Ügyfélélmény a 21. században

Új technikák, módszerek az elégedett ügyfélért

időpont:
2017. október 05.

helyszín:
Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.


Nem a termék, hanem az ügyfél van a központban! Érte történik minden a cégnél! Cégfilozófia, cégstratégia szinten épül be ez a két mondat a piacvezető, fejlődésorientált cégek munkatársának tudatába. Hogyan alakítsuk át gondolkodásunkat, a technológiai hátteret, a marketinget, a belső és külső kommunikációt, a munkatársak attitüdjét, hogy ügyfeleink úgy érezzék, értük van minden. S ezért hűségüket, márkáink iránti rajongásukat és elégedettségüket kapjuk cserébe. S nem mellesleg: erős piaci pozíciót!

Hogyan fokozzuk folyamatosan ügyfeleink élményszintjét, hogyan érjük el hűségüket, elégedettségüket ma a 21. században?

Útvonal-tervezés: a felismeréstől az álomügyfélig!


Gazdag tartalom, és ügyfélélményt fokozó Gundel-konyha

600x200

Ügyfélélmény a 21. században

Új technikák, módszerek az elégedett ügyfélért

 

Helyszín:  Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.
Időpont: 2017. október 5. (csütörtök)  9.00 ­– 15.40

 

Program

Regisztráció: 8.30–­9.00

9.10–9.40 Ügyfélélmény a 21. században. Trendek, gyökeres gondolkodásmód-, szemléletváltás.

 Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor

9.40–10.10 Ügyfélszolgálat fénysebességre kapcsolva.

 Előadó: Reisz Róbert áruházigazgató, SelfSell.hu

10.10–10.30 Az ügyfélélmény folyamatos növelésének bevált eszköztára.

Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft., Mc Cann Erickson Budapest alapítója

10.30­–10.50 Ügyfélút-tervezés. A felismeréstől az álomügyfélig.

Előadó: Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor

10.50–11.10 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Az ügyfélélmény helye a cég stratégiájában.

 Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.

11.10–11.30 Konzultáció és kávészünet

11.30–11.40 Ügyfélélmény felülnézetből.

Előadó: Berényi Attila ügyvezető/partner, Xperion Kft.

11.40–12.00 Új technológiák uralta ügyfélszolgálat, ügyfélkezelés. Személyesség automatizálva.

Előadó: Huszics György elnök, DIMSZ 

 12.00–12.20 Ügyfelekről adatszerzés.

Előadó: Keleti József Country manager, Bisnode Magyarország Kft.

12.20­–12.40 Ügyfélélmény! Megéri?

Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.; a Mystery Shopping Providers Association Europe/Africa igazgatója

12.40–13.20 Konzultáció és ebédszünet (büféebéd, Gundel-konyha)

13.20–13.35 Ahány ügyfél, annyi weboldal. Személyre szabottan.

Előadó: Szántó Péter alapító, Springtab

13.35–13.50 Érzelmi kötődés a social media segítségével.

 Előadó: Klausz Melinda socila media specialista, kozossegi-media.com

13.50–14.10 A nélkülözhetetlen munkatársi elkötelezettség elérésének titka.

Előadó: Lovas Zoltán cégvezető, NEXON

14.10–14.30 A jó panasz- és problémakezelés mindent visz.

Előadó: Vizi Bea ügyvezető igazgató, Gordon & TA Oktatásszervező és Tanácsadó Kft.

14.30–15.30 Best Practice-ek és új technológiák bemutatkoznak:

14.30–14.45 Ügyfélélmény digitalizációval. Omnichanel, CRM. Nélkülük nem megy.

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic kft.

14.45–15.00 Gamification. Szeretünk játszani. ­Sárosi Róbert alapító, ügyvezető Duelbox – Event gamification

15.00–15.15 Lojális és hosszú távú kapcsolat kialakítása az ügyféllel .­Csirmaz Nándor senior tanácsadó, Develor

15.15–15.25 Hogyan találjuk meg a legmegfelelőbb személyiségű munkatársat?  – Ocskay Márta Country Manager Hungary & Austria, CNA Executive Search Hungary Kft.

15.25­–15.40 Ügyfélélmény egy Call Center mindennapjaiban. – Varga Norbert Szenior projektmenedzser,  Protocall Kft.

15.40–16.30 Különprogram: Networking

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa!

Regisztrációs gomb

A részvételi díj tartalmazza:

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram!

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

Regisztrációs gomb


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)