Cégmarketing – 2017

Új trendek, gyakorlatok a legjobbaktól

időpont:
2017. június 22.

helyszín:
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet


Hatalmas sebessséggel és rendkívül kreativitást produkálva változik a profitot, piaci versenyelőnyt, ismertséget, népszerűséget hozó marketingkommunikáció, annak leggyorsabban fejlődő megnyilvánulási területe, a social media, a technológiák, módszerek. A versenyelőny egyik legbiztosabb módja, ha folyamatosan képben vagyunk a legfrissebb marketingtrendekről, megoldásokról, a sikeres gyakorlatokról, az új technológiákról.

A Cégmarketing – 2017 konferencia előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk idén is!

fejlec_800x210 marketing csakkép

Cégmarketing – 2017

Új trendek, gyakorlatok a legjobbaktól

Piac & Profit – BKIK konferencia

A konferencia Kiemelt Támogatója: A Magyar Marketing Szövetség

Időpont: 2017. június 22. 9.00–15.50
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Program

Regisztráció: 8.30–9.00

9.10­–9.40

Igazi brandépítők a cégben. A személyes márka és a cégmárka egymásért.Tonk Emil, az MMSZ alelnöke

9.40–10.00

Közösségi marketing trendjei. A facebook-tól az Instagrammig.Lévai Richárd tulajdonos, RG Stúdió Kft.

10.00–10.20

A Facebook nyerő területei. A facebook-stratégia  mentén gondolkodva. Blogolás és videobeágyazás facebook-támogatottan. ­ – ­ Klausz Melinda közösségi médiaspecialista

10.20­–10.40

Értékesíts hatékonyan, hogy a marketing ne ablakon kidobott pénz legyen. Hiába költesz marketingre, ha nincs mögötted egy jó rendszer ami segít feldolgozni az érdeklődőket.Egerszegi Krisztián cégvezető, MiniCRM Zrt.

10.40–11.00

10+1 Google AdWords best practice, hogy ne csak költsd a pénzt, hanem nyereséges legyen az AdWords-öd. – Szaladják Linda  Google-Adwords specialista, LindCom

11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal. Kávészünet

11.20–11.40

Márkaépítés framework a hazai és nemzetközi piacokon.  A márkád olyan, mint amilyennek mások gondolják. A 4 lépcsős brand aktivációs modell. –  Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group

11.40–12.00

Milyen a legversenyképesebb honlap? Honlaptrendek, nyerő megoldások. –  Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.

12.00–12.20

Eredményes online marketinghez  hozzásegítő online platformok. Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség

12.20­–12.40

A márkaépítés 5 pillére.Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds

12.40–13.00

Reklámtörvény, reklámadó-törvény. Mindenki érintett, nem csak a médiumok.dr. Szilágyi Zsuzsa ügyvéd, infokommunikációs szakjogász

13.00­–13.15 

Hogyan tud egy cég a kommunikációja hatékonyságán javítani kreatív, eredeti, ötletes megoldásokkal?Nagy Norbert marketingvezető, Prime Rate Kft.

13.15–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00-14.15

Mi történt a Linkedinnel? Romló vagy javuló használhatóság marketinges szemmel. – Bánki Tamás DrLinkedin.hu

14.15–14.30

Marketing döntések avagy hogyan döntünk cégvezetőként az online marketingről?Tornai István  online-marketing stratégai tanácsadó, Aquarius Hand Kft.

14.30–14.45

Videotechnológia használata a marketingben és az értékesítésben.Trib Gergő tulajdonos, videoproducer, Totalsight Kft.

14.45–15.00

Youtube, Instagram. Milyen korosztály van ott, hogyan kommunikálnak, hogyan jelenjünk meg ezeken a felületeken? Mit hoz a Facebook-hoz képest?Szántó Péter alapító, Springtab

15.00–15.15

A branded a cégadataiddal és a rólad elterjedő céginformációkkal is építheted.­– Ézsiás Tünde key account manager, Opten Informatikai Kft.

15.15­–15.30

AD@Marketing. A jövőre életbe lépő GDPR új kihívások elé állítja az adatkezelést. Továbblépés csak tudatos tervezéssel!Gilincsek Szabolcs ICT-szakértő, Euro-Profil Rendszerház Kft.

15.30­–15.50

Tartalommarketing felfutóban.  A sikeres tartalommarketing-kampány alapelemei. ­Bártfai Balázs tartalommarketing szakértő, a tmgy.info könyv szerzője

15.50–16.50 Különprogram

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

 

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

A konferencia tematikájának változtatási jogát fenntartjuk!

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

 

..Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

Konferencia regisztráció

A konferencia részvételi díja 18.000 Ft+Áfa!

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.