolása. Offline-online variációk a gyakorlatban.
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup
14.20–14.40 A kosárelhagyás okai és ellenszerei.
Pál Judit marketingvezető, Optimonk
14.40–15.00 A marketingköltéseken tényleg spórolhatsz? Google-Shopping.
Molnár Tamás ügynökségi vezető, EAZY Digital
4
1
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa.
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen), utána 7 napig használhatóságot;
- az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;
- a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig tartó használatát.