Brandépítés–2019
Fizettesd meg a jó márkát az áraidban!!!
A cég vezetőinek, arcának, influencerének személyes márkája és a cég brandje együtt, összehangolva hozza a legtöbb bevételt. A metakommunikáció világában, amikor mindenki azonnal szétterítheti a véleményét az interneten, nagyon kell vigyázni a brand értékére. Pillanatok alatt lerombolódik vagy az egekbe emelődik.
Rajonganak a márkádért? Csodálkozás helyett modellezd le, mit csináltál véletlenül jól. Azután tudatosan folytasd! Minden, brandeddel, márkával kapcsolatos megjelenésre, kommentre ügyelj, kezeld azonnal! Egy nap alatt elveszíthetsz vagy megnyerhetsz mindent.
A sikert sugalló, a történetre épülő, érzelmekre ható brand ma mindent visz. A márkaépítésnek számos mesterfogása, fortélya van. Az értékesítés arca, eszköze, a cég értékének közvetítője, a cég sikerének kulcsa.
Kezeljüka fontosságának megfelelő helyen, a cég stratégiájában. Tanuljuk meg a legjobb szakértőktől, hogyan kell sikeres cégbrandet építeni, vigyázni rá, és használni az eredményesség érdekében.
Brandépítés – 2019
Fizettesd meg a jó márkát az áraidban!
Időpont: 2019. december 17. kedd, 9.30–16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
A jó brand eladja a portékát. A nyereség alappillére. Vigyázzunk rá!!!
Egy pillanat alatt egekbe emelhető és lerombolható. Figyeljünk rá!
A márkaépítés legújabb mesterfogásairól a legjobb szakértők szólnak.
l
Program
Regisztráció: 9.00–
9.30–10.00 Hogyan leszel Te az IGAZI brand?
Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute
10.00–10.30 Mit tegyünk, hogy kiragyogjunk a kórusból? Énmárka építése.
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.
10.30–11.00 Fake news. Az alattomos brandgyilkos. Ellenszerek.
Rácz Gábor az MPRSZ örökös tagja
11.00–11.30 A kommentek jó és rossz kezelése.
Lakatos Zsófia ügyvezető, Válság 112.hu
11.30–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.50–12.20 Ügyfélfókuszú márkaépítés 10 lépésben. Hogyan építs H2H vállalatot?
Kováts Péter business consulting director, G2M
12.20–12.50 Bevált receptek, esettanulmányok a personal branding világából.
Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.
12.50-13.10 A brand, mint vagyoni érték. Többet ér, mint a cég?
László Géza ügyvezető, Brand Content Kft.
13.10–13.30 Énmárka és cégmárka egymásért.
Magó Botond értékesítési vezető, Augusztini Krisztián értékesítő és termékmenedzser, Onbox
13.30–14.10 konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.10–14.30 Ügyeljünk a cég és munkatársai külsejére. Brandazonos legyen!
Erdős Zsuzsanna etikett szakértő
14.30–15.00 Változó idők, változó márkák!
Kőszegi András márkatanácsadó, Onbrands
15.00–15.30 Márkaépítés eredményesen, kevés ráfordítással.
Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia
15.30–15.50 Konzultáció az előadókkal
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 12.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
f