Webáruházi trendek – 2020

Csak az e-kereskedelemnek van esélye?

időpont:
2020. április 16.

helyszín:
élő videókonferencia


 Amíg vírusveszély van, áttértünk a videókonferenciákra!
Nem kell ott lenned, hogy ott legyél!
Ráadásul visszanézhető 7 napig!


Ha van a cégednek webes értékesítése, e-commerce tevékenysége, azonnal helyezzétek át a teljes vevőkiszolgálásotokat a netre! Ha nem volt ilyen, villámgyorsan szervezzétek meg! A cég túlélését jelenti a járványkatasztrófa idején. Nem kevés beruházást, átalakítást kell elvégezni, de nincs más megoldás. Az áru csomagolása, eljuttatása a megrendelőhöz, a fizetési rendszer teljes átalakítása nagy próbatétel, de nem megoldhatatlan.

Új vásárlók tömegével kell számolni, olyanokkal, akik egyáltalán nem gyakorlottak az online vásárlásokban. A marketing és a leegyszerűsített, átlátható, gyors és kényelmes megrendelés, áruátvétel hatalmasra növő igényét éljük meg hosszú hónapokig. Azután pedig biztosan nem lesz visszarendeződés.

A vásárlók megmaradnak, ha sikerült jó élményeket szerezniük

Várjuk az élő videókonferenciára a webáruházakat üzemeltető vállalkozások döntéshozóit. Segítünk felkészülni a váratlan, elemi erejű változásokra!

webáruházi trendek_800x210

Webáruházi trendek – 2020

Csak az e-kereskedelemnek van esélye?

Élő videókonferencia

Időpont: 2020. április 16. 9.30-15.00

Helyszín: élő videókonferencia (A konferencia 7 napig visszanézhető!)

p

Az online kereskedelem nem tiltott, sőt! Ajánlott.

Helyezd át, akár a teljes vevőkiszolgálást villámgyorsan a netre!

Kulcskérdés az áru eljuttatása a vevőhöz.

p

Program

9.30–9.40 Moderátori felvezető

9.40–10.10 Személyre szabott kereskedelem. Hogyan adunk el és vásárolunk 2020-ban?
Nagy Sándor elnök, Ecommerce Hungary

10.10–10.35 Hol áll az e-kereskedelem a térfoglalásban? És a hazai piaci szereplők?
Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital

10.35­–11.00 A webshoplogisztika paradigmaváltásának kora.
Rácz Péter ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.

11.00–11.25 Dropshipping – nincs saját áru, és logisztika. Fullfilment – van saját áru, nincs logisztika. Melyiket érdemes választani?
Perényi András tulajdonos, Dropshippy, Webshippy,

 

11.25–11.55  Pihenő

p

11.55–12.15 Felkészültél már a PSD2 azonnali átutalás rendszerére? Nem olyan könnyű, mint gondolnád!
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway

12.15–12.35 Rajongók és vevők termelése 4+4 lépésben. Automatizált vevőgyár webshopoknak.
Csepregi Balázs ügyvezető, SalesAutopilot

12.35–12.55 Érdeklődők szerzése tömegesen a honlapon. Az eredményes eDM.
Jagodics Rita ügyvezető igazgató, Kereskedelmi Marketing Trendek

12.55–13.15 Webshopok kibervédelme. Kihívások, kockázatok, megoldások.
Gerner Viktor 
technológiai szaktanácsadó, Invitech ICT Services Kft.

 

13.15–13.40 Pihenő

 

13.40–14.00 Terméktrendek 2020-ban.
Mezei Zsanett webáruház indítási szakértő, Shoprenter

14.00–14.20 Virtuális és valóságos boltok összekapcsolása. Offline-online variációk a gyakorlatban.
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup

14.20–14.40 A kosárelhagyás okai és ellenszerei.
Pál Judit marketingvezető, Optimonk

14.40–15.00 A marketingköltéseken tényleg spórolhatsz? Google-Shopping.
Molnár Tamás ügynökségi vezető, EAZY Digital

 

button_regisztracio

1

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa.

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk: