Social Media – 2018
A romló elérések hatásos ellenszerei
A ti elérési adataitok is folyamatosan romlanak? Szeretnéd megtudni, hogyan használd másként a Social Media felületeit a megváltozott, romló paraméterek mellett, sokkal eredményesebben? Mert még mindig a legolcsóbb hirdetési és marketing felület a Social Media. B2C-ben magasan vezet a Facebook, pedig az utóbbi időben az adatbotrány, az eredménytelenebb algoritmusa és a GDPR miatt megtépázódott a tekintélye. B2B-ben például a LinkedIn is nagyon feljött. S mire lehet használni a többi médiafelületet? Mivel helyettesítsük a GDPR által bezárt elérési lehetőségeket?
Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, blogolás. Hol legyünk jelen és hogyan?
Szeretnéd megismerni a Social Media legújabb, profitot hozó taktikáit és módszereit? Várunk ismét a Social Media nagy találkozóján, ahol azonnal alkalmazható legfrissebb nyerő módszereket, megoldásokat sajátíthatsz el a legjobb hazai social media szakértőktől.
Szerda reggelig regisztrálóknak kedvezménnyel, ismét: 12 000 Ft + áfa.
De csak két napig!
Social Media – 2018
A romló elérések hatásos ellenszerei
Piac & Profit Konferencia
Időpont: 2018. szeptember 6. (csütörtök), 9.00–16.00
Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
Megint új technikák, kezelések, gondolkodásmód az összes közösségi felületeken.
Van élet a Facebookon túl? Tanuljuk újra a beállításokat!
Segítünk a célcsoport sikeres követésében! Vadonatúj tudásokat adunk át!
Program
8.30–9.00 Regisztráció
9.10–9.30 Hogyan változtak az üzleti modellek a közösségi médiában? Hogyan alakítanak át korábban bevált üzleti lehetőségeket az új közösségi platform funkciók?
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió
9.30–9.50 Többe kerül és kevesebb emberhez jutunk el? Megváltozott Facebook hirdetési algoritmusra új célzások és stratégiák.
Előadó: Bonyhádi Gábor CMO, Codecool
9.50–10.10 Influencer-marketing. Már csak rajtuk keresztül lehet bármit eladni? Új intézmény megszületőben.
Előadó: Kéri Gábor digital managing partner, Hinora Marketing Group
10.10–10.30 Ne csak csináld, add is el! – Fejlesszük vállalkozásunkat!
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketingigazgató, K&H Bank Zrt.
10.30–10.50 A számok nem hazudnak. A mérhető social media/influencer/content marketing.
Előadó: Boroznaki Gergő ügyfélkapcsolati igazgató, DIMSZ, Crane
10.50–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.20–11.40 Instagram és YouToube praktikák.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab
11.40–12.00 A Messenger. Tündököl vagy bukási ágon van? A mobil, a Social Media és a Messenger együtt marketingcélokra.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting
12.00–12.20 Márkaépítés a Social Mediában. Vigyázz, mert rombolás is bekövetkezhet!
Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, látványügynök, BrandBirds
12.20–12.40 Hogyan érjük el, hogy a célközönségünk interakcióba lépjen a cég közösségi oldalával?
Előadó: Berkes-Bognár Nikolett social media brand manager, Socialight
12.40-13.00 Hogyan lehet a social mediát piacmegismerésre és visszacsatolásra használni?
Előadó: Tornai István igazgató, Areté Marketing Coaching Kft.
13.00–14.00 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
14.00–14.20 A chatmarketing technológiai fejlődés diktálta új eszköztára.
Előadó: Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive
14.20–14.40 Milyen ma a jó poszt és hirdetés? Tartalom vagy forma. Mivel ragadod meg a figyelmet?
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll
14.40–15.00 A marketinges lehet jó blogger? Üzletet is előmozdító bloggerség a gyakorlatban.
Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista, kozossegi-media.com
15.00–15.20 Az adatvezérelt marketing, remarketing új technikái.
Előadó: Lukács Ádám József digitális üzletág-vezető, Hinora Marketing Group
15.20–15.40 A webáruházak mozgástere. Még mindig az ügyfélélmény, az érzelmekre hatás, a személyesség!
Előadó: Pál Judit marketingvezető, OptiMonk
15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa
A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Szerda reggelig ismét earlybird kedvezménnyel!
KKV-AKADÉMIA 6 konferenciájára előregisztráció nagy kedvezménnyel!
A Piac & Profit őszi konferenciái közül a már 8 éve nagyon népszerű KKV–AKADÉMIA rendezvényeire ismét kedvezményes előregisztrációt hirdetünk meg. Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére idén is!
6 témában a legfrissebb üzleti gyakorlatok kkv-döntéshozóknak
3–6 konferenciára együttes regisztráció esetén rendkívül kedvezményes előregisztráció!
Tanuljon online a Piac & Profit Online Akadémia kurzusain!
A konferenciára regisztráltaknak bevezető áron,
10% kedvezményt
adunk minden Online Akadémia képzésünk árából.
A 10%-os kedvezményes kuponkódot keresse a Piac & Profit konferencia regisztrációját visszaigazoló e-mailünk végén!