Brandépítés – 2017
A profitfókuszú branding titkai
A jó brand eladja a portékát. A cég, a termék márkájához, brandjéhez kötődő érzelmek, tapasztalatok, benyomások legapróbbja is azonnal pozitív vagy negatív hatással van az értékesítésre, a bevételre. A vezető, a munkatársak, a termék, a szolgáltatás együtt építi, formálja a legnagyobb cégértéket. A brandépítés gyakorlata, technikái gyökeresen megváltoztak. A márkahűség, -szeretet szerepe az ügyfél megszerzésében és megtartásában alapvető cégstratégiai tényezővé vált. Jelentősége erősen felértékelődött a piaci versenyben. Előadóink, a beszélgetés résztvevői széles áttekintést adnak az új trendekről és gyakorlatokról.
Cégvezetőknek, döntéshozóknak, a PR-, és kommunikációs vezetőknek, marketingvezetőknek, csapatépítéssel foglalkozóknak.
Brandépítés – 2017
A profitfókuszú branding titkai
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Időpont: 2017. október 12. (csütörtök) 9.30–15.40
A jó brand mindent visz! Személyes és cégmárka-építésről mindent!
Utolsó helyek! Gyorsan regisztráljon!
A program házigazdája: Serényi János
Program:
Regisztráció: 9.00–9.30
9.40–10.00 A személyes márka mindent visz. Gyökeres szemléletváltás. Márkaépítési trendek.
Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft.
10.00–10.20 Letérdelő márkák, vezetői dilemmák.
Előadó: László Géza ügyvezető igazgató, Brand Content Kft.
10.20–10.40 Márkaépítés és rombolás a közösségi médiában. Példák, tanulságok.
Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds
10.40–11.00 Más kárán tanul az okos márkaépítő. Meghökkentő bukások.
Előadó: Pintér László kreatív igazgató, PopGroup Reklámügynökség
11.00–11.10 Egy kis meglepetés (Együtt)
11.10–11.30 Kávézgatás közben beszélgetés az előadókkal
11.30–11.50 A brand szerepe a cég stratégiájában. Hogyan könnyíti meg a jó brand az ügyfélszerzést?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.
11.50–12.10 Sikeres márkaépítés a tömegigények egyénre szabásával.
Előadó: Pápay Zoltán Szilárd Head of Market Management, Allianz Hungária Zrt.
12.10–12.30 A nagyok eszköztára kkv-kra szabva.
Előadó: Süle-Szigeti Attila alapító, Start Traks Coaching
12.30–12.50 A hitelesség, az etikus viselkedés felértékelődése.
Előadó: Lovász Károly ügyvezető igazgató, KAV Hungária Kft.
12.50–13.00 Még egy kis meglepetés együtt
13.00–13.30 Ebédeljünk együtt
13.30–13.50 Az Y és a Z generáció „márkagyártó” szerepe.
Előadó: Kisbenedek Dániel, az Y-generáció képviselője és Tasnádi Dávid kreatív szakember
13.50–14.10 Az önbizalom hatása a vállalati márka sikerére.
Előadó: Juhász Péter igazgató, Önbizalom Akadémia
14.10–14.30 A márkaépítés és a cégkultúra szoros kapcsolatban.
Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.
14.30–14.50 Hogyan lehet adatokból történeteket kreálni? Social listening.
Előadó: Vida Eszter PR & Kommunikációs igazgató, Sentione Sp.zo.o.
14.50–15.10 Amerikából jöttem… A storytelling nem csak divat.
Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft.
15.10–15.30 Tudod, miként alakul a stressz-szinted prezentáció közben?
Előadó: Mészáros Zsolt prezentációs szakértő, Értéktrend Consulting
15.30–15.40 A meglepetés még fokozható! Együtt
15.50–16.20 Üzleti kézfogó Moderált networking program a résztvevők számára.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
_______________________________________________________________________________________
1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa.
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
_______________________________________________________________________________________
A KKV-AKADÉMIA utolsó konferenciája 2017. II. félévben
EU-adatvédelmi rendelet – December 7. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa