Cégmarketing – 2018

Hajts az élményre, érzelmekre!

időpont:
2018. június 14.

helyszín:
Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)


Fenekestül fordult fel az elmúlt félévben a cégmarketing iránya, fókusza. Az ügyfél élményének fokozása, figyelme, szeretete visz mindent. Kiindulás és végcél. A hazai és nemzetközi marketingguruk, szakértők csak erről beszélnek.


A Piac & Profit konferencia sztárelőadói, a szakma legjobbjai idén is megosztják velünk a legsikeresebb marketingtechnikákat, új megoldásokat, a jövő cégmarketing trendjeit. Figyeljünk az új fogalmakra, a technológia alapú, hálózati, komplex gondolkodásmódra!  Rohamos szemlélet- és gondolkodásmód-váltás zajlik.


A késedelmes reagálást nem engedhetjük meg magunknak!




 

fejlec_800x210

 

Cégmarketing – 2018

Hajts az élményre, érzelmekre!

 

Időpont: 2018. június 14. csütörtök, 9.00­–16.00

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

 

Előadóink: Tonk Emil, Lévai Richárd, Serényi János, Pozvai Zsolt, Lakatos Zsófia,…

Az érzelmek, az élmény fokozása mindent visz! Világtrendek a marketingben.

A hazai marketingszakma legjobbjai a legújabb trendekről!

 

Regisztráció: 8.30–9.00

Program

9.10–9.30 A jövő marketingtrendje a technológiai fejlődés irányvonalában.
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió Kft.

9.30–9.50 Az ügyfélélménytől a munkavállalói élményig. Hazai trendek, kutatási eredmények.
Előadó: Pozvai Zsolt vezérigazgató, Develor International Zrt.

9.50–10.10 Az ügyfélélmény-generálás nemzetközi trendjei.
Előadó: dr. Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.

10.10–10.30 Az árak és a verseny.
Előadó: Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia, alelnök, Magyar Marketing Szövetség (MMSZ)

10.30–10.50 Facebook-használat az adatbotrány és a GDPR után.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab

10.50–11.10 Vásárlókról gyűjtött adatok ügyfélélmény építésére.
Előadó: Huszics György elnök, DIMSZ (Crane)

11.10–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.30–11.50 PR nélkül a legjobb marketing is elbukik.
Előadó: Lakatos Zsófia elnök, Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)

11.50–12.10 Digitális marketing trendek a K&H-nál.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán Kkv-marketing igazgató, K&H Bank

12.10–12.25 E-kereskedelmi marketingtrendek.
Előadó: Gazsó Kata értékesítési vezető, Optimonk

12.25–12.45 Marketingcsatornák összehangolása – a PR, az Inbound Content, a SEO, a PPC. Adat alapú full-stack kampányok.
Előadó: Bonyhádi Gábor Codecool – CMO, MMSZ elnökségi tag

12.45–13.00 A személyes jelenlét, szereplés varázsa, előnyei.
Előadó: Sallai Gábor ügyvezető, kreatív igazgató, E-Content Solutions

13.00–13.15 Marketingdöntések. Hogyan kezeljük a digitális eszközök rohamos fejlődését? Szemléletváltás a döntéseinkben.
Előadó: Tornai István igazgató, Areté Marketing Coaching Kft.

13.15–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.50–14.10 A véleményvezérség, a bloggerség nyerő technikái.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

14.10–14.30 Út az ügyfélszeretethez márkaépítéssel.
Előadó: Kováts Péter business consulting director, G2Mglobal

14.30–14.40 Kedvezménykártya-rendszerek változóban. Merre?
Előadó: Jáger László alapító, stratégiai igazgató, CardDeal Kft.

14.40–14.55 Az automatizált értékesítés sikerterületei és módszerei a B2B-ben.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting Kft.

14.55–15.10 Új hirdetési üzenetek, felületek. A natív hirdetések távlatai.
Előadó: Pásztor András monetizációs vezető, ADS Interactive

15.10–15.25 A megtérülő ügyfélszerzés mesterfogásai.
Előadó: Mezei Bálint Digitális Marketing Specialista, Infinityn International

15.25–15.40 A tartalommarketing sikeres megoldásai.
Előadó: Berze Márton marketingmenedzser, Kreatív Kontroll Kft.

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa.

button_regisztracio


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.