Ügyfélélmény – 2018
Szeresd az ügyfeledet!
A cél nem változik. Csak annak elérési útvonala. Az üzleti eredmény növeléséhez vezető út kiindulópontja ma nem lehet más, mint az ügyfélélmény növelése.
Kikerülhetetlen trendek:
- A közeljövő versenyképességet meghatározó tényezője a felhasználói élmény!
- A digitális alapon integrált reklámozási, ügyfélkapcsolati lánc a nyerő.
- Az online és offline ügyfélcsatornák egymásba nyitása hozza ma a legnagyobb sikert!
- A vásárló követésének legeredményesebb módja az összes ügyfélszolgálati csatorna mátrix-szerű összekötése, kommunikációja, adatgyűjtése.
- Korosztályokként más-más módszerrel, de az áruval történő személyes találkozás igénye minden ügyfélnél közös.
- A cél marad: Felhasználói élmény növelése – ebből eredő lojalitás kialakulása – üzleti eredmény növekedése.
Networkingre külön regisztráció, csökkentett árral!
p
Ügyfélélmény – 2018
Szeresd az ügyfeledet!
Piac & Profit Konferencia
Időpont: 2018. október 3. (szerda), 9.00–15.55
Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
A legfrissebb trendekről a legjobbaktól! Gazdag program!
Tudnod kell az ügyfél követésének legsikeresebb gyakorlatairól!
p
Program
8.30–9.00 Regisztráció
9.10–9.30 Az új generációs ügyfélélmény.
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor
9.30–9.50 Trendek 2018. Élményszerzés technológiai alapon?
Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.
9.50–10.10 Az ügyfélélmény az új marketing! A mindent átható, új szemléletmód.
Előadó: Kováts Péter business consulting director, G2Mglobal
10.10–10.30 2 az 1-ben. Személyes márka- és ügyfélélmény-növelés egyszerre.
Előadó: Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.
10.30–10.50 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Emeld az ügyfélélményt cégstratégiai szintre!
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.
10.50–11.15 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.15–11.35 Adjunk többet, mint amit várnak…. egy banktól.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.
11.35–11.55 Hogyan teremtsünk értéket az ügyfelek számára a tőlük kapott adatok segítségével?
Előadó: Huszics György, a DIMSZ elnöke, a Crane ügyvezetője
11.55–12.15 Hogyan érjük el, hogy az értékesítők szeressék az ügyfeleket?
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner
12.15–12.30 Az ügyfélkezelés alapja a szervezettség. Elérni a mágikus WOW-hatást.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.
12.30–12.50 Hibamentes ügyfélkezeléshez folyamatszervezés.
Előadó: Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.
12.50–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd
13.40–14.00 A vásárló szereti megérinteni az árut. Új divat: offline és online vevőkapcsolat együtt.
Előadó: Rajz Gabriella ügyfélkapcsolati csapat vezetője, Shoprenter
14.00–14.20 Ügyfelekről adatok szerzése, elemzése. E nélkül nem megy!
Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Kft.
14.20–14.40 A sikeres hibaelhárítás, panaszkezelés.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.
14.40–14.55 Hűséges vásárlók az összes értékesítési csatornán. Omnichannel ügyfélélmény mobilshop-applikációval.
Előadó: Máriás Zsigmond ügyvezető, LogiNet Systems Kft.
14.55–15.15 A korszerű digitális ügyfélszolgálat. A nélkülözhetetlen chatboton túl.
Előadó: Tornai István ügyvezető, Areté Marketing
15.15–15.35 A szeretet kommunikációja, avagy 5 tipp, amivel sikeresen megtartható a meglévő ügyfelünk és mágnesként vonzódnak be az új partnerek.
Előadó: Kocsis Zoltán kreatív grafikai szakértő, Idea Fontana Kft.
15.35–15.55 Konzultáció az előadókkal
15.55–17.00 Networking különprogram
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa.
A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Piac & Profit Networking
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
- Kizárólag az Ügyfélélmény – 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking programra regisztrációt nem fogadunk.
- A konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni! (Eltérő jelentkezés esetén a konferencia@regi.ppkonferencia.hu emailcímre írjon!)
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
PIAC & PROFIT NETWORKING KÜLÖN PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI
A Piac & Profit Networking részvételi díja: 6 000 Ft + áfa
(a konferenciára külön, valamint a Networking programra és konferenciára együtt)
KKV-AKADÉMIA 4 konferenciájára előregisztráció nagy kedvezménnyel!
A Piac & Profit őszi konferenciái közül a már 8 éve nagyon népszerű KKV–AKADÉMIA rendezvényeire ismét kedvezményes előregisztrációt hirdetünk meg. Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére idén is!
4 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok kkv-döntéshozóknak
3–4 konferenciára együttes regisztráció esetén rendkívül kedvezményes előregisztráció!
p